Megoldás
IVR Plus
Gondolkozik-e azon, hogy termékét még értékesebbé tegye az ügyfelei számára? Kevesebb időt és pénzt akar kiadni a bejövő hívások feldolgozására?
Ne kényszerítse ügyfeleit arra, hogy hívás közben nyomkodják a telefon gombjait ! Csatlakoztassa a Virtuális asszisztenst! A beszédfelismerő robot érzékeli a beszélgetőpartner hangját és válaszolni is tud a feltett kérdésekre a felhasználó nyelvén.
9500 Ft/hó
Megcsörrent a telefonja… Fogadja a hívást:
A hagyományos hangmenüben (IVR)
- Korlátozott számú (0-9) hívásátirányítási lehetősége van.
- A hagyományos, illetve az okos telefonokon folyamatosan kell nyomni a gombokat vagy a kijelzőt.
- Mindkét esetben ez sok időt vesz igénybe.
A Virtuális asszisztenssel
- Korlátlan a választási lehetőség
- A következő folyamati lépést az ügyfél hangja választja ki.
- Jelentősen lerövidül az idő a folyamati lépések között.
Növeli a vállalkozás hatékonyságát
Csatlakoztassa a Virtuális asszisztenst, amely a hívásfeldolgozási típusfeladatokat automatizálja.
KipróbálomProbléma megoldása:
Hozzon létre egy Virtuális asszisztenst
Válassza ki azt a nyelvet - szlovák, angol, magyar, német, francia, spanyol, olasz, szerb - amelyen a Virtuális asszisztens beszélni fog és a szcenáriókban rendelje hozzá azokat a válaszokat, amelyeket a robot felismer.
Adja hozzá a Virtuális asszisztenst az útvonal vázlathoz
Add hozzá a segítséget a routing séma a bejövő hívások.
Ellenőrizze az eredményt
Bejövő hívás esetén a beállításoknak megfelelően a virtuális asszisztens fog az ügyféllel beszélgetni. Válaszol a feltett kérdésekre, majd továbbítja a hívást a munkatársaknak vagy az útvonal vázlatban megadott paraméterek szerint továbbítja további robotoknak.
Feldolgozási események hozzáadása
Segítse a robot szókincsének bővítését, készítsen új forgatókönyveket és új párbeszéd-elágazásokat. A virtuális asszisztenst jól lehet terhelni, stresszálló és betartja a határidőket is.
KipróbálomHogyan működik?
Előnyök
Rugalmas beállítás
Egy olyan testhezálló interfész, amelyben minden blokk a programkód egy kis részét helyettesíti. Csak helyezze át a blokkokat, és percek alatt átírhatja a szcenáriót.
Okos és gyors
Többnyelvű: szlovák, angol, magyar, német, francia, spanyol, olasz, szerb és más európai nyelvek. A beszédfelismerő és szintézis technológiák (TTS/STT) felgyorsítják a vezetők munkáját.
Proaktív
Élő nyelven, szabadon tud társalogni az ügyféllel, pontosan érti a megkeresés tárgyát. Több ügyfél észre sem veszi, hogy robottal kommunikál. Pontosító kérdéseket tesz fel és be tudja azonosítani az ügyfél igazi igényét.
Udvarias
A virtuális asszisztenst félbe lehet szakítani és pontosító kérdéseket is fel lehet tenni neki. Meghallgat, értelmez és segít. A beállítás során a nem normatív lexika kiszűrését alkalmazzák.
Gazdaságos
A virtuális asszisztens működésének egy perce 2-3szor olcsóbb, mint a munkatársé.
Munkaszerető
A robot a nap 24 órájában, a hét, sőt az év minden napján alkalmazható. Soha nem fárad el, nem megy szabadságra és nem beteg.