Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Mi az a WCDMA?

2025. március 31. • Techkisokos

Mi az a WCDMA?

A WCDMA, vagy Wideband Code Division Multiple Access a 3 generációs mobil…

Mi az a telefonközpont?

2024. december 05. • Techkisokos

Az elmúlt évszázad során a telefonközpontok nagy utat tettek meg a fejlődésben,…

Chatbot oktatási szervezet részére megvalósítási és használati tapasztalatok

2024. október 29. • Techkisokos

A modern technológiák behatolnak az oktatás területére, átalakítják a hagyományos oktatási módszereket…

Hívások küldése e-mailre – mi ez és hogyan kell használni?

2024. október 21. • Techkisokos

Azokban a vállalatokban, amelyek aktívan használják a telefonálást, sok esemény történik nap…

Virtuális alközponti integrációk – mi ez és miért van rá szükség?

2024. október 14. • Techkisokos

A különféle digitális megoldások és platformok integrációja az egyik kulcstényező bármely vállalkozás…

Mi az az APN?

2024. július 08. • Techkisokos

 Az APN (Access Point Name) magyarul „hozzáférési pont neve”, mobilhálózati szolgáltatón keresztüli…

Telefonálás induló vállalkozásoknak: hogyan lehet gyorsan beindítani a kimenő hívásos értékesítést?

2024. június 24. • Techkisokos

A franchise, mint  vállalatfejlesztési modell, nagyon eltérhet az alaptevékenység megszervezésétől. Gyakran ez…

Mi az a PBX?

2024. június 17. • Techkisokos

A PBX  egy vállalati automata telefon alközpont, más néven irodai vagy mini-alközpont….

Mi az MSISDN?

2024. május 27. • Techkisokos

Az MSISDN (Mobile Station International Subscriber Directory Number) nem más, mint egy…

Mi az a CPaaS?

2024. május 08. • Techkisokos

A kommunikációs platform, mint szolgáltatás (CPaaS) lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy…

Hogyan válasszunk telefonszámot üzleti célokra?

2024. április 12. • Techkisokos

Ha most indított egy új vállalkozást, vagy a meglévő bővítését tervezi, az…

12345...»...»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.