Megoldás
Automatikus hívás a bejövő hívások automatizálására
Bejövő hívások kezelése hangrobottal.
Megrendelem- Információgyűjtés a CRM-hez
Információk gyűjtése CRM vagy más üzleti alkalmazásokba történő átvitelhez
- Osztályozás és útvonaltervezés
A hívások osztályozása és továbbítása az ügyféllel történő párbeszéd alapján
- Megkeresésekre adott tájékoztatás
Személyre szabott információk nyújtása, kérésre
Mi az Automatikus hívás sajátossága a bejövő hívások feldolgozásában?
Az Automatikus hívás az ügyfélkérdések automatizálására szolgál bejövő hívások esetén: hívások fogadása, hívások elosztása, nyitott kérdések megválaszolása.
A CRM rendszerek integrálásának köszönhetően a hangrobotok l,az egyedi ügyfélinformációkra alapozva tudnak párbeszédet folytatni. Szállítás átütemezése vagy lemondása, időpont egyeztetés vagy tájékoztatás a tartozás mértékéről - hangrobot segítségével dolgozzák fel a tipikus bejövő megkereséseket.
MegrendelemMilyen feladatokat old meg az Automatikus hívás?
30%-kal csökkenti az ügyfélszolgálati költségeket
Az Automatikus hívás az ügyfélszolgálat első vonalaként működhet, tehát tájékoztathat a marketingtevékenységekről, emlékeztethet bizonyos tartozásokra, időpontokat egyeztethet, lemondhat és átütemezhet feladatokat.
A bejövő hívások kezelése az Automatikus hívás szolgáltatással átlagosan 2-3-szor olcsóbb lesz, mint egy alkalmazott ügyintézővel.
Azonnali hívásfogadás és az ügyintézés minőségének javítása
A túl hosszú várakozás a szolgáltatással való elégedetlenség egyik indoka, ami negatívan érinti a vállalat imázsát és az ügyfelek lojalitását. Az Automatikus hívás esetében a hangrobot 1 másodpercen belül választ ad a hívásra és kifogástalan udvariassággal folytat beszélgetést.
Az Automatikus hívás csökkenti az első ügyfélszolgálati vonal terhelését és csak szükség esetén adja át a hívást az ügyintézőnek. Az alkalmazottak ezáltal gyorsabban és hatékonyabban tudják majd kezelni az összetett szituációkat.
Növelje a telefonos ügyfélszolgálat hatékonyságát és ne hagyja válasz nélkül a hívásokat.
Az Automatikus hívás segítségével az ügyfelek nagyobb valószínűséggel oldják meg a problémát egyetlen hívással és a hét minden napján, bármikor választ kapnak a gyakran felmerülő kérdéseikre. Az ügyintézőkkel ellentétben az Automatikus hívás egyidőben annyi beszélgetést kezel, ahány csatornával rendelkezik a telefonszám.
Néhány kattintással az új csatornák hozzáadásával növelheti az Automatikus hívás szolgáltatás kapacitását anélkül, hogy további munkatársakat kellene felvennie.
Az automatizált megoldás előnyei
- E-mailek és SMS üzenetek küldése közvetlenül hívás közben
Azonnali rendelés-visszaigazolások vagy fizetési számlák küldése
- Hívásrögzítés és átírás a beszélgetések monitoringjához
Interakciók elemzése és a szolgáltatás minőségének javítása
- Rugalmas időbeosztás a hívás útvonaltervezéséhez
Különböző útvonalakra rányíthatja a hívásokat a napszaktól és a hét napjától függően
- Beszédszintézis és felismerés kérdés-válasz funkcióval
Általános kérdések kezelése ügyfélszolgálati munkatársak nélkül
- Az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékonyságának javítása
Szakemberek figyelmének koncentrálása az összetett problémák megoldására
- CRM integráció az érdemi beszélgetésekhez
Valós időben,személyre szabott adatok közlése
Hogyan működik az Automatikus hívás a bejövő megkeresések feldolgozásakor?
Azügyfél felhívja a vállalatot
A hangrobot azonosítja az ügyfelet a CRM vagy más üzleti alkalmazással való integráció segítségével
A hangrobot átírja az ügyféllel folytatott párbeszédet, majd neurális hálózatot használ egy intent-rendszerrel kombinálva a hívás tárgyának pontos azonosítására
Az ügyfél teljes értékű párbeszédet folytat a robottal, vagy szükség esetén kérheti egy ügyintéző kapcsolását
Az összegyűjtött adatok automatikusan továbbításra kerülnek a vállalat üzleti alkalmazásaihoz
Hogyan kezdjem el használni az Automatikus hívás szolgáltatását?
A bejövő hívások automatizálására szolgálóAutomatikus hívás megoldás. vir tuális alközpont alapján kapcsolódik fel: többcsatornás telefonszám, Speech-To-Text/Text-To-Speech (STT/TTS), CRM-rendszerrel való integráció, hívásrögzítés és további funkciók kombinációja.
A megoldás használatának megkezdéséhez hozzon létre a bejövő hívások kezelésére szolgáló szcenáriót a KOMPaaS fiókjában.
MegrendelemMegoldás költsége
Használja ki a modern telefonálás minden lehetőségét az üzleti életben
A robot beviszi az összegyűjtött információkat az CRM rendszerbe, szakaszonként lebonyolítja az üzletet, és feladatokat hoz létre a körbehívásokhoz
A robot megérti az Ön beszédét és válaszol ügyfelei kérdéseire
Bármilyen méretű kapcsolati bázis hívása a lehető legrövidebb idő alatt
Testre szabhatja körbehívás feladatát az Ön üzleti igényei szerint
Az Automatikus hívások szolgáltatáshoz
Küldje el a fontos információkat vagy ajánlatot közvetlenül a párbeszéd során üzenetenként már
Integrációk CRM rendszerekkel
Ezekkel a termékekkel együtt szokták ügyfeleink megrendelni
Virtuális alközpont
Szcenáriók és várakozási sorok beállítása, hívások rögzítése, átírása és elemzése, kommunikációs költségek ellenőrzése, hívások automatikus átirányítása a szükséges ügyintézőhöz és még sok más.
Használja az alapfunkciókat ingyenesen, és csatlakoztasson továbbiakat, mint például Súgó, Virtuális fax, A kezelő értékelése és Robotvezérlő.
Csökkentse a várakozási időt és javítsa az ügyfélélményt.
Többet szeretnék tudniChatbot
Válaszoljon azonnal az ügyfél kérdéseire egy mesterséges intelligenciával működő chatbot segítségével, amely 24/7/365 kezeli a kéréseket.
Integrálja a chatbotot a weboldalán található üzenetküldőkkel és widgetekkel a zökkenőmentes kommunikáció érdekében az interakció minden szakaszában.
Hozzon létre beszélgetés szcenáriókat progamozás nélkül egy könnyen használható felületen.
Delegálja a tipikus megkeresések akár 80%-át chatbotra, hogy az ügyfélszolgálat csapata az összetettebb megkeresésekre tudjon összpontosítani.
Többet szeretnék tudniAI kontaktközpont
Egységes felület minden szöveges párbeszédhez a weboldal widgetjén, üzenetküldő alkalmazásokban, közösségi médiában és átírt telefonhívások esetén.
A beszélgetések értékelése és elemzése beszédanalitika segítségével.
Többet szeretnék tudni