Megoldás

Automatikus hívás az ügyfélbázis körbehívásához

Növelje a vállalat nyereségét és erősítse hűséges ügyfelei élményét.

Megrendelem

Előnyök

  • 24/7
    Ügyfélszolgálat

    Azonnali segítség a az ügyfélszolgálat minőségének javításában

  • 100%-ban
    Feldolgozott hívások

    A robotok egyszerre annyi beszélgetést tudnak folytatni, ahány csatornával rendelkezik a telefonszám

  • < 5 mp
    Adatbetöltési idő

    Módosítások végrehajtása a rendelésben vagy információ hangos közlése valós időben az ügyfél részére

  • - 30%
    Szolgáltatási költségek csökkentése

    Egy robot több munkatársat is helyettesít, nem igényel sem pihenést, sem képzést

A robot különféle feladatokat tud ellátni

  • icon image
    Értesítések

    Emlékeztethet tartozásra, időpontfoglalásra, eseményre vagy felhalmozott bónuszokra

  • icon image
    Megerősítés

    Lezárhatja a rendelést , megerősítheti a szállítási időpontot vagy a tranzakciók végrehajtását

  • icon image
    Visszajelzés gyűjtése

    Kérheti a véleményt a termékről vagy szolgáltatásról, értékelheti az ügyintéző munkáját, széleskörű lekérdezést kezdeményezhet Ügyfélreaktiválás

  • icon image
    Ügyfélreaktiválá

    Felderítheti az inaktív ügyfelek igényeit vagy különleges ajánlatot tehet számukra

Hogyan használható az Automatikus hívás egy teljes ügyféllista körbehívására?

Az Automatikus hívás fontos információk cseréjére szolgál az ügyfél és az üzleti alkalmazások, például a CRM vagy számlázási rendszerek között.

A zavartalan kapcsolat biztosításához először létre kell hozni egy forgatókönyvet a virtuális telefonközponthoz, egy automatikus hívás funkciót, valamint be kell állítani az integrációt a CRM-mel. A szkript automatikusan fut API-n keresztül, amint megérkeznek a szükséges paramétereket tartalmazó adatok.

A beszélgetés során a hangrobot név szerint szólíthatja az ügyfelet, közölheti a rendelés részleteit, vagy felteheti a szükséges kérdéseket, továbbá a válaszokat elküldheti egy külső adatbázisba. A szkriptek emellett lehetőséget kínálhatnak arra is, hogy a call center operátora csatlakozzon a párbeszédhez.

scheme
Mit tartalmaz a Voice Robot megoldás az ügyfélbázis felhívására?
Csatlakozási díj:
kérésre
Virtuális alközpont:

Használja ki a modern telefonálás minden lehetőségét az üzleti életben

599 Ft-tól/hónaptól 1 felhasználó esetén
Integráció CRM-mel:

A robot beviszi az összegyűjtött információkat az CRM rendszerbe, szakaszonként lebonyolítja az üzletet, és feladatokat hoz létre a körbehívásokhoz

0 Ft-tól
Beszédszintézis (TTS):
0,016 Ft-tól 100 szimbólumhoz
Beszédfelismerés (STT):

A robot megérti az Ön beszédét és válaszol ügyfelei kérdéseire

2 Ft-tól válasz (15 mp)
Több hangcsatornás szám
Egy szabványos vagy egy szép szám bekapcsolási költségei:

Bármilyen méretű kapcsolati bázis hívása a lehető legrövidebb idő alatt

999 Ft-tól/hónap
Hívásrögzítés:
1 799 Ft-tól/hónap
Külső telefonszám:
899 Ft/hónap
Automatikus hívás:

Testre szabhatja körbehívás feladatát az Ön üzleti igényei szerint

7 699 Ft/hónap (30 nap ingyenes)
További hangcsatorna:

Az Automatikus hívások szolgáltatáshoz

949 Ft/hónap
További opció
Automatikus SMS-küldés:

Küldje el a fontos információkat vagy ajánlatot közvetlenül a párbeszéd során üzenetenként már

kérésre
12 946 Ft-tól/hóMegrendelem

Írjon nekünk

man with notebook

Válaszok kérdéseire

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)