robot and ambulance

Megoldás

Automatikus hívás egészségügyi szervezetek számára

Időt spórolunk a betegek és a kezelők számára.

Megrendelem
phone, calendar and clock
Automatizálja a betegek előjegyzését bármelyik szakorvoshoz, válaszokat kaphat kérdéseire, visszaigazolhatja vagy elhalaszthatja az előjegyzett időpontot
icon image

Általában a telefonos időpont kezelők munkaidejük nagy részét emlékeztető hívásokkal töltik, hogy a betegek időben érkezzenek. Ennek hiányában a betegek megfeledkezhetnek a rendelésről.

icon image

Folyamatosan válaszolniuk kell egy-egy típushívásra: mint például az orvosok rendelési ideje, a rendelő nyitvatartása és elérhetősége.

Lehetetlen válaszolni minden hívásra egyszerre, ezért a betegeknek várakozni kell.

Átalakítjuk a telefonos rendszert

Az Automatikus hívás bevezetését követően:

icon image

A rendszer emlékezteti a beteget az előjegyzett időpontról, megerősíti, módosítja vagy törli azt, és elmenti az adatokat.

icon image

Válaszol a beteg bármilyen formában feltett kérdéseire, a kulcsszavakra összpontosítva.

icon image

Tájékoztatja a beteget az orvosi kezelésekhez szükdéges előkészületekről.

icon image

Ha szükséges, odakapcsolja a beteget egy kezelőhöz.

handsets and clock
Gyorsabban válaszol, mint egy kezelő

Az Automatikus hívás csatlakoztatása után a betegnek nem kell hosszan várakoznia a válaszra: a párbeszéd azonnal elindul.

handsets and clock
Támogat minden hívási folyamatot

A robot több hangcsatornás telefonszámon hív vissza minden olyan beteget, aki korábban hívta a rendelőt, így egyszerre akár 100 párbeszédet is tud folytatni.

Próbálja ki szolgáltatásunkat
Tárcsázza most a +36 21 222 4012 telefonszámot, és folytasson le egy párbeszédet a robottal, melyben megerősít egy előre lefoglalt rendelési időpontot
icon image
Részleteiben átgondolt párbeszédek

A párbeszédhez saját szcenáriókat tud létrehozni, figyelembe véve az üzlet sajátosságait, az ügyfelek preferenciáit és félelmeit. Építse be a leggyakoribb kérdéseket és kifogásokat - és szükség esetén változtassa meg a forgatókönyveket. És ebben segítünk mi.

icon image
Alapos analízis

A robot elmenti a részletes hívásstatisztikát és rögzíti a betegekkel folytatott beszélgetéseket. Elemezzék a gyűjtött adatokat a célközönség pontos profiljának meghatározásához és a marketingstratégia módosításához.

icon image
Minden CRM rendszerhez sajátos megközelítés

Tucatnyi népszerű CRM rendszerrel dolgozunk együtt és mindegyiket a saját követelményei szerint integráljuk. Tehát az Kommo -ben, amikor új ügyfél hív, elindítjuk a kártyáját a "nem elemzett" mappában, míg a "Bitrix" -ben létrehozunk egy lead-et és egy esetet.

Az KOMPaaS kulcsrakész megoldása

Egészségügyi szervezetek számára
Speech-to-text/Text-to-speech
9500 Ft/hónap
Telefonszám 1 hangcsatornával
399 Ft-tól/hónap
Plusz hangcsatorna az
Automatikus híváshoz
199 Ft/hónap
Hívásrögzítés
1799 Ft/hónap
Virtuális alközpont
599 Ft/mellék
Összesen
12 496 Ft-tól/hónap

Válaszok kérdéseire