Megoldás
Automatikus hívás egészségügyi szervezetek számára
Időt spórolunk a betegek és a kezelők számára.
MegrendelemÁltalában a telefonos időpont kezelők munkaidejük nagy részét emlékeztető hívásokkal töltik, hogy a betegek időben érkezzenek. Ennek hiányában a betegek megfeledkezhetnek a rendelésről.
Folyamatosan válaszolniuk kell egy-egy típushívásra: mint például az orvosok rendelési ideje, a rendelő nyitvatartása és elérhetősége.
Lehetetlen válaszolni minden hívásra egyszerre, ezért a betegeknek várakozni kell.
Átalakítjuk a telefonos rendszert
Az Automatikus hívás bevezetését követően:
A rendszer emlékezteti a beteget az előjegyzett időpontról, megerősíti, módosítja vagy törli azt, és elmenti az adatokat.
Válaszol a beteg bármilyen formában feltett kérdéseire, a kulcsszavakra összpontosítva.
Tájékoztatja a beteget az orvosi kezelésekhez szükdéges előkészületekről.
Ha szükséges, odakapcsolja a beteget egy kezelőhöz.
Az Automatikus hívás csatlakoztatása után a betegnek nem kell hosszan várakoznia a válaszra: a párbeszéd azonnal elindul.
A robot több hangcsatornás telefonszámon hív vissza minden olyan beteget, aki korábban hívta a rendelőt, így egyszerre akár 100 párbeszédet is tud folytatni.
A párbeszédhez saját szcenáriókat tud létrehozni, figyelembe véve az üzlet sajátosságait, az ügyfelek preferenciáit és félelmeit. Építse be a leggyakoribb kérdéseket és kifogásokat - és szükség esetén változtassa meg a forgatókönyveket. És ebben segítünk mi.
A robot elmenti a részletes hívásstatisztikát és rögzíti a betegekkel folytatott beszélgetéseket. Elemezzék a gyűjtött adatokat a célközönség pontos profiljának meghatározásához és a marketingstratégia módosításához.

Tucatnyi népszerű CRM rendszerrel dolgozunk együtt és mindegyiket a saját követelményei szerint integráljuk. Tehát az Kommo -ben, amikor új ügyfél hív, elindítjuk a kártyáját a "nem elemzett" mappában, míg a "Bitrix" -ben létrehozunk egy lead-et és egy esetet.
Az KOMPaaS kulcsrakész megoldása
Automatikus híváshoz