Megoldás

Hanghívás átalakítása szöveggé

Egyetlen kattintással átírhat bármilyen rögzített telefonbeszélgetést szöveggé, hogy mélyrehatóan elemezhesse azt.

  • – Biztosítja a telefonos ügyfélszolgálat irányelveinek betartását
  • – Használja fel a részletes információkat a képzéshez és az értékelésekhez
  • – Takarítson meg időt és költségeket, kommunikáljon hatékonyan ügyfeleivel
Kipróbálom
call transcription scheme

Mi az az Hanghívás átalakítása szöveggé?

A Hanghívás átalakítása szöveggé a KOMPaaS virtuális alközpontján alapuló megoldás, amely a világhírű szolgáltatók Speech-to-Text modelljeinek megvalósításával működik.

Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy a hívásfelvételeket automatikusan szöveges formátumba konvertálja, és az átiratokat a Virtuális alközpont fiókjába vagy más alkalmazásokba mentse.

Hogyan működik az Hanghívás átalakítása szöveggé?

  1. Az Hanghívás átalakítása szöveggé használatának megkezdéséhez szabad virtuális tárhelyre van szüksége a fájlok tárolásához, és aktiválnia kell a hívásrögzítés funkciót a virtuális alközpontban, vagy fel kell töltenie a hangfelvételeket a számítógépéről.

  2. Az Hanghívás átalakítása szöveggé megoldás aktiválása után kiválaszthatja egy adott ügyfél vagy call center ügyintézőjének hívásfelvételeit és a beszélgetés hosszától függően néhány másodpercen vagy percen belül átiratokat kaphat.

    Összehasonlításképpen, a kézi hívásátírás akár a hívás időtartamának x4-szeresét is igénybe veheti.

  3. Az átírt hívások szöveges fájlként letölthetők a számítógépre, vagy API-n keresztül más digitális eszközökbe továbbíthatók vitás helyzetek elemzésére vagy az ügyfélszolgálat minőségének értékelésére.

Miért válassza a KOMPaaS.tech Hanghívás átalakítása szöveggé megoldását?

  • icon image
    A legjobb beszédből szöveggé alakított modellek

    A legfejlettebb mélytanulási neurális hálózati algoritmusokat használhatja a hanghívások felismeréséhez.

  • icon image
    Több mint 125 támogatott nyelv

    Bárhonnan is érkezzenek ügyfelei, Ön képes lesz megérteni az igényeiket és jobbá tenni telefonos szolgáltatását.

  • icon image
    Adattovábbítás API-n keresztül

    A leírt telefonbeszélgetések automatikusan elküldhetők bármilyen digitális eszközbe, beleértve az elemző rendszereket és adatbázisokat is.

  • icon image
    Ingyenes integrációk CRM-mel

    Csatlakoztathatja CRM-jét, és az összes hívásátiratot közvetlenül a megfelelő ügyfélkártyákra mentheti.

  • icon image
    Megfizethető ár

    Az Hanghívás átalakítása szöveggé megoldás költsége egy kis előfizetési díjból és minden egyes hangfelvétel után fizetendő díjból áll.

  • icon image
    Nincs szükség a berendezések frissítésére

    Nem szükséges a legjobb minőségű hangfelvétel - a szokásos telefonkészülékével is végezheti a munkát.

Hogyan kezdje el használni a Hanghívás átalakítása szöveggé megoldást?

  1. Csatlakoztassa a Virtuális alközpontot - havi 599 Ft-tól
  2. Biztosítsa a rendelkezésre álló tárhelyet - 499 Ft/GB-tól havonta (17 Ft/GB naponta)
  3. Aktiválja a hívásrögzítés funkciót - 1 799 Ft-tól/hó
  4. Hanghívás átalakítása szöveggé aktiválása - 1 799 Ft-tól/hó
  5. Az átírási díj nyomon követése - 2 Ft-tól tranzakciónként
Kipróbálomman at the table

Az Hanghívás átalakítása szöveggé használatának előnyei

  • Ügyfélszolgálat nyomon követése

    A Hívás-átírás segítségével azonosíthatja az ismétlődő kérdéseket, a megszakított szavakat és a negatív reakciókat, hogy kiigazítsa a szkripteket, és gyorsan ellenőrizze a nagy mennyiségű hívást a vállalati szabványoknak való megfelelés szempontjából, hogy javítsa az ügyfélélményt.

  • Az alkalmazottak költségeinek csökkentése

    A hívások szövegfájlokba történő automatikus átírásával nagyszámú ellenőri csapat nélkül értékelheti az ügyfélszolgálat minőségét. Önnek csak ki kell választania a hívásfelvételeket és a szöveges formátumot - nincs szükség időigényes műveletekre.

  • A call center hatékonyságának növelése

    A hívásátiratok elemzését követően optimalizálhatja a szkripteket, és így csökkentheti az ismételt hívások számát, minimalizálhatja az átlagos kezelési időt, és segíthet megoldani az ügyfélproblémákat már az első kapcsolatfelvételkor. Egyetlen virtuális alközpont opció jelentős hatást gyakorol számos fontos mérőszámra!

  • A hűség és ügyfélmegtartá erősítése

    Az ügyfélinterakciókról szóló részletes információk lehetővé teszik a gyakori problémák és panaszok beazonosítását a termékfejlesztés érdekében. A szolgáltatás nyomon követésével párosulva segít az újbóli vásárlások ösztönzésében és az ügyfélvesztés megelőzésében.

Válaszok kérdéseire

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)