Megoldás

A Chatbot 30%-kal több megkeresést dolgoz fel éjszaka

Növelje eladásait az éjjel-nappal működő Chatbot segítségével!

Megrendelem
night shopping cart

Non-stop vásárlás

Képzelje el, hogy munka után hazamegy és szeretne megrendelni valamit egy online áruházban, vagy beiratkozna egy tanfolyamra. Felkeresi az illető cég weboldalát. Felmerülhet egy olyan kérdés, amelyre választ szeretne kapni és e nélkül nehezen tudja folytatni a vásárlást. Megpróbál a weboldalon lévő űrlapon keresztül kapcsolatba lépni velük- de nincs válasz. Megpróbálja telefonon felhívni őket- nincs válasz. A munkanap már véget ért. Így veszítik el a cégek az ügyfeleket.

Éjszakai műszakra csatlakoztasson egy Chatbotot

  • icon
    Válaszol a kérdésekre
  • icon
    Ünnepnap nélkül dolgozik
  • icon
    Nem lehet elterelni a figyelmét
  • icon
    Mindig nyugodt
  • Évente akár 174 000 000 000 dollárt lehet megtakarítani a Chatbotokkal
    Kutatások szerint a chatbotok révén pénzt lehet megtakarítani, különösen a biztosítás, a pénzügy, az értékesítés és a technikai támogatás területén.
  • A vezérigazgatók 57%-a úgy gondolja, hogy a chatbotok növelik a beruházások megtérülését
    Az Accenture felmérése szerint a top-menedzserek és a műszaki igazgatók úgy vélik, hogy a chatbotok növelik a ROI-t.
  • Az ügyfelek 50%-a elvárja, hogy az üzlet a hét minden napján, éjjel-nappal elérhető legye
    Az Oracle tanulmánya szerint az éjszakai megkeresések figyelmen kívül hagyásával akár a megrendelések felét is elveszítheti.

Kibővíti az értékesítési tölcsért

icon

Konverzió növelése

A bot éjszaka válaszol, a menedzserek napközben válaszolnak a kérdésekre. A bonyolult eseteket a bot továbbítja a nappali kezelő számára.

Eredmény: a vásárlók végül választ kapnak kérdéseikre és leadják rendeléseiket, ami kényelmes számukra.

icon

A halasztott értékesítés növekedése

Segítsen akár háromszor gyorsabban megoldani az ügyfelek problémáit, és takarítson meg pénzt azáltal, hogy gyorsan és automatikusan válaszol a gyakran ismétlődő kérdésekre.

Eredmény: az ügyfelek bevonódnak a beszélgetésbe, és megnő a bizalom a cég iránt.

Technológia

A chatbot a low-code megközelítés keretein belül valósul meg, amelynek fő gondolata az a képesség, hogy összetett logikát hozzon létre, beleértve a kód használatát is. Ugyanakkor még egy nem műszaki szakember is megértheti a forgatókönyv felépítését: egy marketinges, termékmenedzser vagy értékesítő munkatárs.

scheme

Kinek van szüksége igazán chatbotra?

icon

Internetes ügynökségek

A szolgáltatásai iránti kereslet nem függ a napszaktól. Ügyfelei bármikor regisztrálhatnak, fizethetnek és igénybe vehetik a szolgáltatást, éjszaka pedig szükség lehet egy bot segítségére.

icon

ECOM

Sok vásárló az árut este, munka után keresi. Ilyenkor lehet és kell is foglalkozni az ügyfelekkel, hogy most döntsenek, ne halasszák el határozatlan időre a vásárlást és hogy ne a versenytársaktól vásároljanak.

icon

Szolgáltatási és online képzési szféra

Ha vállalkozása információra épül, minden egyes eladása sokféle részlet tisztázásával jár. A bot képes megválaszolni az alapvető kérdéseket, fenntartja a kapcsolatot az ügyféllel, míg egy szakember át nem veszi a beszélgetést.

A telefonálás és a mesterséges intelligencia kombinálásával mi segítünk az üzleti folyamatok automatizálásában!

Válaszok kérdéseire

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)