Hírek
Események
Mobile World Congress, Barcelona
A KOMPaaS.tech büszkén jelenti be részvételét a Mobile World Congressen,amelyet a Bécsi Kereskedelmi Kamara (WKO) és az ADVANTAGE AUSTRIA Spanyolország támogatott. Az esemény buzog az innovációtól, és kreatív gondolatok veszik körül, amelyek a legkorszerűbb technológiákat kutatják, hogy jobb hellyé tegyék a világot.
A KOMPaaS.tech bemutatta omnichannel Contact Center AI-jét, amely platformkommunikációs csatornák széles skáláját kínálja, beleértve a hangot, szöveges üzeneteket, SMS-eket, e-maileket, üzenetküldőket, közösségi médiát, online visszajelzési űrlapokat stb.
A Contact Center AI megoldása minden méretű - kicsi, közepes és nagy - vállalkozásnak segít a folyamatainak automatizálásában, a költségek csökkentésében, a tevékenység egyszerűsítésében és a kommunikáció minőségének javításában.
MEF Global Forum, Barcelona
A KOMPaaS.tech képviselője részt vett az "Omnichannel@CX 2025-ben és annak következményei a vállalkozások számára" című megbeszélésen, amely az omnichannel kommunikáció jelenlegi és jövőbeli képét tárta fel. A fórum a zökkenőmentes, többcsatornás ügyfélelköteleződés fontosságát és a mesterséges intelligencia kulcsfontosságú szerepét hangsúlyozza az üzleti folyamatok automatizálásában.
A tárgyalás során megosztott belső információk rávilágítottak arra, hogy az AI-vezérelt megoldások hogyan alakítják át az ügyfélélményt (CX) azáltal, hogy racionalizálják a műveleteket, javítják a kommunikációs stratégiákat és személyre szabott szolgáltatásokat kínálnak. Esettanulmányok mutatták be, hogy a mesterséges intelligencia által vezérelt kapcsolattartó központok hogyan növelik az ügyfelek elégedettségét és az értékesítést, motiválják a személyzetet és javítják az általános hatékonyságot, hangsúlyozva a mesterséges intelligencia integrációjának szükségességét, hogy versenyképesek maradjanak a gyorsan fejlődő piacon.
CCW 2025, Berlin
A KOMPaaS.tech örömmel jelenti be, hogy sikeresen befejezte debütálását a 2025 évi berlini CCW-n. Az esemény egyedülálló lehetőséget kínált a mesterséges intelligencia által továbbfejlesztett kapcsolattartó központok bemutatására, olyan innovatív megoldások bemutatására, amelyek segítik a vállalkozásokat a munkafolyamatok automatizálásában, a kommunikációs stratégiák fejlesztésében és a legkorszerűbb AI-technológiák bevezetésében.
A CCW 2025 értékes platformnak bizonyult a hálózatépítéshez és az együttműködéshez, a résztvevők intenzíven érdeklődtek és pozitív visszajelzéseket adtak. A mesterséges intelligencia által vezérelt ügyfél-elköteleződés gyorsan fejlődő területén ez egy kiváló lehetőség volt a szakemberekkel való kapcsolatteremtésre és új partnerségi lehetőségek felfedezésére
IIF Magyar Marketing Fesztivál, Budapest
A KOMPaaS.tech részt vett a 2025. évi Magyar Marketing Fesztiválon, ahol bemutatta kis- és középvállalkozások, marketingesek és vállalkozók számára kialakított AI Contact Centerét. Az új Contact Center AI egységes felülettel rendelkezik a hang- és szöveges párbeszédek valós idejű kezelésére. Olyan funkciókat is tartalmaz, mint a rögzített telefonhívások átírása és fordítása, valamint a mesterséges intelligencia által működtetett beszédelemzés. A fesztivál ideje alatt a résztvevőknek lehetőségük volt hozzáférni a KOMPaaS.tech különleges innovatív megoldásaihoz.
Több mint 60 vállalat vett részt az eseményen, bemutatva az általuk képviselt csúcstechnológiáikat. A Magyar Marketing Fesztivál egyedülálló lehetőséggé vált, hogy egyetlen nap alatt több mint 100 új üzleti partnerrel lehessen találkozni.
