Hogy lehet spórolni a bejövő hívásoknál?
Hogy lehet spórolni a bejövő hívásoknál?
Az ügyféllel történő kapcsolattartáson spórolni talán nem a legjobb stratégia, ugyanakkor contact-center…
Az ügyféllel történő kapcsolattartáson spórolni talán nem a legjobb stratégia, ugyanakkor contact-center…
Hová tűnik el a pénz, amikor alszanak az adminok ? Mielőtt az…
A Fixed Mobile Convergence (FMC) szolgáltatás egyre népszerűbb a távközlési piacon. A…
A sikeres üzlet titka a jól szervezett üzleti folyamatokban rejlik. Manapság, amikor…
Valószínűleg már találkoztak a virtuális szám fogalmával, de nem tudták mi az….
A karantén nem a veszteség számbavételére alkalmas időpont, hanem remek alkalom arra,…
API? Nagyon örvendek! A vállalkozás sikerességét nagyban meghatározza annak automatizáltsága. Az automatizálás…
A felhő alapú alközpont olcsó, megbízható és minőségi termék, épp ezért olyan…
Az emberi természet sajátja, hogy mindent fenntartásokkal fogad. Ha üzletről van szó,…
A bejövő hívások feldolgozását forradalmian automatizáló megoldás. Korábban a mikróvállalkozásokért dolgoztunk és…
A sikeres üzlet az üzleti folyamatok megfelelő szervezésén alapul. A mai világban,…