Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Mire használja a HR az Automatikus hívást? A hangrobot szervezi a munkatársak csapatát

2022. augusztus 26. • A siker receptjei

Mire használja a HR az Automatikus hívást? A hangrobot szervezi a munkatársak csapatát

A Az egyik jól imsert fejvadász cég elemzőinek tanulmánya szerint, négyezer jelentkező…

Növelje étterme nyereségességét 2 hónap alatt 35%-kal! Chatbot for HoReCa megvalósításában szerzett tapasztalat

2022. július 25. • A siker receptjei

Egy modern étteremnek az ételkiszállítást meg kell oldani: a vásárlók jelentős része…

Hogyan hozzunk létre egy call centert egy egészségügyi intézmény számára egy nap alatt, amely több ezer beteghívás fogadására képes?

2022. július 18. • A siker receptjei

Amikor a betegforgalom napról napra növekszik, a lehető leggyorsabban be kell állítani…

Hogyan növeltük 67%-al a hírlevelek megnyitási arányát? Új generációs levelezőlisták az KOMPaaS-tól

2022. június 27. • A siker receptjei

Az e-mail hírlevél az egyik legegyszerűbb és legolcsóbb marketingeszköz. Ez egy bevált…

Hogyan segítettünk ellenőrizni egy nagyvállalatnak a távmunkában dolgozó értékesítési munkatársait és 2,5-szeresére csökkenteni a telefonköltségeit?

2022. június 20. • A siker receptjei

Egy call center értékesítőinek beszélgetései könnyen ellenőrizhetők és elemezhetők: minden hívásadat a…

Hogyan sikerült egy szépség szalonnak nagyságrenddel növelni a forgalmát és megakadályozni az ügyfelei elszivárgását?

2021. november 23. • A siker receptjei

Ügyfelünk, egy budapesti gyermekfodrász-hálózat, amelynek szolgáltatásai nagyon felkapottak a városban. Képzett mesterfodrászokban…

Hogyan segítettünk egy osztrák internetszolgáltatónak 30% -al növelni az ARPU-t és csökkenteni a szolgáltatási költségeket ?

2021. szeptember 28. • A siker receptjei

Hogyan segítettünk egy osztrák internetszolgáltatónak az ARPU-ját 30 %-kal növelni ? Az…

Hogyan támogattunk egy nagy webáruházat 2,7 -szer több megrendelést felvenni és a nyereségét növelni

2021. augusztus 12. • A siker receptjei

Hány call center munkatársat állíthat ki egy online áruház a megrendelések visszaigazolására…

Hogyan segítik a Chatbotok az online marketing ügynökségeket?

2021. augusztus 11. • A siker receptjei

A weboldalán folytatott online csevegés lehetővé teszi a céggel való írásos kapcsolatfelvételt,…

Moszkvából Párizsba és vissza: Hogyan biztosítottunk egy nagyvállalat számára korlátlan nemzetközi hívásokat úgy, hogy eközben a cég havonta több ezer eurót takarított meg

2021. június 22. • A siker receptjei

Ha egy cég egyidőben több országban van jelen vagy vannak állandó külföldi…

Hogyan sikerült egy magánklinikának zavartalanul átállni az IP-telefóniára úgy, hogy felesleges költségek nélkül, igényeinek megfelelő belső hírközlési rendszert alakítson ki?

2021. május 17. • A siker receptjei

Az ügyfeleink közé tartozó fogászati rendelőhálózat eléggé népszerű Budapesten. Habár a korszerű…

«1234»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.