Megoldás
Hangrobotok biztosítótársaságok számára
- Automatikus körhívás a szerződés meghosszabbítására vagy keresztértékesítésre.
- Bejövő hívások fogadása az első ügyfélszolgálati vonalon.
- Ügyfélkör frissítése és tájékoztatás az akciókról.
A biztosítási ágazatban a tipikus telefonos ügyfélkapcsolatok akár 80%-a automatizálható a hangrobotok segítségével.
A robotmegoldás előnyei
- Beszédszintézis és -felismerés kérdezz-felelek funkcióval
A szokásos megkeresések feldolgozása menedzserek részvétele nélkül
- Bejövő hívások fogadása és automatikus tárcsázás a névjegyadatbázisból
Növeli ügyfélszolgálati és értékesítési csapatainak hatékonyságát
- Integráció a CRM-mel a személyre szabott beszélgetésekhez
Az ügyfél adatait aktualizálja és beviszi az adatbázisba
- Rugalmas forgatókönyvek beállítása a hívások napi 24 órájában történő feldolgozásához
Hívásszkriptek létrehozása nappal és éjszaka, hétköznap és hétvégéken
- Lehetőség e-mail vagy SMS küldésére hívás közben
Azonnal elküldi a találkozó időpontját, részleteit vagy a befizetendő számlát
- Beszélgetések rögzítése és szöveges átírása nyomon követés céljából
A beszélgetések analitikája és a szolgáltatás minőségének javítása
Marketing és értékesítés:
- Ügyféligények azonosítása és lead generálás
- Termékek, akciós ajánlatok bemutatása
- Panaszok kezelése és termékek értékesítése
- Emlékeztető a biztosítási kötvényekkel kapcsolatos kifizetésére
Vevőszolgálat:
- Válaszok a gyakran ismételt kérdésekre
- Biztosítási események nyilvántartása
- Hívja a segélyszolgálatot, vagy kérjen időpontot
- Információk és felmérések
Miért van szükség hangrobotokra a biztosítási ágazatban?
Csökkentse az ügyfélszolgálat és az értékesítési személyzet költségeit akár 30%-kal
A hangrobot nemcsak egy biztosítási termékre vonatkozó igénylést tud elfogadni, annak költségét kiszámolni és a vásárlásig elvinni, hanem a teljes biztosítási időszak alatt figyelemmel kíséri az ügyfelet, valamint emlékezteti a szerződés megújítására és menedzser részvétele nélkül az új szerződést érvénybe lépteti.
Ugyanannyi ügyfél hangrobot segítségével történő felhívásának hozzávetőleges költsége 2-3-szor kisebb lesz, mint élő munkatársak igénybevétele.
Naponta X-szer több megkeresést dolgozzon fel, mint az operátorokkal
A menedzserrel ellentétben a hangrobot egyszerre annyi beszélgetést tud folytatni, ahány hangcsatorna kapcsolódik a hívni kívánt számhoz, nem kell szünetet tartania a hívások között, így ideális nagy ügyfélkör gyors kezelésére.
További hangcsatornák hozzáadásával néhány kattintással növelheti a Hangrobot teljesítményét az ügyfélszám növekedéséhez igazítva anélkül, hogy bővíteni kellene a call center személyzetét.
Azonnal fogadja a hívásokat, és ha szükséges, szakembert hív
A túl hosszú sorállás a szolgáltatással való elégedetlenség egyik előidézője, ami végső soron negatívan befolyásolja a cég imázsát és vásárlói lojalitást. A robot kevesebb, mint 1 másodpercen belül fogadja a hívást, és egy hívás keretén belül igyekszik megoldani a problémát.
A hangrobot tehermentesíti az első ügyfélszolgálati vonalat, szükség esetén átadja a hívást az operátornak. A menedzserek kizárólag a bonyolultabb és nem tipikus helyzetekkel foglalkozhatnak, gyorsabban és hatékonyabban oldják meg azokat.
Hogyan kezdjük el a Hangrobotok használatát?
Virtuális alközpontot és többcsatornás telefonszámot egyesítünk, hogy az ügyfelek ne várakozzanak a válaszra a telefonvonalon
Hozzon létre bármilyen forgatókönyvet az ügyfelekkel folytatott párbeszédhez (nappal/éjjel, hétköznap/hétvégén esetekre) menedzserek részvétele vagy anélkül
A Robotot a CRM-hez kapcsoljuk, hogy frissíthesse az adatbázisban lévő információkat, vagy a párbeszédben egyedi paramétereket említsen meg
Hangrobotot használunk az automatikus tárcsázáshoz vagy a bejövő hívások kezeléséhez
Szabályozás
Hangrobot alkalmazása a biztosító társaság telefonközpontjában
A McKinsey szerint 2025-re a biztosítási ágazat összes munkafolyamatának egynegyedében robotrendszereket fognak alkalmazni: a folyamatok alapos szabványosítása miatt az autó- és vagyonbiztosítások szélesebb körben automatizálódnak, mint más szegmensek.
Cikk olvasása