+36XXXXXXXXcombining scheme

Megoldás

A KOMPaaS virtuális alközpont és az IP alközpont összekapcsolása egységes számozási tervvel

Csatlakoztassa a KOMPaaS virtuális alközpontot és bármely, harmadik féltől származó (analóg, hibrid vagy virtuális) alközpontot egy egységes alközpontba, amely a belső ügyfelek telefonszámai alapján működik együtt.

6999 Ft/hó

man with phone

Tíz évvel ezelőtt a virtuális alközpontok még nem voltak népszerűek: amikor a vállalkozások üzletvitelükhöz telefonközpontot választottak, akkor az irodai infrastruktúra különböző modelljei közül válogathattak csak.

A hozzánk érkező ügyfelek többsége analóg irodai alközponttal rendelkezik.

Frissítse alközpontja lehetőségeit anélkül, hogy megválna tőle és beruházás nélkülözésével bővítse annak funkcióit

Lehetőséget kínálunk, hogy bővítse jelenlegi alközpontja funkcionalitását a berendezés cseréje vagy frissítése nélkül. Használja ki az egységes rendszer lehetőségeit a KOMPaaS Virtuális alközpontjának segítségével!

two servers
A hatékonyság növelése érdekében

Az irodai és a virtuális alközpont kombinálása lehetővé teszi az alközpont összes funkciójának használatát. Csatlakoztathatja a hangmenüt, a híváselosztási algoritmusokat, az automatikus hívásátirányítást a személyes menedzserhez, a hívásrögzítést és az alapos analitikát, valamint több mint 200 további funkciót, amelyek segítik a call centerek munkatársait, értékesítési és ügyfélszolgálati szakembereket. Ezek a funkciók koránt sem érhetőek el a hagyományos irodai alközpontokban.

Használjon modern technológiát az ügyfelekkel folytatott beszélgetések egyszerűsítésére, és nagy valószínűséggel növelni tudja az eladások számát is!

Megrendelem
  • icon
    A vállalkozás méretéhez igazítva

    Ha újabb telephelyet vagy több irodát kíván nyitni, nem szükséges drága távközlési berendezéseket vásárolni hozzá. Csatlakoztasson a rendszerhez egy Virtuális alközpontot, amely nincs az iroda földrajzi helyéhez kötve - és használjon egységes rendszert közös számozási tervvel! A bejövő hívások a vállalati központi számra érkeznek, és a munkatársak között osztódnak el, függetlenül attól, hogy az alkalmazott irodai vagy virtuális eszközön keresztül kapcsolódik fel.

    A hagyományos alközpont és az IP-alközpont kombinációja lehetővé teszi, hogy gyorsan bővítse vállalkozását anélkül, hogy időt és pénzt kellene fordítani a berendezések megvásárlására. Egy munkanapon belül bármely városban és régióban csatlakoztatható a telefonszolgáltatás.

  • icon
    Kényelmes a bejövő hívások esetén

    A mellékszámok mind a belső, mind a külső alközponton ugyanúgy működnek, amikor tárcsázás közben azonnal, illetve hívás közben manuálisan hívnak egy számot.

  • icon
    Segít az ügyfélhívásoknál

    A hívást fogadó előfizető láthatja a cég központi számát, valamint a személyes menedzsere rövid belső számát is.

A megoldás előnyei

  • icon
    Költségmegtakarítás

    Nem kell lemondani azokról a berendezésekről, amelyekbe már sokat invesztáltak, egyszerűen csak bővítjük a rendszer lehetőségeit.

  • icon
    Kényelmes belső kommunikáció

    A vállalat munkatársai egymást belső rövid számokon tudják hívni, még akkor is, ha éppen másik telephelyen tartózkodnak.

  • icon
    Egységes számozási terv

    Bármilyen számra érkezik is a hívás, a feldolgozás ugyan az az algoritmus szerint történik, mint a hagyományos irodai alközpont esetén.

Állítsa be úgy, ahogy Önnek kényelmes

Csatlakoztassa a rendszerhez a, hívásrögzítést, a földrajzi útvonalválasztást vagy a virtuális alközpont bármelyik más szükséges funkcióját.

6999 Ft/hó

Megrendelem
two gears and man with icon

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)