Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Softphone belülről – minden az alkalmazás architektúrájáról és belső felépítéséről

2025. szeptember 26. • Techkisokos

Softphone belülről – minden az alkalmazás architektúrájáról és belső felépítéséről

A modern üzleti élet rugalmas és megbízható kommunikációs megoldásokat követel. A hagyományos…

Mik azok a Hangszolgáltatások?

2025. augusztus 25. • Techkisokos

A hangszolgáltatások alatt általában az üzleti távközlési megoldásokat értjük, amelyek automatizált hívásfogadással,…

A beérkező hívások 100%-ának fogadása: hogyan változtatta meg egy MI-alapú omnichannel kontaktközpont a logisztikai vállalat működését

2025. augusztus 18. • Szabályozás

A technológiai fejlődés és a szállítmányozási volumen növekedése miatt a logisztikai cégeknek…

Mi az az MPLS

2025. augusztus 13. • Techkisokos

A forgalom növekedésével és a hálózati architektúrák bonyolultabbá válásával hatékonyabb adatirányítási megoldásokra…

Mi az a Network Functions Virtualization (NFV)?

2025. augusztus 06. • Techkisokos

A távközlési hálózatoknak egyre növekvő teljesítmény-, rugalmasság- és méretezhetőségi igényekkel kell szembenézniük….

Mesterséges intelligencia alapú Kontakt Központ és KOMPaaS softphone concierge-szolgáltatáshoz szállodaláncok számára

2025. augusztus 01. • Techkisokos

Konferenciák idején vagy a turisztikai főszezonban, amikor nagy a vendégforgalom, az ügyfélkezelés…

Mit jelent a billing?

2025. június 23. • Szabályozás

A „billing” fogalma ismerős mindenkinek, aki valaha is foglalkozott kommunikációs szolgáltatások, közüzemi…

Hogyan valósított meg a KOMPaaS.tech  MI contact-centert egy online kínai nyelviskolában?

2025. június 03. • Techkisokos

Az online oktatás területén a contact-centerek szervezésére szolgáló mesterséges intelligenciával rendelkező felhőmegoldások…

Hogyan tudott egy egészségügyi vállalkozás naponta 1500 megkeresést feldolgozni a contact-center bevezetésével?  

2025. június 02. • Interjúk

Az  e-commerce ágazatban a cégek, különösen a gyógyászati ​​termékek értékesítésével foglalkozók, szembesülnek…

Hogyan segített a Contact-center 22%-kal növelni egy online alvástermékbolt bevételét

2025. április 28. • Újdonságok

A kapcsolati központok szervezésére szolgáló felhőmegoldásokat számos okból széles körben használják az…

Az ügyfélszolgálat átalakítása: a KOMPaaS.tech Contact Center egészség-biztosító társaságban történő bevezetésének tapasztalatai

2025. április 21. • Szabályozás

Az egészségbiztosítás területén az infrastruktúra szerves részévé válnak a contact-centerek kialakítására szolgáló…

12345...10...»...»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.