Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Ügyfelünk tapasztalata: „Most a call center 4,5-szer hatékonyabb”

2022. szeptember 23. • A siker receptjei

Ügyfelünk tapasztalata: „Most a call center 4,5-szer hatékonyabb”

Elmondjuk, hogyan optimalizálhatja a call center operátorok műveleteit, hogyan segítheti őket a…

Új megközelítés a vásárlói hűség megerősítésében. Egy nagy bank esete

2022. szeptember 16. • A siker receptjei

Napjainkban több  bank működik Magyarországon, amelyek mindegyike új ügyfelekre szeretne szert tenni,…

Új generációs marketing: modern eszközök az ügyfelek bevonzására

2022. szeptember 09. • A siker receptjei

Nyolc call center operátor 2400 ügyfelet tud felhívni egy munkanap alatt. Ez…

Hogyan lehet 50%-kal lerövidíteni a vásárlási ciklust: egy autókereskedő esete

2022. szeptember 02. • A siker receptjei

Minél hosszabb a vásárlási ciklus, annál fontosabb az ügyfélről szóló összes adat…

Mire használja a HR az Automatikus hívást? A hangrobot szervezi a munkatársak csapatát

2022. augusztus 26. • A siker receptjei

A Az egyik jól imsert fejvadász cég elemzőinek tanulmánya szerint, négyezer jelentkező…

Növelje étterme nyereségességét 2 hónap alatt 35%-kal! Chatbot for HoReCa megvalósításában szerzett tapasztalat

2022. július 25. • A siker receptjei

Egy modern étteremnek az ételkiszállítást meg kell oldani: a vásárlók jelentős része…

Hogyan hozzunk létre egy call centert egy egészségügyi intézmény számára egy nap alatt, amely több ezer beteghívás fogadására képes?

2022. július 18. • A siker receptjei

Amikor a betegforgalom napról napra növekszik, a lehető leggyorsabban be kell állítani…

Hogyan növeltük 67%-al a hírlevelek megnyitási arányát? Új generációs levelezőlisták az KOMPaaS-tól

2022. június 27. • A siker receptjei

Az e-mail hírlevél az egyik legegyszerűbb és legolcsóbb marketingeszköz. Ez egy bevált…

Hogyan segítettünk ellenőrizni egy nagyvállalatnak a távmunkában dolgozó értékesítési munkatársait és 2,5-szeresére csökkenteni a telefonköltségeit?

2022. június 20. • A siker receptjei

Egy call center értékesítőinek beszélgetései könnyen ellenőrizhetők és elemezhetők: minden hívásadat a…

Nagy-Britannia mobil szolgáltatói

2022. január 31. • Techkisokos

Az Egyesült Királyságban a virtuális mobilszolgáltatók (MVNO) a vezetékes távbeszélő összeköttetéseket és…

Hogyan sikerült egy szépség szalonnak nagyságrenddel növelni a forgalmát és megakadályozni az ügyfelei elszivárgását?

2021. november 23. • A siker receptjei

Ügyfelünk, egy budapesti gyermekfodrász-hálózat, amelynek szolgáltatásai nagyon felkapottak a városban. Képzett mesterfodrászokban…

«...«...7891011...»...»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.