Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Hogyan segített a Contact-center 22%-kal növelni egy online alvástermékbolt bevételét

2025. április 28. • Újdonságok

Hogyan segített a Contact-center 22%-kal növelni egy online alvástermékbolt bevételét

A kapcsolati központok szervezésére szolgáló felhőmegoldásokat számos okból széles körben használják az…

Mi az LTE?

2025. április 14. • Újdonságok

A legtöbb fogyasztó számára valószínűleg az volt az első bemutatkozás az LTE-vel,…

Mi az a Mini-PBX?

2024. október 01. • Újdonságok

A „mini-PBX”, „irodai alközpont”, „intézményi alközpont” kifejezések körülbelül ugyanazt jelentik – az…

Hogyan segítettünk egy rendelőintézetnek abban, hogy a pácienseitől 2,5-szer több megkeresést tudjon fogadni

2023. január 23. • A siker receptjei

A nagy egészségügyi központok naponta több száz hívást kapnak, ezeket azonnal meg…

Az alkalmazás népszerűsége 79%-kal nőtt: hitelesítési szolgáltatás az online tanfolyamokhoz

2023. január 16. • A siker receptjei

A telefonhívás közbeni kétlépcsős hitelesítés egyre inkább felváltja a felhasználói nevet és…

Növekvő értékesítés a zsugorodó piacon. Fitnesz-központ hálózat tapasztalatai a telefónia automatizálásában

2022. december 26. • A siker receptjei

A fitneszipar nehéz időket élt át az elmúlt években. A koronavírus-korlátozások ideje…

Hogyan segít a robot az ablakeladások növelésében?

2022. december 19. • A siker receptjei

Az MRC iparági elemzője szerint az ablak értékesítési üzletág piaca gyorsan zsugorodik….

Automatikus hívás a biztosítási üzletágban. Az Automatikus hívás 6 hónapos használata alatt 30%-al csökkent az ügyfélveszteség

2022. december 12. • A siker receptjei

Egyik ügyfelünk egy nagy biztosítótársaság, több százezer ügyféllel. Az iparágban nagy a…

Mi a teendő, ha a vásárló nem váltja be a megrendelését?

2022. december 05. • A siker receptjei

Ha az Ön web áruháza rendelkezik termékfoglalási lehetőséggel, akkor tudja, hogy a…

Hogyan lehet több ügyfélre szert tenni egy web szeminárium után? Az értékesítési csatorna bővítése az online tanuláshoz

2022. november 28. • A siker receptjei

Az ingyenes web szemináriumok fontos részét képezik az online tanfolyamok értékesítési csatornájának….

Hogyan csatlakoztassunk egy új irodát a vállalat közös telefonhálózatához az IP-PBX kiiktatása nélkül? Egy B2B vállalkozás esettanulmánya

2022. november 21. • A siker receptjei

A virtuális alközpont egy viszonylag új üzleti megoldás. Annak ellenére, hogy gazdag…

1234»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.