Tudásbázis kompaas.hu
telcojournal logo
ÚjdonságokTechkisokosA siker receptjeiLifehack

Munkatársi hívások minőségellenőrzése és elemzése

2024. April 08. • Szabályozás

Munkatársi hívások minőségellenőrzése és elemzése

Gondoljon a legutóbbi ügyfélszolgálati hívásra – mielőtt egy alkalmazottal beszélt volna, egy…

Mi az a VoIP telefónia?

2024. February 26. • Szabályozás

Közel 30 év telt el az első megfizethető VoIP telefon megjelenése óta,…

Mi az API: definíció, működési elvek, felhasználás az üzleti életben

2024. February 20. • Szabályozás

Mi az API közérthetően? Az API az „alkalmazásprogramozási felület” angol kifejezésből származó…

„Most már minden világos” Pszichológiai konzultácival kapcsolatos hivások hangcímkézése

2024. February 13. • Szabályozás

Minden ügyfél-interakció nagyszerű lehetőség arra, hogy megismerjük azokat az embereket, akik támogatják…

Hangrobot alkalmazása a biztosító társaság telefonközpontjában

2024. February 06. • Szabályozás

A McKinsey szerint 2025-re a biztosítási ágazat összes munkafolyamatának egynegyedében robotrendszereket fognak alkalmazni: a…

Mi az online chat: funkciók, előnyök, statisztikák

2024. February 05. • Szabályozás

Az élő csevegés egy online kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások…

WFM rendszer – mi az és hol használják?

2024. January 29. • Szabályozás

A WFM vagy Workforce Management egy humánerőforrás-menedzsment szoftvermegoldás, amelyet a munkaerő hatékonyságának…

Mi az a PBX-telefónia és miért használják?

2024. January 22. • Techkisokos

Ahogy egy cég néhány alkalmazottat foglalkoztató startupból virágzó, több tucat vagy akár…

Mi az a számkészlet (number pool), és miért van rá szükség?

2024. January 16. • Szabályozás

A hirdetési erőforrások hatékonyságának nyomon követése lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy…

Miért van szükség a Chat GPT-re a chatbotokban?

2024. January 15. • Lifehack

Forgatókönyvek szöveges neurális hálózatok használatához a chatbotok esetében   A Research Methods…

Az orvosi vállalatok esete: chatbotok a hűségprogramhoz.

2023. December 01. • Lifehack

A vásárlóerő csökkenése közepette egyre több fogyasztó törekszik racionalizálni kiadásait. Kutatások szerint…

«...«...34567...10...»...»
Vállalat
Rólunk Hírek Technikai támogatás Impresszum ÁSZF
Termékek
AI Contact-center Telefonos AI ügynökök üzleti célokra Magyar telefonszámok SIP Trönk Virtuális alközpont Automatikus hívás Kéttényezős hitelesítés (2FA) Híváskövetés Chatbotok Integrációk
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
Budapest, Kemenes utca 8. félem. 3, 1114 Magyarország
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Belépés
© KOMPaaS 2022–2025. All rights reserved.