Megoldás

Hangrobotok biztosítótársaságok számára

  • Automatikus körhívás a szerződés meghosszabbítására vagy keresztértékesítésre.
  • Bejövő hívások fogadása az első ügyfélszolgálati vonalon.
  • Ügyfélkör frissítése és tájékoztatás az akciókról.
Megrendelem
robot with handset

A biztosítási ágazatban a tipikus telefonos ügyfélkapcsolatok akár 80%-a automatizálható a hangrobotok segítségével.

A robotmegoldás előnyei

  • icon image
    Beszédszintézis és -felismerés kérdezz-felelek funkcióval

    A szokásos megkeresések feldolgozása menedzserek részvétele nélkül

  • icon image
    Bejövő hívások fogadása és automatikus tárcsázás a névjegyadatbázisból

    Növeli ügyfélszolgálati és értékesítési csapatainak hatékonyságát

  • icon image
    Integráció a CRM-mel a személyre szabott beszélgetésekhez

    Az ügyfél adatait aktualizálja és beviszi az adatbázisba

  • icon image
    Rugalmas forgatókönyvek beállítása a hívások napi 24 órájában történő feldolgozásához

    Hívásszkriptek létrehozása nappal és éjszaka, hétköznap és hétvégéken

  • icon image
    Lehetőség e-mail vagy SMS küldésére hívás közben

    Azonnal elküldi a találkozó időpontját, részleteit vagy a befizetendő számlát

  • icon image
    Beszélgetések rögzítése és szöveges átírása nyomon követés céljából

    A beszélgetések analitikája és a szolgáltatás minőségének javítása

Marketing és értékesítés:

  • Ügyféligények azonosítása és lead generálás
  • Termékek, akciós ajánlatok bemutatása
  • Panaszok kezelése és termékek értékesítése
  • Emlékeztető a biztosítási kötvényekkel kapcsolatos kifizetésére

Vevőszolgálat:

  • Válaszok a gyakran ismételt kérdésekre
  • Biztosítási események nyilvántartása
  • Hívja a segélyszolgálatot, vagy kérjen időpontot
  • Információk és felmérések

Miért van szükség hangrobotokra a biztosítási ágazatban?

Csökkentse az ügyfélszolgálat és az értékesítési személyzet költségeit akár 30%-kal

A hangrobot nemcsak egy biztosítási termékre vonatkozó igénylést tud elfogadni, annak költségét kiszámolni és a vásárlásig elvinni, hanem a teljes biztosítási időszak alatt figyelemmel kíséri az ügyfelet, valamint emlékezteti a szerződés megújítására és menedzser részvétele nélkül az új szerződést érvénybe lépteti.

Ugyanannyi ügyfél hangrobot segítségével történő felhívásának hozzávetőleges költsége 2-3-szor kisebb lesz, mint élő munkatársak igénybevétele.

Naponta X-szer több megkeresést dolgozzon fel, mint az operátorokkal

A menedzserrel ellentétben a hangrobot egyszerre annyi beszélgetést tud folytatni, ahány hangcsatorna kapcsolódik a hívni kívánt számhoz, nem kell szünetet tartania a hívások között, így ideális nagy ügyfélkör gyors kezelésére.

További hangcsatornák hozzáadásával néhány kattintással növelheti a Hangrobot teljesítményét az ügyfélszám növekedéséhez igazítva anélkül, hogy bővíteni kellene a call center személyzetét.

Azonnal fogadja a hívásokat, és ha szükséges, szakembert hív

A túl hosszú sorállás a szolgáltatással való elégedetlenség egyik előidézője, ami végső soron negatívan befolyásolja a cég imázsát és vásárlói lojalitást. A robot kevesebb, mint 1 másodpercen belül fogadja a hívást, és egy hívás keretén belül igyekszik megoldani a problémát.

A hangrobot tehermentesíti az első ügyfélszolgálati vonalat, szükség esetén átadja a hívást az operátornak. A menedzserek kizárólag a bonyolultabb és nem tipikus helyzetekkel foglalkozhatnak, gyorsabban és hatékonyabban oldják meg azokat.

Hogyan kezdjük el a Hangrobotok használatát?

  1. Virtuális alközpontot és többcsatornás telefonszámot egyesítünk, hogy az ügyfelek ne várakozzanak a válaszra a telefonvonalon

  2. Hozzon létre bármilyen forgatókönyvet az ügyfelekkel folytatott párbeszédhez (nappal/éjjel, hétköznap/hétvégén esetekre) menedzserek részvétele vagy anélkül

  3. A Robotot a CRM-hez kapcsoljuk, hogy frissíthesse az adatbázisban lévő információkat, vagy a párbeszédben egyedi paramétereket említsen meg

  4. Hangrobotot használunk az automatikus tárcsázáshoz vagy a bejövő hívások kezeléséhez

Szabályozás

Hangrobot alkalmazása a biztosító társaság telefonközpontjában

A McKinsey szerint 2025-re a biztosítási ágazat összes munkafolyamatának egynegyedében robotrendszereket fognak alkalmazni: a folyamatok alapos szabványosítása miatt az autó- és vagyonbiztosítások szélesebb körben automatizálódnak, mint más szegmensek.

Cikk olvasása

Írjon nekünk

man with notebook

Válaszok kérdéseire

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)