Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Mi történik ha a vásárló nem váltja be a megrendelését?

2023. április 10. • A siker receptjei

Mi történik ha a vásárló nem váltja be a megrendelését?

Ha az Ön webáruházában van tételfoglalás, akkor tudja: A vásárlók soha nem…

Hozzunk létre értékesítési házi akadémiát! Hogyan segíthetünk a kezdő menedzsereknek profi értékesítővé válni?  

2023. március 17. • A siker receptjei

Hány igazán tehetséges, hozzáértő értékesítő található a csapatában? Egy? Esetleg több? Ha…

Növelje a megkeresések feldolgozási sebességét 2,4-szeresére és aktivizálja az értékesítést: banki esettanulmány

2023. március 10. • A siker receptjei

Mi a teendő akkor, ha a call center operátorai nem tudják feldolgozni…

Hogyan lehet felére csökkenteni a call-center költségeit és növelni hatékonyságát

2023. március 03. • A siker receptjei

Az építőanyag kereskedések és bútor áruházak alkalmazottai többször is felhívják a vásárlókat:…

A telefonszolgáltatásnak köszönhetően 17%-kal nőt az árbevétel az építőiparban: elmondjuk hogyan lehetséges ez

2023. január 30. • A siker receptjei

Amikor egy lakásfelújítással foglalkozó vagy kulcsrakész házakat kivitelező céget választunk mindig nagyon…

Hogyan segítettünk egy rendelőintézetnek abban, hogy a pácienseitől 2,5-szer több megkeresést tudjon fogadni

2023. január 23. • A siker receptjei

A nagy egészségügyi központok naponta több száz hívást kapnak, ezeket azonnal meg…

Az alkalmazás népszerűsége 79%-kal nőtt: hitelesítési szolgáltatás az online tanfolyamokhoz

2023. január 16. • A siker receptjei

A telefonhívás közbeni kétlépcsős hitelesítés egyre inkább felváltja a felhasználói nevet és…

Növekvő értékesítés a zsugorodó piacon. Fitnesz-központ hálózat tapasztalatai a telefónia automatizálásában

2022. december 26. • A siker receptjei

A fitneszipar nehéz időket élt át az elmúlt években. A koronavírus-korlátozások ideje…

Hogyan segít a robot az ablakeladások növelésében?

2022. december 19. • A siker receptjei

Az MRC iparági elemzője szerint az ablak értékesítési üzletág piaca gyorsan zsugorodik….

Automatikus hívás a biztosítási üzletágban. Az Automatikus hívás 6 hónapos használata alatt 30%-al csökkent az ügyfélveszteség

2022. december 12. • A siker receptjei

Egyik ügyfelünk egy nagy biztosítótársaság, több százezer ügyféllel. Az iparágban nagy a…

Mi a teendő, ha a vásárló nem váltja be a megrendelését?

2022. december 05. • A siker receptjei

Ha az Ön web áruháza rendelkezik termékfoglalási lehetőséggel, akkor tudja, hogy a…

1234»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.