Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Mi az az APN?

2024. July 08. • Techkisokos

Mi az az APN?

 Az APN (Access Point Name) magyarul „hozzáférési pont neve”, mobilhálózati szolgáltatón keresztüli…

Telefonálás induló vállalkozásoknak: hogyan lehet gyorsan beindítani a kimenő hívásos értékesítést?

2024. June 24. • Techkisokos

A franchise, mint  vállalatfejlesztési modell, nagyon eltérhet az alaptevékenység megszervezésétől. Gyakran ez…

Mi az a PBX?

2024. June 17. • Techkisokos

A PBX  egy vállalati automata telefon alközpont, más néven irodai vagy mini-alközpont….

Mi az MSISDN?

2024. May 27. • Techkisokos

Az MSISDN (Mobile Station International Subscriber Directory Number) nem más, mint egy…

Mi az a CPaaS?

2024. May 08. • Techkisokos

A kommunikációs platform, mint szolgáltatás (CPaaS) lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy…

Hogyan válasszunk telefonszámot üzleti célokra?

2024. April 12. • Techkisokos

Ha most indított egy új vállalkozást, vagy a meglévő bővítését tervezi, az…

Mi az a PBX-telefónia és miért használják?

2024. January 22. • Techkisokos

Ahogy egy cég néhány alkalmazottat foglalkoztató startupból virágzó, több tucat vagy akár…

Több, mint  ChatGPT: milyen 2023-ban az AI-piac  a távközlés terén

2023. October 04. • Techkisokos

A ChatGPT tavaly novemberi indulása óta eltelt kevesebb mint nyolc hónap alatt…

Mi az a felhőalapú tárhely és miért van rá szükség?

2023. September 25. • Techkisokos

A Wikipédia szerint a felhőalapú tárhely egy olyan adattároló hálózat, amely a…

Automatikus hívás szépségszalonoknak: hogyan javíthatjuk az ügyfelekkel való munkát egy okos asszisztens segítségével

2023. August 21. • Techkisokos

A kinézet tökéletesítése alapvető, de nem az egyetlen kérés a szépségipari szolgáltatásoknál….

Hogyan növelheti női ruházati webáruháza eladásait 36%-kal a Chatbot segítségével

2023. May 02. • Techkisokos

A legtöbben sztenderd munkarendben dolgozunk – hétköznap este 5 vagy 6 óráig…

«12345...»...»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.