Megoldás
Automatikus hívás szolgáltatás online gyógyszertárak számára
Emlékezteti a vásárlókat a rendelésről és növeli a forgalmat.
KipróbálomOnline rendelés
Ez az egyik legfontosabb funkciója szinte minden online értékesítő gyógyszertárnak, mind a hálózatban működő és független gyógyszertáraknak. Ugyanakkor az ügyfelek egyetlen gyógyszertárban sem vásárolják meg 100%-ban az előre lefoglalt gyógyszereket.
A kutatások szerint* a hálózatban működő gyógyszertárakban a vásárlók az előre lefoglalt online rendelések 15%-át nem veszik át, míg a független gyógyszertárakban a 20%-ot.
* Magyarországi gyógyszerészek, farmakológusok véleménye” Pharma-Q tanulmánya 2021-ben.
A vásárlók különböző okokból nem veszik át megrendelésüket:
Amíg a gyógyszer le vannak foglalva, addig más vásárló számára nem áll rendelkezésre és a gyógyszertár potenciális bevételtől esik el. Használja az Automatikus hívás szolgáltatást a potenciális veszteségek csökkentésére.
- Megfeledkeznek a rendelésről
- Megveszik másik patikában
- Helyettesítő gyógyszereket használna
- Más gyógymódot választanak
- Más gyógyszereket helyeznek előtérbe
- Meggyógyulnak
Hatékonyabb az SMS-nél
- Előfordulhat, hogy a felhasználó nem veszi észre az SMS üzenetet, vagy elfelejti azt
- Az SMS üzenet nem teszik lehetővé hosszú szöveg küldését
- Nem kérdezheti meg a vásárlót, hogy megerősíti-e a megrendelést
Előnyösebb, mint a menedzserhívások
- Egy robot gyorsabban tud egy nagyobb ügyfélkört sorba hívni
- A robot munkaideje sokkal olcsóbb, mint egy menedzseré, így a szakember összetettebb feladatokkal is foglalkozhat
- A robot soha nem fogja összekeverni az adatokat, és elér bármilyen ügyfelet telefonon
Előnyök
- Ügyfélmotiváció és az értékesítés növekedése
A robot emlékeztetni fogja az ügyfelet a megrendelésre, és növeli annak valószínűségét, hogy azt az ügyfél meg is vásárolja.
- Csökkenek a felesleges megrendelések
A robot segítségével gyorsan eltávolíthatja a felesleges megrendeléseket és visszaküldheti az árukat a boltba.
- Visszajelzések gyűjtése és analitika
Az Automatikus hívás segítségével azonnal megtudhatja a megrendelés törlésének okait.
Mi történik, ha a vásárló nem váltja be a megrendelését?
Ha az Ön webáruházában van tételfoglalás, akkor tudja: A vásárlók soha nem vásárolják meg az összes megrendelésüket. Azonban nem ez a fő probléma. Amíg az áru "foglalás" státuszban van, addig azt nem lehet kiajánlani más vásárlóknak. Emiatt a cég forgalma csökken, a profit is kevesebb lesz.
Elmondjuk, hogy egyik ügyfelünk milyen megoldást talált ebben a helyzetben.
Bővebben