Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Hogyan tartsuk meg az ügyfeleket a koronavírus (Covid-19) ideje alatt?

2020. március 20. • Techkisokos

Hogyan tartsuk meg az ügyfeleket a koronavírus (Covid-19) ideje alatt?

A karantén nem a veszteség számbavételére alkalmas időpont, hanem remek alkalom arra,…

API az üzleti folyamatok automatizálásában, másként: hogyan tudjuk egy irányra felfűzni az összes szolgáltatást?

2020. március 11. • Techkisokos

API? Nagyon örvendek! A vállalkozás sikerességét nagyban meghatározza annak automatizáltsága. Az automatizálás…

Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő Virtuális alközpontot?

2020. március 11. • Techkisokos

A felhő alapú alközpont olcsó, megbízható és minőségi termék, épp ezért olyan…

VoIP – a távközlés minősége előítéletek nélkül

2020. március 11. • Techkisokos

Az emberi természet sajátja, hogy mindent fenntartásokkal fogad. Ha üzletről van szó,…

Önjáró értékesítési részleg

2020. március 11. • Techkisokos

A bejövő hívások feldolgozását forradalmian automatizáló megoldás. Korábban a mikróvállalkozásokért dolgoztunk és…

Röviden a СRM rendszerekről

2019. május 07. • Techkisokos

A sikeres üzlet az üzleti folyamatok megfelelő szervezésén alapul. A mai világban,…

Virtuális telefonszámok: miért van rájuk szükség, és mitől olyan egyediek?

2019. május 07. • Techkisokos

Bizonyára többször találkoztunk már a Virtuális telefonszám fogalmával, de vajon meg is…

Infografikán a 2019-es trendek a digitális átállásról

2018. december 25. • Techkisokos

2019-re tovább erősödnek a chatbotok és az 5G hálózat, egyre több dolgot…

Miért használjon egy cég chatbotot? Mert gyorsabb mint a weboldala és bármilyen applikáció!

2018. december 20. • Techkisokos

A csevegő alkalmazások hipersebességgel hódítják meg az emberek közötti beszélgetéseket. Messenger, Viber,…

«...«...23456
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.