Az emberi munkaerő és technológiák ötvözése – az ügyfélszolgálat jövője
Az emberi munkaerő és technológiák ötvözése – az ügyfélszolgálat jövője
Egy jó ideje minden évben megjelenik egy újabb ügyfélszolgálati csatorna, amely azt…
Egy jó ideje minden évben megjelenik egy újabb ügyfélszolgálati csatorna, amely azt…
A munkaerő toborzásának különböző módszerei vannak: a legismertebbek a kérdőíves, az elbeszélgetős…
A pandémiát követően világunkban az irodák nélküli jövőt jósolják: az ingatlanok bérbeadóival…
A mai világban az üzleti túléléshez mobilitásra és gyors döntésekre van szükség….
A kis- és közepes vállalkozások nagy része kénytelen mindenen takarékoskodni, de a…
Melyik számot válasszuk üzletünk számára: összehasonlítjuk a városi és a zöld szám…
A távbeszélő és Virtuális alközponti szolgáltatások iránti igényt, többek között, új üzletágak…
Egy klinikán gyakran nincs elég idő és személyzet arra, hogy minden paciens…
A modern üzletvezetés nehezen képzelhető el az értékesítési CRM-rendszer használata nélkül. Ez…
Szeretnénk elérni azt, hogy a különböző szolgáltatások és applikációk megkedveljék egymást? Elmeséljük,…
A különböző típusú telefonszámok jellemzőiről és előnyeiről, a kis- és nagyvállalkozásokról és…