Hogyan állítsunk be hibrid PBX-et egy nagyobb ipari vállalat számára?
Minél nagyobb egy vállalat, annál nehezebbé válik a belső és külső kommunikáció megszervezése. Nagyon fontos a magas színvonalú, gyors és zavartalan kommunikáció kialakítása a különböző városokban található fiókok között, és a saját PBX nem mindig képes kezelni ezt a feladatot. Elmondjuk, hogyan bővítheti az alközpont funkcióit anélkül, hogy megválna a drága berendezéstől.
KOMPaaS ügyfél jellemzői
Ügyfelünk az építőanyag-iparban tevékenykedő nagyvállalat, amely Magyarországszerte termelőüzemekkel és fióktelepekkel rendelkezik.
A vállalat több ezer embert foglalkoztat, így a megfelelően szervezett kommunikáció rendkívül fontos. A szakembereknek képesnek kell lenniük arra, hogy valós időben nyomon követhessék a termelés, a szállítmányok és egyéb folyamatok állapotát, szükség esetén kapcsolatba tudjanak lépni a többi fióktelep munkatársaival annak érdekében, hogy gyorsan megoldhassák a problémákat.
A vállalat erre a célra saját PBX-ét használta. Ez számos funkciót kínál, és azok beállítása a vállalat igényeihez igazítható. A PBX megvásárlására, telepítésére és testreszabására már sokat költöttek, ezért nem akartak megválni tőle.
A vállalat növekedésével azonban a PBX képességei elégtelenné váltak. További funkciókra volt szükség: közös konferenciákra, kényelmes hívásátirányításra a fiókok között, hívásrögzítéssel bővített részletes analitikára és még sok másra.
Megoldás keresése
Felajánlottuk, hogy egy hibrid virtuális telefonközpontot kapcsolunk be a vállalat számára. Ez magában foglalja a vállalat alap PBX-ének beüzemelését és egy kiegészítő funkciókkal rendelkező virtuális PBX csatlakoztatását.
Az új PBX nélküli fiókokban virtuális PBX-rendszert telepítettünk, amely lehetővé teszi egy egységes számozási rendszer használatát mind a belső és külső hívásokhoz: a fiókok között és a külső partnerekkel, ügyfelekkel és alvállalkozókkal történő kapcsolattartásban.
A vállalaton belüli kommunikáció mostantól sokkal könnyebben nyomon követhető, mivel az összes fiókban a menedzserek beszélgetéseiről közös jelentések készülnek. A rendszer lehetővé teszi az általános statisztikai információk és a hívás rekordok nyomon követését.
Mivel a különböző részlegekben hasonló kommunikációs feladatokat kell ellátni(helyi partnerekkel és ügyfelekkel való kapcsolattartás), a sikeres hívások közös adatbázisa segített a vállalati oktatás megszervezésében, az értékesítési és tárgyalástechnikai oktatóanyagok elkészítésében.
A cég munkatársai a platformon keresztül videokonferenciákat szervezhettek , ami különböző városokban lévő szakemberek összekapcsolásával hozzájárult a vállalati kultúra erősítéséhez és az ügyfelekkel folytatott tárgyalások.egyszerűsítéséhez.
Ezen túlmenően a rendszer segített egységes, magas színvonalú kommunikációs sztenderdek bevezetésében a vállalat valamennyi részlegénél. Például: intelligens híváselosztás, hangos menü, hívásátirányítás ismerős menedzserhez, tiltó és kedvenc (“fekete/fehér”) lista, stb.
Eredmény
A rendszer telepítése segített a vállalatnak az üzleti folyamatok egyszerűsítésében és felgyorsításában, a fiókok közötti kommunikáció erősítésében, illetve ennek eredményeképp az értékesítés növelésében. Mindezt az általános telefonálási sztenderdek növelésével, a a menedzserek professzionalizmusának megerősítésével érte el, valamint minden szükséges szakembert bebevont a beszélgetésekbe, függetlenül azok tartózkodási helyétől.