Hírek

Új együttműködés: üzleti partner lett az KOMPaaS és a YCLIENTS Magyarország

A YCLIENTS felhő alapú platformja az KOMPaaS-mal történt integrációjának köszönhetően a magyarországi kkv-k a távközlési cég több ingyenes szolgáltatását vehetik igénybe. Ebben a vírus okozta bizonytalan gazdasági helyzetben pedig kifejezetten jól jön, ha a távközlési szolgáltatások költségeiből a vállalkozások le tudnak faragni.

Az KOMPaaS távközlési és szoftver fejlesztő vállalat 2014-től van jelen a magyar piacon. A partneri szerződést a YCLIENTS-szel még 2019 áprilisában írták alá Oroszországban. Az akkor elindult együttműködést tesztidőszaka ez év márciusában fejeződött be. A YCLIENTS automatizálási platformjának, valamint az KOMPaaS felhő alapú alközpontjának integrációja az ERP-rendszert alkalmazó kis- és középvállalkozások részére több mint 200 felhő alapú alközponti szolgáltatás igénybevételére nyújt lehetőséget. Ilyenek többek között a hangos menü, az üdvözlés, a statisztika, a hívások elosztása, az online-monitoring, a földrajzi és díj szerinti hívásirányítás, a kód és hívószám szerinti „fekete és fehér” listák.

Ezenfelül a vállalkozások az új megoldások előnyeit is kihasználhatják, ilyen például a virtuális alközpont „Virtuális asszisztens” vagy a „robot-ellenőr” szolgáltatása. De nézzük meg az egyik előnyét: egy szalonba a vendégek gyakran késő este írnak vagy telefonálnak időpontért. És az is megesik, hogy közvetlenül a szakembereknek írnak üzenetet időpontért. Általában a szalonokban mobiltelefon van, amely nem rendelkezik üzenetrögzítő funkcióval vagy hangpostával. Így a hívások nem tartják számon, a telefonos megkeresés tényét nem rögzítik.

«A YCLIENTS online időpontfoglaló rendszer bevezetésével tapasztalataink alapján a vendégek egyre ritkábban jelentkeznek be telefonon keresztül. A legprofibb szalonok azonban az online időpontfoglalás mellett a nem fogadott hívások nyomon követésére VOIP-telefont (az KOMPaaS szolgáltatásai között elérhető) használnak. Akárcsak a webshopok. Előnye, hogy a hívások megjelennek a naptárban. Emellett a nem fogadott hívásról e-mail értesítés is érkezhet. Ezek emlékeztetnek arra, hogy ne felejtsd el visszahívni az ügyfelet. A hívás beérkezésekor a vendégkarton azonnal megjelenik a YCLIENTS naptár képernyőjén. A recepciós azonnal látja a vendég adatokat, ezáltal könnyebben készül fel a beszélgetésre, és név szerint köszönheti a vendéged. Egy időpont létrehozásánál a rendszer azonnal betölti a vendég adatait, így sokkal gyorsabban csak néhány kattintás létrehozható egy bejegyzés», – mondja Miron Drobcsak, az YCLIENTS marketing és értékesítési csapat vezetője.

«Arra törekszünk, hogy mind az öt országban, ahol jelen vagyunk – Oroszországban, Ausztriában, Szlovákiában, Németországban és most már Magyarországon – ügyfeleink és partnereink számára még több lehetőséget ajánljunk üzleti folyamataik automatizálására és minőségük javítására. Minél hosszabb a külső CRM/ERP közvetlen integrációs lehetőségek listája, a vállalkozások annál szélesebb körének tudjuk ajánlani távbeszélő, virtuális alközponti, szép hívószám, chat és egyéb szolgáltatásainkat. Mindezeket a saját telekom-platformunkon, egy szerződés keretében tudjuk biztosítani. Nagyra értékeljük Oroszországi üzleti kapcsolatainkat az YCLIENTS vállalkozással, ezért úgy gondoljunk, hogy a Magyarországi közös projektjeink is sikeresek lesznek» – mondja Alexander Melnikov, az KOMPaaS vezérigazgatója.

Az KOMPaaS jelenlegi közvetlen integrációs listáján mindkét országban közismert, 10-nél több CRM-rendszer és szolgáltatás található meg, úgy mint Kommo, Bitrix 24, Roistat, retailCRM, Telegram, SalesPlatform, Envybox, YCLIENTS, UMI.CMS, Albato, miniCRM, APIX-Drive stb.


Vissza a hírekhez

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)