Tudásbázis kompaas.hu
telcojournal logo
ÚjdonságokTechkisokosA siker receptjeiLifehack

Hogyan növelheti női ruházati webáruháza eladásait 36%-kal a Chatbot segítségével

2023. May 02. • Techkisokos

Hogyan növelheti női ruházati webáruháza eladásait 36%-kal a Chatbot segítségével

A legtöbben sztenderd munkarendben dolgozunk – hétköznap este 5 vagy 6 óráig…

Hogyan állítsunk be hibrid PBX-et egy nagyobb ipari vállalat számára?

2023. April 24. • Techkisokos

Minél nagyobb egy vállalat, annál nehezebbé válik a belső és külső kommunikáció…

5 feltörekvő technológia és lehetséges hatásuk az üzleti életre

2023. April 17. • Techkisokos

Az üzleti életben a versenyképesség megőrzéséhez kulcsfontosságú, hogy lépést tartsunk a feltörekvő…

Mi történik ha a vásárló nem váltja be a megrendelését?

2023. April 10. • A siker receptjei

Ha az Ön webáruházában van tételfoglalás, akkor tudja: A vásárlók soha nem…

Hozzunk létre értékesítési házi akadémiát! Hogyan segíthetünk a kezdő menedzsereknek profi értékesítővé válni?  

2023. March 17. • A siker receptjei

Hány igazán tehetséges, hozzáértő értékesítő található a csapatában? Egy? Esetleg több? Ha…

eSIM – mi az és hogyan használható?

2023. March 15. • Techkisokos

  Mi az eSIM? Az eSIM a “embedded SIM” rövidítése, ami azt…

Mi az a SIP-Trönk és miért van rá szükség?

2023. March 15. • Techkisokos

Mi az a trönk? A trönk (az angol „trunk” szóból) egy gerinchálózati…

ICQ – mi ez és miért használjuk most az ICQ-t?

2023. March 15. • Techkisokos

Mi az ICQ?  Az ICQ egy ingyenes üzenetküldő program, amely a 90-es…

Call centerek: mik azok és miért van rájuk szükségük a vállalkozásoknak?

2023. March 15. • Techkisokos

A call center (CC) –   egy angol szó (brit angol: call…

Növelje a megkeresések feldolgozási sebességét 2,4-szeresére és aktivizálja az értékesítést: banki esettanulmány

2023. March 10. • A siker receptjei

Mi a teendő akkor, ha a call center operátorai nem tudják feldolgozni…

Hogyan lehet felére csökkenteni a call-center költségeit és növelni hatékonyságát

2023. March 03. • A siker receptjei

Az építőanyag kereskedések és bútor áruházak alkalmazottai többször is felhívják a vásárlókat:…

«...«...56789...»...»
Vállalat
Rólunk Hírek Technikai támogatás Impresszum ÁSZF
Termékek
AI Contact-center Telefonos AI ügynökök üzleti célokra Magyar telefonszámok SIP Trönk Virtuális alközpont Automatikus hívás Kéttényezős hitelesítés (2FA) Híváskövetés Chatbotok Integrációk
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
Budapest, Kemenes utca 8. félem. 3, 1114 Magyarország
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Belépés
© KOMPaaS 2022–2025. All rights reserved.