Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

A telefonos konzultáció magasabb szintre emelése az Altegio és az KOMPaaS integrációjának köszönhetően

2021. március 22. • Techkisokos

A telefonos konzultáció magasabb szintre emelése az Altegio és az KOMPaaS integrációjának köszönhetően

Az Altegio mögött összesen 10 évnyi fejlesztési tapasztalat áll. Az Altegio egyik…

Vezeték nélküli iroda – újabb mérföldkövek

2021. február 25. • Techkisokos

Felforgató – talán ez a legpontosabb kifejezés annak leírására, ami 2020-ban történt…

Négy dolog, amit mi mesterséges intelligenciának tartottunk

2021. február 18. • Techkisokos

Az utóbbi évtizedben a technológiák jelentős mértékben megváltoztatták az emberek életmódját. Az…

Az emberi munkaerő és technológiák ötvözése – az ügyfélszolgálat jövője

2021. február 11. • Techkisokos

Egy jó ideje minden évben megjelenik egy újabb ügyfélszolgálati csatorna, amely azt…

HR-es példa: Tömeges munkaerő-toborzás robot segítségével

2020. október 30. • Techkisokos

A munkaerő toborzásának különböző módszerei vannak: a legismertebbek a kérdőíves, az elbeszélgetős…

A munkában a távolság nem akadály

2020. október 23. • Techkisokos

A pandémiát követően világunkban az irodák nélküli jövőt jósolják: az ingatlanok bérbeadóival…

A városi szám, amely mindig veled van

2020. október 16. • Techkisokos

A mai világban az üzleti túléléshez mobilitásra és gyors döntésekre van szükség….

Win-win: Amikor az ügyfél és a távközlési szolgáltató is nyertes

2020. október 09. • Techkisokos

A kis- és közepes vállalkozások nagy része kénytelen mindenen takarékoskodni, de a…

Szép városi szám versus Zöldszám – melyik jobb az üzlet számára?

2020. augusztus 18. • Techkisokos

Melyik számot válasszuk üzletünk számára: összehasonlítjuk a városi és a zöld szám…

Hogyan lehet spórolni a Virtuális Alközpont alkalmazásával?

2020. június 26. • Techkisokos

A távbeszélő és Virtuális alközponti szolgáltatások iránti igényt, többek között, új üzletágak…

Hogyan járul hozzá a hívások automatizálása a klinika bevételeinek növeléséhez és a potenciális ügyfelek megszerzéséhez és megtartásához?

2020. június 19. • Techkisokos

Egy klinikán gyakran nincs elég idő és személyzet arra, hogy minden paciens…

«...«...23456»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.