Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Hogyan válasszunk telefonszámot üzleti célokra?

2024. április 12. • Techkisokos

Hogyan válasszunk telefonszámot üzleti célokra?

Ha most indított egy új vállalkozást, vagy a meglévő bővítését tervezi, az…

Mi az a PBX-telefónia és miért használják?

2024. január 22. • Techkisokos

Ahogy egy cég néhány alkalmazottat foglalkoztató startupból virágzó, több tucat vagy akár…

Több, mint  ChatGPT: milyen 2023-ban az AI-piac  a távközlés terén

2023. október 04. • Techkisokos

A ChatGPT tavaly novemberi indulása óta eltelt kevesebb mint nyolc hónap alatt…

Mi az a felhőalapú tárhely és miért van rá szükség?

2023. szeptember 25. • Techkisokos

A Wikipédia szerint a felhőalapú tárhely egy olyan adattároló hálózat, amely a…

Automatikus hívás szépségszalonoknak: hogyan javíthatjuk az ügyfelekkel való munkát egy okos asszisztens segítségével

2023. augusztus 21. • Techkisokos

A kinézet tökéletesítése alapvető, de nem az egyetlen kérés a szépségipari szolgáltatásoknál….

Hogyan növelheti női ruházati webáruháza eladásait 36%-kal a Chatbot segítségével

2023. május 02. • Techkisokos

A legtöbben sztenderd munkarendben dolgozunk – hétköznap este 5 vagy 6 óráig…

Hogyan állítsunk be hibrid PBX-et egy nagyobb ipari vállalat számára?

2023. április 24. • Techkisokos

Minél nagyobb egy vállalat, annál nehezebbé válik a belső és külső kommunikáció…

5 feltörekvő technológia és lehetséges hatásuk az üzleti életre

2023. április 17. • Techkisokos

Az üzleti életben a versenyképesség megőrzéséhez kulcsfontosságú, hogy lépést tartsunk a feltörekvő…

eSIM – mi az és hogyan használható?

2023. március 15. • Techkisokos

  Mi az eSIM? Az eSIM a „embedded SIM” rövidítése, ami azt…

Mi az a SIP-Trönk és miért van rá szükség?

2023. március 15. • Techkisokos

Mi az a trönk? A trönk (az angol „trunk” szóból) egy gerinchálózati…

ICQ – mi ez és miért használjuk most az ICQ-t?

2023. március 15. • Techkisokos

Mi az ICQ?  Az ICQ egy ingyenes üzenetküldő program, amely a 90-es…

«12345...»...»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.