Megoldás
Automatikus hívás az ügyfélbázis körbehívásához
Növelje a vállalat nyereségét és erősítse hűséges ügyfelei élményét.
MegrendelemElőnyök
- 24/7Ügyfélszolgálat
Azonnali segítség a az ügyfélszolgálat minőségének javításában
- 100%-banFeldolgozott hívások
A robotok egyszerre annyi beszélgetést tudnak folytatni, ahány csatornával rendelkezik a telefonszám
- < 5 mpAdatbetöltési idő
Módosítások végrehajtása a rendelésben vagy információ hangos közlése valós időben az ügyfél részére
- - 30%Szolgáltatási költségek csökkentése
Egy robot több munkatársat is helyettesít, nem igényel sem pihenést, sem képzést
A robot különféle feladatokat tud ellátni
- Értesítések
Emlékeztethet tartozásra, időpontfoglalásra, eseményre vagy felhalmozott bónuszokra
- Megerősítés
Lezárhatja a rendelést , megerősítheti a szállítási időpontot vagy a tranzakciók végrehajtását
- Visszajelzés gyűjtése
Kérheti a véleményt a termékről vagy szolgáltatásról, értékelheti az ügyintéző munkáját, széleskörű lekérdezést kezdeményezhet Ügyfélreaktiválás
- Ügyfélreaktiválá
Felderítheti az inaktív ügyfelek igényeit vagy különleges ajánlatot tehet számukra
Hogyan használható az Automatikus hívás egy teljes ügyféllista körbehívására?
Az Automatikus hívás fontos információk cseréjére szolgál az ügyfél és az üzleti alkalmazások, például a CRM vagy számlázási rendszerek között.
A zavartalan kapcsolat biztosításához először létre kell hozni egy forgatókönyvet a virtuális telefonközponthoz, egy automatikus hívás funkciót, valamint be kell állítani az integrációt a CRM-mel. A szkript automatikusan fut API-n keresztül, amint megérkeznek a szükséges paramétereket tartalmazó adatok.
A beszélgetés során a hangrobot név szerint szólíthatja az ügyfelet, közölheti a rendelés részleteit, vagy felteheti a szükséges kérdéseket, továbbá a válaszokat elküldheti egy külső adatbázisba. A szkriptek emellett lehetőséget kínálhatnak arra is, hogy a call center operátora csatlakozzon a párbeszédhez.
Használja ki a modern telefonálás minden lehetőségét az üzleti életben
A robot beviszi az összegyűjtött információkat az CRM rendszerbe, szakaszonként lebonyolítja az üzletet, és feladatokat hoz létre a körbehívásokhoz
A robot megérti az Ön beszédét és válaszol ügyfelei kérdéseire
Bármilyen méretű kapcsolati bázis hívása a lehető legrövidebb idő alatt
Testre szabhatja körbehívás feladatát az Ön üzleti igényei szerint
Az Automatikus hívások szolgáltatáshoz
Küldje el a fontos információkat vagy ajánlatot közvetlenül a párbeszéd során üzenetenként már