Automatikus hívás szolgáltatás bankok számára
Automatizálja call-center-ét, csökkentse költségeit és növelje nyereségét!
MegrendelemHatékony időgazdálkodás
Mennyi időt töltenek a call center munkatársai a banki szolgáltatások bemutatásával, a kérelmek megválaszolásával és a hitelt felvevők figyelmeztetésével? Az operátorok minden nap készen állnak, mindig udvariasnak, barátságosnak és felelősségteljesnek kell lenniük, hogy az adatkezelés biztonságos maradjon. Az Automatikus hívás szolgáltatás mindezeket a feladatokat jól el tudja látni.
- Csökkenő call-center költségek
Az Automatikus hívás szolgáltatás kevesebbe kerül, mint egy call center működtetése.
- Növekvő hatékonyság
A robot gyorsabban bonyolíthatja a hívásokat, soha nem fog eltérni a forgatókönyvtől, mindig udvarias és barátságos.
Hogyan működik?
Az Automatikus hívás egy olyan szolgáltatás, amely integrálható az Ön CRM-jének virtuális alközpontjába. Egy előre elkészített algoritmus szerint automatikusan hívásokat kezdeményez, és előre elkészített szkriptek segítségével beszél az ügyféllel. Ennek során reagál az ügyfél által kimondott kulcsszavakra, és a szkript által előírtak közül kiválasztja a legmegfelelőbb választ.
Automatizálja az értékesítési csapat munkáját
- Időt takarít meg
Egy robot sokkal gyorsabban telefonál, mint egy ember, és egyszerre több száz hívást is képes kezdeményezni.
- Megállapodások megőrzése
Az ügyfelekkel kialakított megállapodásokról szóló információk automatikusan elmentésre kerülnek a CRM-ben, és az adatok nem vesznek el és nem keverednek össze.
- Személyes megszólítás
A robot a hívás során automatikusan betölti az adatokat a CRM-ből, így név szerint szólítja az ügyfelet, és meg tudja mondani a tartozás összegét és az igénybe vett banki termékek listáját.
- Szoros nyomon követés
A rendszerben minden hívásadat tárolásra kerül, beleértve a sikertelen hívások analitikáját , a hívás időtartamát és a hívás rögzítését.
- Gyorsított marketingkutatás
A robot gyorsan és költséghatékonyan bonyolít le tömeges körbehívásokat az ügyfélkutatás elvégzéséhez.
- A bank hírnevének erősítése
A robot beállítható a bejövő hívások megválaszolására, így az ügyfeleknek nem kell a vonalban várakozniuk, ezáltal is növelve a bank iránti bizalmat.