Tudásbázis kompaas.hu
telcojournal logo
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Hogyan állítsunk be hibrid PBX-et egy nagyobb ipari vállalat számára?

2023. April 24. • Techkisokos

Hogyan állítsunk be hibrid PBX-et egy nagyobb ipari vállalat számára?

Minél nagyobb egy vállalat, annál nehezebbé válik a belső és külső kommunikáció…

5 feltörekvő technológia és lehetséges hatásuk az üzleti életre

2023. April 17. • Techkisokos

Az üzleti életben a versenyképesség megőrzéséhez kulcsfontosságú, hogy lépést tartsunk a feltörekvő…

eSIM – mi az és hogyan használható?

2023. March 15. • Techkisokos

  Mi az eSIM? Az eSIM a “embedded SIM” rövidítése, ami azt…

Mi az a SIP-Trönk és miért van rá szükség?

2023. March 15. • Techkisokos

Mi az a trönk? A trönk (az angol „trunk” szóból) egy gerinchálózati…

ICQ – mi ez és miért használjuk most az ICQ-t?

2023. March 15. • Techkisokos

Mi az ICQ?  Az ICQ egy ingyenes üzenetküldő program, amely a 90-es…

Call centerek: mik azok és miért van rájuk szükségük a vállalkozásoknak?

2023. March 15. • Techkisokos

A call center (CC) –   egy angol szó (brit angol: call…

Nagy-Britannia mobil szolgáltatói

2022. January 31. • Techkisokos

Az Egyesült Királyságban a virtuális mobilszolgáltatók (MVNO) a vezetékes távbeszélő összeköttetéseket és…

Mekkora károkat okoz a biztonsági rendszer sérülése?

2021. November 08. • Techkisokos

És az hogyan kerülhető el? Bármely internet fiók feltörhető és ellophatják a…

Rövid útmutató a chat-botokhoz

2021. July 28. • Techkisokos

A Chat-bot egy olyan program, amely a messengerekbe és más szolgáltatásokba integrálható,…

Első lépések a VoIP gateway beszerzés útján…

2021. July 05. • Techkisokos

A digitális transzformáció a húszas évek, vagyis a 2020-as évek tematikája. Pár…

A telefonóriások gigászi párbaja az üzleti életben

2021. July 01. • Techkisokos

A Virtuális alközpontok és a hagyományos, fizikai alközpontok összehasonlítása   A megbízható…

«12345...»...»
Vállalat
Rólunk Hírek Technikai támogatás Impresszum ÁSZF
Termékek
AI Contact-center Telefonos AI ügynökök üzleti célokra Magyar telefonszámok SIP Trönk Virtuális alközpont Automatikus hívás Kéttényezős hitelesítés (2FA) Híváskövetés Chatbotok Integrációk
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
Budapest, Kemenes utca 8. félem. 3, 1114 Magyarország
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Belépés
© KOMPaaS 2022–2025. All rights reserved.