Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Softphone belülről – minden az alkalmazás architektúrájáról és belső felépítéséről

2025. September 26. • Techkisokos

Softphone belülről – minden az alkalmazás architektúrájáról és belső felépítéséről

A modern üzleti élet rugalmas és megbízható kommunikációs megoldásokat követel. A hagyományos…

Mik azok a Hangszolgáltatások?

2025. August 25. • Techkisokos

A hangszolgáltatások alatt általában az üzleti távközlési megoldásokat értjük, amelyek automatizált hívásfogadással,…

Mi az az MPLS

2025. August 13. • Techkisokos

A forgalom növekedésével és a hálózati architektúrák bonyolultabbá válásával hatékonyabb adatirányítási megoldásokra…

Mi az a Network Functions Virtualization (NFV)?

2025. August 06. • Techkisokos

A távközlési hálózatoknak egyre növekvő teljesítmény-, rugalmasság- és méretezhetőségi igényekkel kell szembenézniük….

Mesterséges intelligencia alapú Kontakt Központ és KOMPaaS softphone concierge-szolgáltatáshoz szállodaláncok számára

2025. August 01. • Techkisokos

Konferenciák idején vagy a turisztikai főszezonban, amikor nagy a vendégforgalom, az ügyfélkezelés…

Hogyan valósított meg a KOMPaaS.tech  MI contact-centert egy online kínai nyelviskolában?

2025. June 03. • Techkisokos

Az online oktatás területén a contact-centerek szervezésére szolgáló mesterséges intelligenciával rendelkező felhőmegoldások…

Mi az a WCDMA?

2025. March 31. • Techkisokos

A WCDMA, vagy Wideband Code Division Multiple Access a 3 generációs mobil…

Mi az a telefonközpont?

2024. December 05. • Techkisokos

Az elmúlt évszázad során a telefonközpontok nagy utat tettek meg a fejlődésben,…

Chatbot oktatási szervezet részére megvalósítási és használati tapasztalatok

2024. October 29. • Techkisokos

A modern technológiák behatolnak az oktatás területére, átalakítják a hagyományos oktatási módszereket…

Hívások küldése e-mailre – mi ez és hogyan kell használni?

2024. October 21. • Techkisokos

Azokban a vállalatokban, amelyek aktívan használják a telefonálást, sok esemény történik nap…

Virtuális alközponti integrációk – mi ez és miért van rá szükség?

2024. October 14. • Techkisokos

A különféle digitális megoldások és platformok integrációja az egyik kulcstényező bármely vállalkozás…

12345...»...»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.