CIS 2024 GCCM, Almaty
A KOMPaaS.tech, a távközlési szolgáltatások és üzleti szoftvermegoldások fejlesztője, immár harmadik alkalommal vett részt az almatyi távközlési iparági szakemberek találkozóján. A rendezvényen a partnerekkel együtt áttekintették a 2025-ös év legfontosabb trendjeit, és megvitatták a jövőbeni együttműködés lehetőségeit.
Europe GCCM, Berlin
A KOMPaaS.tech nemrégiben bemutatta innovatív telekommunikációs szolgáltatásait és felhőmegoldásait a berlini Europe 2024 GCCM rendezvényen. A kifejezetten kis- és középvállalkozások számára tervezett vállalat ezen alkalommal mutatta be a NNP Exchange: Phone Number Lookup és NNP API megoldását, amely átfogó szolgáltatást kínál távközlési szolgáltatóknak és számlázási fejlesztőknek. Ez volt a rendszer első bemutatkozása az eseményen.
Business Intelligence, K+K Hotel Opera, Budapest
A KOMPaaS.tech bemutatta, hogyan tudják az AI-alapú hangrobotok egyszerűsíteni az üzleti feladatokat. Az előadás kitért arra is, milyen előnyökkel jár az intelligens szolgáltatások integrálása a kis- és középvállalkozásokba, különös tekintettel az ügyfélhűség növelésére és az új ügyfelek vonzására.
AI IN BUSINESS, Marriott Hotel, Budapest
A KOMPaaS.tech örömmel csatlakozott a Portfolio üzleti konferenciájához, az "AI in Business" rendezvényhez, ahol bemutatta AI-alapú megoldásait, mint például a virtuális alközpont, automatikus hívások, chatbotok, kontaktcenter AI és még sok más innovatív szolgáltatás.
SMART 2024 - WORLDS COLLIDING, Budapest
A KOMPaaS.tech bemutatta ChatGPT-vel továbbfejlesztett automatizált hívásainak képességeit a SMART 2024 - WORLDS COLLIDING konferencián. Ez a jövőbe mutató technológia már most átalakítja mindennapjainkat azáltal, hogy kényelmesebbé és hatékonyabbá teszi a feladatok elvégzését.
IIF Hungarian Marketing Festival, Budapest
A KOMPaaS.tech negyedik alkalommal vett részt a budapesti IIF Hungarian Marketing Festival 2024 rendezvényen, ahol bemutatta új, felhőalapú megoldásait, amelyek AI-integrációval, köztük ChatGPT-vel lettek továbbfejlesztve. A bemutatott szolgáltatások között szerepelt a virtuális alközpont, automatikus hívások, chatbotok, API-k, híváskövetés, telefónia és számos más funkció, amelyek célja az üzleti kommunikáció javítása.
ENPM, Szófia
2019 októberében a KOMPaaS.tech bemutatta NNP Exchange projektjét a távközlési iparág szakembereinek az ENPM (European Network Planning Meeting) során, amely a legnagyobb nemzetközi távközlési szolgáltatók találkozója. Az eseménynek Szófia, Bulgária adott otthont.
CEE CEE, Opatija
A KOMPaaS.tech bemutatta NNP Exchange (National Number Plan) projektjét a CEE CEE 2019 konferencián, amely a szolgáltatók közötti együttműködésre összpontosított. Az eseményre Opatijában, Horvátországban került sor.
ENPM, Budapest
A KOMPaaS.tech először osztotta meg annak az ötletét, hogy létrehozzon egy nemzetközi közösséget, amelyben minden érintett szolgáltató képes lenne NNP (National Numbering Plan) adatokat cserélni. Az eseményen a világ minden tájáról érkeztek résztvevők. Az ötletet a European Network Planning Meeting (ENPM) keretében jelentették be, amelyet Budapesten, Magyarországon rendeztek meg. Az előadást Európa távközlési szolgáltatóinak képviselői meleg fogadtatásban részesítették.