Vissza a hírekhez
Techkisokos

Hogyan állítsunk be hibrid PBX-et egy nagyobb ipari vállalat számára?

Minél nagyobb egy vállalat, annál nehezebbé válik a belső és külső kommunikáció megszervezése. Nagyon fontos a magas színvonalú, gyors és zavartalan kommunikáció kialakítása a különböző városokban található fiókok között, és a saját PBX nem mindig képes kezelni ezt a feladatot. Elmondjuk, hogyan bővítheti az alközpont funkcióit  anélkül, hogy  megválna a drága  berendezéstől.

KOMPaaS ügyfél jellemzői

Ügyfelünk az építőanyag-iparban tevékenykedő nagyvállalat, amely Magyarországszerte  termelőüzemekkel és fióktelepekkel rendelkezik.

A vállalat több ezer embert foglalkoztat, így a megfelelően szervezett kommunikáció rendkívül fontos. A szakembereknek képesnek kell lenniük arra, hogy valós időben nyomon követhessék a termelés, a szállítmányok és egyéb folyamatok állapotát, szükség esetén kapcsolatba tudjanak lépni a többi fióktelep munkatársaival annak érdekében, hogy gyorsan megoldhassák a problémákat.

A vállalat erre a célra saját PBX-ét használta. Ez számos funkciót kínál, és azok beállítása a vállalat igényeihez igazítható. A PBX megvásárlására, telepítésére és testreszabására már sokat költöttek, ezért nem akartak  megválni tőle.  

A vállalat növekedésével azonban a PBX képességei elégtelenné váltak. További funkciókra volt szükség: közös konferenciákra, kényelmes hívásátirányításra a fiókok között, hívásrögzítéssel bővített részletes analitikára és még sok másra. 

Megoldás keresése

Felajánlottuk, hogy egy hibrid virtuális telefonközpontot  kapcsolunk be a vállalat számára. Ez magában foglalja a vállalat  alap PBX-ének  beüzemelését és egy kiegészítő funkciókkal rendelkező virtuális PBX csatlakoztatását.

Az új PBX nélküli fiókokban  virtuális PBX-rendszert telepítettünk, amely lehetővé teszi egy egységes számozási rendszer használatát mind a belső és külső hívásokhoz: a fiókok között és a külső partnerekkel, ügyfelekkel és alvállalkozókkal történő kapcsolattartásban. 

A vállalaton belüli kommunikáció mostantól sokkal könnyebben nyomon követhető, mivel az összes fiókban a  menedzserek beszélgetéseiről közös jelentések készülnek. A rendszer lehetővé teszi az általános statisztikai információk és a hívás rekordok nyomon követését.

Mivel a különböző részlegekben hasonló kommunikációs feladatokat kell ellátni(helyi partnerekkel és ügyfelekkel való kapcsolattartás), a sikeres hívások közös adatbázisa segített a vállalati  oktatás megszervezésében, az értékesítési  és tárgyalástechnikai  oktatóanyagok elkészítésében. 

A cég munkatársai a platformon keresztül videokonferenciákat szervezhettek , ami  különböző városokban lévő szakemberek összekapcsolásával hozzájárult a vállalati kultúra erősítéséhez és az ügyfelekkel folytatott tárgyalások.egyszerűsítéséhez. 

Ezen túlmenően a rendszer segített egységes, magas  színvonalú kommunikációs sztenderdek bevezetésében a vállalat  valamennyi részlegénél. Például: intelligens híváselosztás, hangos menü, hívásátirányítás ismerős menedzserhez, tiltó és kedvenc (“fekete/fehér”) lista, stb.

Eredmény

A rendszer  telepítése segített a vállalatnak az üzleti folyamatok egyszerűsítésében és felgyorsításában, a fiókok közötti kommunikáció erősítésében, illetve ennek eredményeképp az értékesítés növelésében. Mindezt  az általános telefonálási  sztenderdek növelésével, a   a menedzserek professzionalizmusának megerősítésével érte el, valamint  minden szükséges szakembert bebevont  a beszélgetésekbe, függetlenül azok tartózkodási helyétől.

Kommentek:
Érdekesnek találhatja a következőket