Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Hogyan lehet több ügyfélre szert tenni egy web szeminárium után? Az értékesítési csatorna bővítése az online tanuláshoz

2022. november 28. • A siker receptjei

Hogyan lehet több ügyfélre szert tenni egy web szeminárium után? Az értékesítési csatorna bővítése az online tanuláshoz

Az ingyenes web szemináriumok fontos részét képezik az online tanfolyamok értékesítési csatornájának….

Hogyan csatlakoztassunk egy új irodát a vállalat közös telefonhálózatához az IP-PBX kiiktatása nélkül? Egy B2B vállalkozás esettanulmánya

2022. november 21. • A siker receptjei

A virtuális alközpont egy viszonylag új üzleti megoldás. Annak ellenére, hogy gazdag…

Miért van szüksége egy szállodának automatikus hívásra? Egy ügyfelünk története

2022. november 14. • A siker receptjei

Elmondjuk, hogy hogyan sikerült csökkenteni a költségeket és növelni az ügyfelek lojalitását…

Automatikus hívás  vagy operátor? Összehasonlítottuk  egy autószerviz hatékonyságát

2022. november 07. • A siker receptjei

Az Automatikus hívás szolgáltatást gyakran használják bankokban, mikrofinanszirozású intézményekben, továbbá online áruházak…

Hogyan lehet 5,5 millióval növelni a bevételt az üzleti folyamatok automatizálásával? Egy bolthálózat kulcsfontosságú tippjei

2022. október 31. • A siker receptjei

Nyilvánosan hozzáférhető forrásból származó kutatások szerint szinte minden nagyobb webáruház alkalmaz hűségprogramot,…

Hogyan bővíthető az étékesítési tölcsér bármelyik szakaszban: a Magyar Mikrofinanszírozási Hálózat marketingautomatizálási tapasztalatai

2022. október 07. • A siker receptjei

Egy vállalkozás fejlesztéséhez ki kell bővíteni a teljes értékesítési tölcsért: új ügyfeleket…

A kétfaktoros hitelesítési rendszernek köszönhetően három hónap alatt a keresztértékesítés 15%-os növekedést ért el. Egy nagy gyógyszertár-hálózat esete

2022. szeptember 30. • A siker receptjei

Miért van szüksége egy cégnek hitelesítési rendszerre? Különböző iparágak és szervezetek más-más…

Ügyfelünk tapasztalata: „Most a call center 4,5-szer hatékonyabb”

2022. szeptember 23. • A siker receptjei

Elmondjuk, hogyan optimalizálhatja a call center operátorok műveleteit, hogyan segítheti őket a…

Új megközelítés a vásárlói hűség megerősítésében. Egy nagy bank esete

2022. szeptember 16. • A siker receptjei

Napjainkban több  bank működik Magyarországon, amelyek mindegyike új ügyfelekre szeretne szert tenni,…

Új generációs marketing: modern eszközök az ügyfelek bevonzására

2022. szeptember 09. • A siker receptjei

Nyolc call center operátor 2400 ügyfelet tud felhívni egy munkanap alatt. Ez…

Hogyan lehet 50%-kal lerövidíteni a vásárlási ciklust: egy autókereskedő esete

2022. szeptember 02. • A siker receptjei

Minél hosszabb a vásárlási ciklus, annál fontosabb az ügyfélről szóló összes adat…

«1234»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.