Tudásbázis kompaas.hu
telcojournal logo
ÚjdonságokTechkisokosA siker receptjeiLifehack

Chatbot oktatási szervezet részére megvalósítási és használati tapasztalatok

2024. October 29. • Techkisokos

Chatbot oktatási szervezet részére megvalósítási és használati tapasztalatok

A modern technológiák behatolnak az oktatás területére, átalakítják a hagyományos oktatási módszereket…

Hívások küldése e-mailre – mi ez és hogyan kell használni?

2024. October 21. • Techkisokos

Azokban a vállalatokban, amelyek aktívan használják a telefonálást, sok esemény történik nap…

Virtuális alközponti integrációk – mi ez és miért van rá szükség?

2024. October 14. • Techkisokos

A különféle digitális megoldások és platformok integrációja az egyik kulcstényező bármely vállalkozás…

Mi az az APN?

2024. July 08. • Techkisokos

 Az APN (Access Point Name) magyarul „hozzáférési pont neve”, mobilhálózati szolgáltatón keresztüli…

Telefonálás induló vállalkozásoknak: hogyan lehet gyorsan beindítani a kimenő hívásos értékesítést?

2024. June 24. • Techkisokos

A franchise, mint  vállalatfejlesztési modell, nagyon eltérhet az alaptevékenység megszervezésétől. Gyakran ez…

Mi az a PBX?

2024. June 17. • Techkisokos

A PBX  egy vállalati automata telefon alközpont, más néven irodai vagy mini-alközpont….

Mi az MSISDN?

2024. May 27. • Techkisokos

Az MSISDN (Mobile Station International Subscriber Directory Number) nem más, mint egy…

Mi az a CPaaS?

2024. May 08. • Techkisokos

A kommunikációs platform, mint szolgáltatás (CPaaS) lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy…

Hogyan válasszunk telefonszámot üzleti célokra?

2024. April 12. • Techkisokos

Ha most indított egy új vállalkozást, vagy a meglévő bővítését tervezi, az…

Mi az a PBX-telefónia és miért használják?

2024. January 22. • Techkisokos

Ahogy egy cég néhány alkalmazottat foglalkoztató startupból virágzó, több tucat vagy akár…

Több, mint  ChatGPT: milyen 2023-ban az AI-piac  a távközlés terén

2023. October 04. • Techkisokos

A ChatGPT tavaly novemberi indulása óta eltelt kevesebb mint nyolc hónap alatt…

«12345...»...»
Vállalat
Rólunk Hírek Technikai támogatás Impresszum ÁSZF
Termékek
AI Contact-center Telefonos AI ügynökök üzleti célokra Magyar telefonszámok SIP Trönk Virtuális alközpont Automatikus hívás Kéttényezős hitelesítés (2FA) Híváskövetés Chatbotok Integrációk
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
Budapest, Kemenes utca 8. félem. 3, 1114 Magyarország
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Belépés
© KOMPaaS 2022–2025. All rights reserved.