Online tanfolyamok értékesítése Automatikus hívással
Bővítse az értékesítési tölcsért és növelje a konverziós arányt az üzlet megkötéséhez.
MegrendelemWebinárium
A web szeminárium az egyik leghatékonyabb módszer, hogy új résztvevőket toborozzon online tanfolyamokhoz. De alkalmazásával a konverziós arány ritkán haladja meg a 10%-ot. Minél több a résztvevő és minél magasabb az egy felhasználóra jutó átlagos bevétel, a konverzió annál alacsonyabb.
Használja az Automatikus hívást, hogy növelje a webinárium révén elért értékesítési konverzióját és növelje a nyereségét
A robot az Ön által beállított időintervallumban felhívja a webinárium résztvevőit, érdeklődik benyomásaikról és emlékezteti őket az online tanfolyamra.
- Egy menedzsertől érkező e-mail elveszhet a bejövő üzenetek között, vagy a felhasználó elolvashatja, majd elfelejtheti.
- A szöveges üzenet nem teszi lehetővé a webináriummal kapcsolatos visszajelzések összegyűjtését és az ellenvetések feldolgozását.
- Egy menedzser, mint bárki más, összekeverheti az adatokat, elfelejthet egy akciót, és akár az információkat is elfelejtheti rögzíteni az adatbázisba.
- A menedzserek hívásai sokkal drágábbak, mint az Automatikus hívás használata.
Hogyan működik?
A robot körbe hívja a webinárium résztvevői adatbázisát
A beszélgetés során csak sablonválaszokat használ
A Válaszokat a beszélgetés során egy előre megírt forgatókönyv alapján választja ki, a megadott kulcsszavakra orientálódva
Előnyei
- Felgyorsítja a munkát
Egy robot sokkal gyorsabban fel tudja hívni az összes webinárium résztvevőjét, mint egy call center munkatárs.
- Növeli a konverziós arányt
A robotnak köszönhetően a potenciális ügyfelek leggyakoribb kifogásait még a menedzserrel való beszélgetés előtt feldolgozhatja.
- Támogatja a szolgáltatást
A robot mindig odafigyel az ügyfelekre, tökéletesen udvarias, nem ég ki és nem idegesíti fel magát.