Termék
Multichat
A vállalat összes üzenetküldője, csevegője és közösségi hálózata kényelmesen egyetlen felületen.
Mi az a Multichat?
A Multichat egy online felület, amely különböző kommunikációs csatornákat egyesít. Egyetlen munkaterületen egyszerre lehet párbeszédet folytatni a közösségi hálózatokon, üzenetküldőkön keresztül kommunikáló ügyfelekkel, valamint a weboldalon található chat, illetve a visszajelző űrlap segítségével. A felhasználóbarát felület számos hasznos funkciót tartalmaz.
A Multichat segítségével az ügyfélszolgálati operátorok a hívások elvesztése nélkül dolgozhatják fel a kéréseket, nyomon követhetik a párbeszédek állapotát és átirányíthatják a párbeszédeket más szakemberekhez. Időben kapcsolódhatnak a chatbotokkal folytatott felhasználói interakciókhoz, automatikus válasz szkripteket állíthatnak be, és a hangszolgáltatási integráción keresztül akár vissza is hívhatják az ügyfeleket.
Mit foglal magában a Multichat?
Ingyenes 14 napos próbaidőszak
Gyors telepítés, 0-24 órás technikai támogatás
Hívás időmegtakarítás a visszahívási lehetősé ggel
Hívások rögzítésének lehetősége a virtuális alkőzponton keresztül
Egyszerű integráció az analitikai szolgáltatásokkal
Kapcsolódás a főbb CRM-rendszerekhez
Statisztikák a menedzserek párbeszédeiről és hívásairól
Hogyan aktiválható a Multichat szolgáltatás?
Kattintson a "Megrendelem" gombra, a További szolgáltatás rendelése menü eléréséhez
Töltse ki a megrendelőlapot, a Szolgáltatás mezőben válassza a "Tanácsadás" lehetőséget
Menedzserünk felveszi Önnel a kapcsolatot a részletek tisztázása és a megrendelés véglegesítése miatt
A Multichat szolgáltatás beállítható technikai támogatásunk segítségével, vagy beállíthatja akár önállóan a Tudásbázis igénybevételével
Vagy keressen minket a +36 1 490 0999 számon
Megrendelem
Tarifák
Aktiválja a Multichat szolgáltatást kedvező feltételekkel és forgalmi korlátozások nélkül!
Milyen előnyökkel jár a Multichat szolgáltatás az Ön vállalata számára?
Online csevegés a weboldalon
Egyre több ügyfél részesíti előnyben a szöveges kommunikációt. Adja meg a lehetőséget, hogy egy kényelmes kommunikációs csatornán keresztül érjék el Önt!
- Egyszerű weboldal-integráció
- Testreszabható design
- Widgetek beállítása
- Gyors válasz sablonok
Visszahívási funkció (Callback)
Többé nem kell csatlakoztatnia a zöld számot! Tegye ingyenessé a hívásokat, azon ügyfelek számára akik visszahívás - callback funkciót rendeltek!
- Virtuális szám bekapcsolása
- Virtuális alközpont funkció beállítása
- Adatgyűjtés a visszahíváshoz az online chatben
- Telefonhívások élő szöveggé való átalakítása
Üzenetek gyűjtése minden csatornáról
Telegram, Viber, online chat a weboldalon - mindez egy felületen! Használjon egy áttekinthető felületet az összes megkereséshez kapcsolódó beszélgetésekhez.
- Üzenetek előzményeinek mentése
- Adatok betöltése a közösségi hálózatokról
- Beszélgetések osztályozása címkék alapján
- Beszélgetőpartner elérhetőségi állapotának megjelenítése
Chatbotok összekapcsolása
Rutinfeladatok azonnali megoldása - tesztelje ingyen! Csökkentse a költségeket, illetve a megrendeléstől a tranzakció befejezéséig tartó időt.
- Leadek rögzítése és osztályozása
- Szcenáriók egyszerű beállítása
- Csatlakoztatás az Automatikus híváshoz
- Kvízek, felmérések, játékok és promóciós küldemények
Reklám Analitika
Csatlakozás a Google Analyticshez. Növelje reklámkampányai hatékonyságát!
- A konverziók forrásának azonosítása
- A konverziók nyomon követése a chatben
- Események hozzáadása JavaScript kódon keresztül
- A felhasználói adatok kiszolgálása
Az operátorok munkájának ellenőrzése
Az összes operátor párbeszédei egyetlen felületen. Értékelje az ügyfelekkel folytatott kommunikáció minőségét - gyorsan és egyszerűen!
- Megrendelések számának nyomon követése- befejezett vagy folyamatban lévő
- A levelezés helyességének ellenőrzése
- Keresés a párbeszédablakban kulcsszavak szerint
- A párbeszédablakok rendezése szűrők szerint