robot with letters

Megoldás

Chatbotok VS E-mail hírlevelek

Alacsony olvasottságot tapasztal az e-mail hírleveleivel kapcsolatban? Kevésnek találja a konverziót? Változtatni szeretne ezen?

Kapcsolja be a Chatbotot!

Megrendelem
hand with letter

Növelje az átlagos konverziószámot!

A Chatbotok segítségével ötszörösére növelheti az átlagos konverziót. Kutatási adatok szerint a Chatbotokon keresztül érkező hírlevelek olvasottsága az átlagos 22%-ról 90%-ra nő, míg a CTR az átlag 7,5%-ról 37,5%-ra ugrik fel.

Miben különböznek az e-mailes hírlevelek a Chatboton érkező hírlevelektől?

  • Könnyen szegmentálható a bot viselkedése szerint
  • Bármilyen képet, videót és mellékletet használhat a domain blokkolásának kockázata nélkül
  • Csökkenteni lehet a tervezési költségeket
  • A hírlevél terítése nagyon gyors
  • Általában elküldésre kerül az adatbázisban lévő összes ügyfélnek
  • Ügyelni kell arra, hogy a levél ne legyen nehézkes, és ne kerüljön Spamba
  • Tehetséges tervező szükséges hozzá
  • Az elrendezés folyamata időt vesz igénybe

Technológia

A Chatbotokon keresztüli levelezést low-code megközelítéssel valósítják meg, amely ötvözi a chatbot tervező és a kód elemeit. Ennek köszönhetően megvalósítható a chatbot összetett logikája, miközben a programozási ismeretekkel nem rendelkező szakember is könnyen tájékozódhat: marketinges, termékmenedzser, értékesítő munkatárs.

Hogyan működik?

  1. icon image

    Vonja be a potenciális ügyfelet a chatbotba egy érdekes ajánlattal: versennyel, játékkal, kedvezményes akcióval vagy bármi mással

  2. icon image

    Amint jelentkezik az ügyfél, ajánljon neki hírlevél küldési lehetőséget chatboton keresztül a messengerre, hogy ne maradjon le az érdekes ajánlatról

  3. icon image

    Olyan összetett forgatókönyveket valósíthat meg, amelyek e-mailben nem érhetők el

Kinek van szüksége igazán chatbotra?

icon image

Marketing ügynökségek

Segítsen akár háromszor gyorsabban megoldani az ügyfelek problémáit, és takarítson meg pénzt azáltal, hogy gyorsan és automatikusan válaszol a gyakran ismétlődő kérdésekre.

icon image

Online áruházak

Segítsen akár háromszor gyorsabban megoldani az ügyfelek problémáit, és takarítson meg pénzt azáltal, hogy gyorsan és automatikusan válaszol a gyakran ismétlődő kérdésekre.

icon image

Online oktató cégek

Segít fenntartani a kapcsolatot a tanulókkal, emlékeztetve őket az órarendre, az új kurzusokra vagy szakmai webinárokra.

A telefonálás és a mesterséges intelligencia kombinálásával mi segítünk az üzleti folyamatok automatizálásában!

Válaszok kérdéseire