Megoldás
Otthoni iroda
Egyszerű és előnyös megoldások a home-office munkához.
1 nap alatt megtervezzük, beállítjuk és bekapcsoljuk.
Előnyök
Rugalmasság
Minden termékünk «felhőalapú». Önnek nem kell drága berendezéseket vásárolni. A távmunkára történő átállással Ön a vállalati belső hálózat résztvevője marad.
Praktikus interfész
Az intuitív navigációval felszerelt interfész a beállítást nagyon egyszerűen és praktikusan végzi el. Egy-két klikkeléssel betölthető az előfizetői bázis, az üdvözlő szöveg vagy a hívások továbbításának útvonala.
Egyedi megközelítés
Az ügyfélkapcsolatunkban a Freemium üzleti modellt alkalmazzuk. Előfizetőink számára az alapvető funkcionalitást ingyenesen biztosítjuk, míg a kibővített szoftver-megoldásokat díj ellenében ajánljuk. Az KOMPaaS előfizetői mindig számíthatnak az egyedi megközelítésre és a 24/7 műszaki támogatásra.
Kész megoldások
Munkatársak távolvégi ellenőrzése
Telefonbeszélgetések rögzítése, online-monitoring, költségkontroll, teljes statisztika stb, mind azt szolgálja, hogy real-time üzemmódban nyomon követhessük a munkatársak munkáját, a telefonvonalak terheltségét és hálózat általános állapotát.
BővebbenKonferencia-beszélgetések
A konferenciahívások azt szolgálják, hogy az üzleti folyamat valamennyi résztvevője egy telefonos összeköttetésbe kerüljön, a megbeszélésekbe a világ bármely pontjáról mind mobil, mind vezetékes telefonról be lehessen kapcsolódni. A konferenciába történő belépéshez az értekezlet szervezőjét kell felhívni és tárcsázni a virtuális meeting rövid azonosítószámát.
BővebbenSoftphone
Ha Ön nem csak hívásokat akar fogadni, hanem kimenő hívásokat is akar kezdeményezni, akkor az irodán kívül nagyon előnyös a softphone alkalmazása. Ez egy ingyenes applikáció, amely bármely eszközön imitálja a telefont, legyen az softphone, tablet vagy PC. A szükséges számú virtuális telefonszám felkapcsolásával a softphone-nal rendelkező menedzserek, tartózkodási helyüktől függetlenül, kapcsolatba léphetnek az ügyfelekkel.
BővebbenCRM-integráció
A CRM integráció legfontosabb feladata az üzleti folyamatok automatizálása. A CRM-rendszer telefonos eszközparkkal történő integrálásával egy kalap alatt elintézhető a megbízható kommunikáció, a hívásadatok hatékony ellenőrzése és regisztrálása, amelyek mind a minőségi értékesítési "tölcsér" felépítését szolgálják.
BővebbenAktiválja a megoldást
A megoldás aktiválásához kövesse az utasításokat.