Online tanfolyamok értékesítése Automatikus hívással

Bővítse az értékesítési tölcsért és növelje a konverziós arányt az üzlet megkötéséhez.

Megrendelem
monitor and books

Webinárium

A web szeminárium az egyik leghatékonyabb módszer, hogy új résztvevőket toborozzon online tanfolyamokhoz. De alkalmazásával a konverziós arány ritkán haladja meg a 10%-ot. Minél több a résztvevő és minél magasabb az egy felhasználóra jutó átlagos bevétel, a konverzió annál alacsonyabb.

gear robot books

Használja az Automatikus hívást, hogy növelje a webinárium révén elért értékesítési konverzióját és növelje a nyereségét

A robot az Ön által beállított időintervallumban felhívja a webinárium résztvevőit, érdeklődik benyomásaikról és emlékezteti őket az online tanfolyamra.

Hatékonyabb, mint az SMS üzenetküldés
  • Egy menedzsertől érkező e-mail elveszhet a bejövő üzenetek között, vagy a felhasználó elolvashatja, majd elfelejtheti.
  • A szöveges üzenet nem teszi lehetővé a webináriummal kapcsolatos visszajelzések összegyűjtését és az ellenvetések feldolgozását.
Jövedelmezőbb a menedzserek hívásainál
  • Egy menedzser, mint bárki más, összekeverheti az adatokat, elfelejthet egy akciót, és akár az információkat is elfelejtheti rögzíteni az adatbázisba.
  • A menedzserek hívásai sokkal drágábbak, mint az Automatikus hívás használata.

Hogyan működik?

  1. A robot körbe hívja a webinárium résztvevői adatbázisát

  2. A beszélgetés során csak sablonválaszokat használ

  3. A Válaszokat a beszélgetés során egy előre megírt forgatókönyv alapján választja ki, a megadott kulcsszavakra orientálódva

Próbálja ki szolgáltatásainkat!
Tárcsázza most a +36 21 201 0045 számot és beszéljen Annával, a Professzionál Kurzus Kft intelligens robotjával, aki meghívja Önt a cég egy ingyenes online webinárjára.

Előnyei

  • icon image
    Felgyorsítja a munkát

    Egy robot sokkal gyorsabban fel tudja hívni az összes webinárium résztvevőjét, mint egy call center munkatárs.

  • icon image
    Növeli a konverziós arányt

    A robotnak köszönhetően a potenciális ügyfelek leggyakoribb kifogásait még a menedzserrel való beszélgetés előtt feldolgozhatja.

  • icon image
    Támogatja a szolgáltatást

    A robot mindig odafigyel az ügyfelekre, tökéletesen udvarias, nem ég ki és nem idegesíti fel magát.

Szolgáltatás bekapcsolási igény

man with notebook

Válaszok kérdéseire

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)