Vissza a hírekhez
Techkisokos

Win-win: Amikor az ügyfél és a távközlési szolgáltató is nyertes

A kis- és közepes vállalkozások nagy része kénytelen mindenen takarékoskodni, de a mobil távközlésről nem mondhatnak le. Eredjünk a túlfizetés nélküli, korlátozásoktól mentes, speciális ajánlatok nyomába !

Hogyan tudják a vállalkozások csökkenteni a mobil távközlési kiadásaikat a túlélés nehéz körülményei között?  Az elsőként felmerülő válasz a teljes lemondás lehet. Ez tulajdonképpen olyan nevetséges is, mint amilyen szomorú. Azaz, van jobb megoldás. Először is meg kell vizsgálni a cég által igénybe vett üzleti díjcsomagot: valóban kifizetődő-e? A nagy szolgáltatók általában előre meghatározott mennyiségű perc- és GB csomagokat ajánlanak, amelyekben az arányok nem mindig kedvezőek.  Vagy kevés a percforgalom, vagy a gigák száma, és ha rá kell fizetni a tarifa által  lefixált  „ táblás csokiár”-ra az drága és a ki nem használt kapacitás is veszendőbe megy.  Mennyi percre és internetre van szükség ma, és főleg a jövőben, ezt nehéz meghatározni, a világ sokat változott. Ha már fizetni kell, akkor az legyen a tény szerinti felhasználás alapján és a lehető legalacsonyabb áron. Igenis, vannak ilyen ajánlatok a piacon. Például az KOMPaaS-nál, amely a mobil szolgáltatásokat #bestprice tarifával ajánlja.

Először is, az előfizetői díj jóval, nagyságrendileg alacsonyabb, mint a nagyoknál. Mindössze 99 rubel.

Másodsorban, nincs előre meghatározott díjcsomag. Ezáltal a megrendelő nem kerül abba a tévhitbe, hogy az egész szolgáltatás ingyenes, és csak az előfizetői díjat kell fizetni. Ez azért van így, mert ha a forgalmi keret elfogy, akkor a távközlési díjak már nem olyan kedvezőek.. Nem is beszélve arról, hogy a nagy szolgáltatók tarifatáblázatai tele vannak szórva csillagokkal és indexekkel, amelyek mögé korlátozások, kitételek és további, egyedi követelmények vannak beépítve. Ennek eredményeképpen az „ingyenes” vagy „korlátlan” szolgáltatáscsomag mégis pénzért adott távközlésként tűnik fel.

Az KOMPaaS előfizetési és percdíjai kedvezőek. A vállalkozáson belüli hívások természetesen továbbra is ingyenesek. Ez más szolgáltatóknál is így van. Csak ez nincs az ügyfél számára a speciális szolgáltatás mázával leöntve. Ez egy teljesen transzparens ajánlat. A cég fenntartja azt a „win-win” alapelvet, amelyben az együttműködés a szolgáltató és az ügyfél érdekeit egyaránt szolgálja, és nem csak az egyik félét. Üzleti ügyfelek számára így a szolgáltatások szinte önköltségen kerülnek értékesítésre. A szolgáltató tulajdonképpen az előfizetői díjjal kapja meg munkája ellenértékét. Azaz: minél jobban hozzáférhető a szolgáltatás, annál több az előfizető, így a szolgáltató bevétele is.

Az üzleti előfizetők részére van még egy hasznos opció is – a #2020 csomag bekapcsolásával a mobil  Wi-Fi szabad továbbadása. Az internet sebessége nem csökken, a rácsatlakozó mobil eszközök száma nem korlátozott. A többi szolgáltató a továbbadásért plusz díjat számláz, fenntartva a jogot a továbbadás blokkolására, ha a letöltött gigák meghaladják a szerződött mennyiséget, vagy csökkentik a forgalmi sebességet. Az KOMPaaS ezekkel a korlátozásokkal nem él.

A legérdekesebb az, hogy az üzleti ügyfelek részére adott többletszolgáltatások ellenére az KOMPaaS továbbra is nyereséges. Először is a szolgáltatások széleskörű elérhetőségének növelésével nő az árbevétel is. Másodsorban, átérezve az üzleti előfizetők költségcsökkentési problémáit, de a mobil távközlés iránti igényeik fenntartását is, a szolgáltató arra is figyel, hogy legyen kit kiszolgálni a jövőben is. A menedzsment guruk általában azt emlegetik: így néz ki a valódi együttműködés.

Kommentek:
Érdekesnek találhatja a következőket