Megoldás
A KOMPaaS virtuális alközpont és az IP alközpont összekapcsolása egységes számozási tervvel
Csatlakoztassa a KOMPaaS virtuális alközpontot és bármely, harmadik féltől származó (analóg, hibrid vagy virtuális) alközpontot egy egységes alközpontba, amely a belső ügyfelek telefonszámai alapján működik együtt.
6999 Ft/hó
Tíz évvel ezelőtt a virtuális alközpontok még nem voltak népszerűek: amikor a vállalkozások üzletvitelükhöz telefonközpontot választottak, akkor az irodai infrastruktúra különböző modelljei közül válogathattak csak.
A hozzánk érkező ügyfelek többsége analóg irodai alközponttal rendelkezik.
Frissítse alközpontja lehetőségeit anélkül, hogy megválna tőle és beruházás nélkülözésével bővítse annak funkcióit
Lehetőséget kínálunk, hogy bővítse jelenlegi alközpontja funkcionalitását a berendezés cseréje vagy frissítése nélkül. Használja ki az egységes rendszer lehetőségeit a KOMPaaS Virtuális alközpontjának segítségével!
Az irodai és a virtuális alközpont kombinálása lehetővé teszi az alközpont összes funkciójának használatát. Csatlakoztathatja a hangmenüt, a híváselosztási algoritmusokat, az automatikus hívásátirányítást a személyes menedzserhez, a hívásrögzítést és az alapos analitikát, valamint több mint 200 további funkciót, amelyek segítik a call centerek munkatársait, értékesítési és ügyfélszolgálati szakembereket. Ezek a funkciók koránt sem érhetőek el a hagyományos irodai alközpontokban.
Használjon modern technológiát az ügyfelekkel folytatott beszélgetések egyszerűsítésére, és nagy valószínűséggel növelni tudja az eladások számát is!
Megrendelem- A vállalkozás méretéhez igazítva
Ha újabb telephelyet vagy több irodát kíván nyitni, nem szükséges drága távközlési berendezéseket vásárolni hozzá. Csatlakoztasson a rendszerhez egy Virtuális alközpontot, amely nincs az iroda földrajzi helyéhez kötve - és használjon egységes rendszert közös számozási tervvel! A bejövő hívások a vállalati központi számra érkeznek, és a munkatársak között osztódnak el, függetlenül attól, hogy az alkalmazott irodai vagy virtuális eszközön keresztül kapcsolódik fel.
A hagyományos alközpont és az IP-alközpont kombinációja lehetővé teszi, hogy gyorsan bővítse vállalkozását anélkül, hogy időt és pénzt kellene fordítani a berendezések megvásárlására. Egy munkanapon belül bármely városban és régióban csatlakoztatható a telefonszolgáltatás.
- Kényelmes a bejövő hívások esetén
A mellékszámok mind a belső, mind a külső alközponton ugyanúgy működnek, amikor tárcsázás közben azonnal, illetve hívás közben manuálisan hívnak egy számot.
- Segít az ügyfélhívásoknál
A hívást fogadó előfizető láthatja a cég központi számát, valamint a személyes menedzsere rövid belső számát is.
A megoldás előnyei
- Költségmegtakarítás
Nem kell lemondani azokról a berendezésekről, amelyekbe már sokat invesztáltak, egyszerűen csak bővítjük a rendszer lehetőségeit.
- Kényelmes belső kommunikáció
A vállalat munkatársai egymást belső rövid számokon tudják hívni, még akkor is, ha éppen másik telephelyen tartózkodnak.
- Egységes számozási terv
Bármilyen számra érkezik is a hívás, a feldolgozás ugyan az az algoritmus szerint történik, mint a hagyományos irodai alközpont esetén.
Állítsa be úgy, ahogy Önnek kényelmes
Csatlakoztassa a rendszerhez a, hívásrögzítést, a földrajzi útvonalválasztást vagy a virtuális alközpont bármelyik más szükséges funkcióját.
6999 Ft/hó
Megrendelem