Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Miért van szükség a Chat GPT-re a chatbotokban?

2024. január 15. • Lifehack

Miért van szükség a Chat GPT-re a chatbotokban?

Forgatókönyvek szöveges neurális hálózatok használatához a chatbotok esetében   A Research Methods…

Az orvosi vállalatok esete: chatbotok a hűségprogramhoz.

2023. december 01. • Lifehack

A vásárlóerő csökkenése közepette egyre több fogyasztó törekszik racionalizálni kiadásait. Kutatások szerint…

FXS, FXO és VoIP gateway  – mik ezek és mi a különbség köztük?

2023. október 25. • Szabályozás

Mindhárom fogalom az IP-telefóniához kapcsolódik – a telefonos kommunikáció megszervezésének olyan módszeréhez,…

Quality of Service — mit is jelent ez pontosan?

2023. október 25. • Szabályozás

Quality of Service (QoS) -szó szerinti fordításban a szolgáltatás minőségét jelenti. Maga…

Hogyan jelenhetünk meg hely-specifikusan ügyfeleink számára az egyes régiókban a Virtuális alközpont Földrajzi útvonalválasztás funkciójának segítségével?  

2023. október 23. • Lifehack

Bármelyik értékesítési csapat, amely a kimenő hívásokat generál, állandóan ugyanazzal a problémával…

Több, mint  ChatGPT: milyen 2023-ban az AI-piac  a távközlés terén

2023. október 04. • Techkisokos

A ChatGPT tavaly novemberi indulása óta eltelt kevesebb mint nyolc hónap alatt…

Mi az a felhőalapú tárhely és miért van rá szükség?

2023. szeptember 25. • Techkisokos

A Wikipédia szerint a felhőalapú tárhely egy olyan adattároló hálózat, amely a…

Automatikus hívás szépségszalonoknak: hogyan javíthatjuk az ügyfelekkel való munkát egy okos asszisztens segítségével

2023. augusztus 21. • Techkisokos

A kinézet tökéletesítése alapvető, de nem az egyetlen kérés a szépségipari szolgáltatásoknál….

Mi az az IVR, és miért van rá szüksége minden vállalkozásnak?

2023. augusztus 07. • Szabályozás

Mi az IVR? Ez  a  rövidítés telefónia  világából származik. Az Interactive Voice…

Hogyan csökkentette felére a nem fogadott hívások számát a robotvezérlő?

2023. június 22. • Szabályozás

A nem fogadott hívások problémája azokban az iparágakban a legégetőbb, ahol a…

Hogyan lehet 100 %-osan védekezni a telefonhívások elvesztésétől? 

2023. június 01. • Szabályozás

Külső call-center  kisvállalkozások számára, többcsatornás számok használatával  Az az általános vélekedés, hogy…

«...«...34567...10...»...»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.