Vissza a hírekhez
Szabályozás

„Most már minden világos” Pszichológiai konzultácival kapcsolatos hivások hangcímkézése

Minden ügyfél-interakció nagyszerű lehetőség arra, hogy megismerjük azokat az embereket, akik támogatják vállalkozását, vagy legalább is érdeklődnek iránta.

A felhasználói szokások ismerete, a vásárlási döntés meghozatalának tipikus kifogásai és motivációi, a termék használata során fellépő problémák segítik a felhasználói élménynek , sőt a terméknek, illetve reklámpozíciójának javítását.

Sajnos gyakran előfordul, hogy a dolgok nem jutnak el odáig, hogy felmérhessék a termék használata során jelentkező problémákat, mivel a reklámforgalom sok céltalan leadet hoz – olyan embereket, akik nem akarnak vásárolni.

Hogyan azonosíthatjuk be egyszerűen és egyértelműen a nem célzott hívásokat több száz vagy ezer hívás közt?

Elmondjuk, hogyan segített a Voice Call Tagging egy online pszichológiai tanácsadó szolgálatnak javítani hirdetési kampányait, hogyan tudott több minőségi érdeklődőt bevonzani.

A KOMPaaS.tech kliensének jellemzői

Ügyfelünk, a pszichológusválasztás és online pszichológiai tanácsadás online platformja, alig több mint egy éve használja a KOMPaaS.tech cég CRM rendszerrel integrált Virtuális alközpontját.

A marketing osztály azzal a feladattal szembesült, hogy az alacsony értékesítési konverzió miatt javítania kell az új termékük potenciális ügyfélállományának minőségét.

A hirdetési kampányok hatékonyságának értékeléséhez az ügyfél híváskövetést kapcsolt be, amely lehetővé tette az egyes hirdetések által generált leadek számának megszámlálását.

A bejövő hívások további szegmentálását úgy kellett volna elvégezni, hogy kézzel kellett volna hozzáadni a címkéket — olyan jelöléseket, amelyek a hívást egy bizonyos kategóriához rendelték -, de a szolgáltatók elfelejtették ezt megtenni, vagy rosszul választottak.

Megoldás

Javasoltuk, hogy a beszélgetés befejezése után a Voice Call Tagging végezze el az ügyfelekkel folytatott telefonbeszélgetések hangutasításokkal történő osztályozását.

A terv megvalósításához a következőkre volt szükség:

Állitsa be a címkeszerkezetet a nem célzott hívásokhoz úgy, hogy felismerhető szinonimákat rendeljen az egyes lehetőségekhez.

Aktiválja a Kérdés-válasz funkciót, és hajtsa végre a megfelelő módosításokat a hivásszkriptekben a kliensek fiókjában.

Címkék küldésének beállítása a CRM-nek külső jellemzők alapján: célzott/nem célzott hívás, ismételt hívás stb.

Eredmények

A Voice Taggingnek köszönhetően a marketing osztály elemezhette a leggyakrabban előforduló nem célzott megkereséseket, és ezen információk alapján pontositotta az új termék promócióját és a reklámüzenetek tartalmát. Ezzel mindössze 3 hónap alatt 28-ról 7%-ra csökkent a nem célzott leadek aránya.

A célzottnak minősített, de alacsony prioritású (implicit érdekeltségű) leadek, a kifogások típusától függően, különféle módokon a marketingtölcsérbe kerültek további feldolgozás céljából.

Ezenkívül lehetővé vált a címkék hozzáadása a számítógépnél való tartózkodás nélkül is, ami lehetővé tette a leadek kellő időben történő osztályozását az esetek közel 100%-ában, és az egyes címkékhez rendelt nagyszámú szinonima a lehető legpontosabb felismerést tette lehetővé.

Kommentek:
Érdekesnek találhatja a következőket