Megoldás
Chatbotok VS E-mail hírlevelek
Alacsony olvasottságot tapasztal az e-mail hírleveleivel kapcsolatban? Kevésnek találja a konverziót? Változtatni szeretne ezen?
Kapcsolja be a Chatbotot!
MegrendelemNövelje az átlagos konverziószámot!
A Chatbotok segítségével ötszörösére növelheti az átlagos konverziót. Kutatási adatok szerint a Chatbotokon keresztül érkező hírlevelek olvasottsága az átlagos 22%-ról 90%-ra nő, míg a CTR az átlag 7,5%-ról 37,5%-ra ugrik fel.
Miben különböznek az e-mailes hírlevelek a Chatboton érkező hírlevelektől?
- Könnyen szegmentálható a bot viselkedése szerint
- Bármilyen képet, videót és mellékletet használhat a domain blokkolásának kockázata nélkül
- Csökkenteni lehet a tervezési költségeket
- A hírlevél terítése nagyon gyors
- Általában elküldésre kerül az adatbázisban lévő összes ügyfélnek
- Ügyelni kell arra, hogy a levél ne legyen nehézkes, és ne kerüljön Spamba
- Tehetséges tervező szükséges hozzá
- Az elrendezés folyamata időt vesz igénybe
Technológia
A Chatbotokon keresztüli levelezést low-code megközelítéssel valósítják meg, amely ötvözi a chatbot tervező és a kód elemeit. Ennek köszönhetően megvalósítható a chatbot összetett logikája, miközben a programozási ismeretekkel nem rendelkező szakember is könnyen tájékozódhat: marketinges, termékmenedzser, értékesítő munkatárs.
Hogyan működik?
Vonja be a potenciális ügyfelet a chatbotba egy érdekes ajánlattal: versennyel, játékkal, kedvezményes akcióval vagy bármi mással
Amint jelentkezik az ügyfél, ajánljon neki hírlevél küldési lehetőséget chatboton keresztül a messengerre, hogy ne maradjon le az érdekes ajánlatról
Olyan összetett forgatókönyveket valósíthat meg, amelyek e-mailben nem érhetők el
Kinek van szüksége igazán chatbotra?
Marketing ügynökségek
Segítsen akár háromszor gyorsabban megoldani az ügyfelek problémáit, és takarítson meg pénzt azáltal, hogy gyorsan és automatikusan válaszol a gyakran ismétlődő kérdésekre.
Online áruházak
Segítsen akár háromszor gyorsabban megoldani az ügyfelek problémáit, és takarítson meg pénzt azáltal, hogy gyorsan és automatikusan válaszol a gyakran ismétlődő kérdésekre.
Online oktató cégek
Segít fenntartani a kapcsolatot a tanulókkal, emlékeztetve őket az órarendre, az új kurzusokra vagy szakmai webinárokra.