Vissza a hírekhez
Techkisokos

Hogyan lehet spórolni a Virtuális Alközpont alkalmazásával?

A távbeszélő és Virtuális alközponti szolgáltatások iránti igényt, többek között, új üzletágak generálják. A start-up-ok kereskedelmi láncokká alakulnak át, változnak a telephelyek, aktívan veszik igénybe freelancer-ek szolgáltatásait. Ezek lehetnek virágüzletek, cipőjavító műhelyek, design-stúdiók, kávézók stb. A munkatársak egy része akár távolból is működhet, vagy „terepen” dolgozhat, és otthon is fogadhatja a megrendeléseket. Ezen projektek üzleti felfutása, méretezésük sebessége és funkcionalitása közvetlenül hatnak az üzleti hatékonyságra. Mindez  miatt az SMB szegmens által használt virtuális alközpontok jó alternatívái lehetnek a hagyományos alközpontoknak.

Viszonylag rövid idő alatt és nagyobb beruházás nélkül a vállalkozás egy olyan távbeszélő szolgáltatáshoz jut, amely nem kötődik egy konkrét helyszínhez, lakcímhez de egy call-center funkcionalitását hordozza magában.

Nézzük meg, hogyan és min tudnak spórolni a Virtuális alközpontok tulajdonosai!

  1. Berendezések beszerzése és fenntartása

Még ha egy vállalkozásnak van is pénze egy mini-alközpont beszerzésére, állandóan számolni kell a meghibásodás kockázatával, ami szintén pénzbe kerül és állásidőt eredményez. A virtuális telefónia alkalmazóinak egyetlen kockázata ez az internet szolgáltatás „kimaradása”. De ez már inkább a szolgáltató, semmint a vállalkozás felelőssége.

Ezen kívül a mikroszervezetek (3-4 fő) számára lehetőség nyílik a felhő-alapú alközpont havidíjmentes igénybevételére a start tarifarendszer keretein belül. Ez még mind semmi – a virtuális alközpontok segítségével IP-telefonok nélkül is lehet  hálózatot létrehozni: speciális PC app-ok révén.

Számításaink szerint Virtuális alközpont beszerzésével a vásárlásra és szerelésre fordítandó beruházás 80 %-ig bezáróan csökkenthető.

 

  1. Virtuális alközpont alkalmazása esetén a cégen belül nincs szükség olyan munkatársra, aki azt beállítja és üzemelteti.

Az alközpontot üzemeltető munkatárs átlagbére 1000 Euró körül van, a régiótól függően. A virtuális alközpont beüzemeléséhez és fenntartásához még szakképzett, admin funkciókat ellátó felhasználóra sincs szükség. Az KOMPaaS műszaki fenntartói személyzeti gyakorlatában nem kevés az olyan eset, amikor a teljes funkcionalitást távolvégről állították be, valamint a felhő-alapú alközpont üzemeltetése során felmerült kérdéseket is hasonlóan oldották meg.

  1. Nincs szükség titkárra. Szerepét a hangosmenü veszi át.

Tegyük fel, hogy  a város különböző kerületeiben az Ön vállalkozásában működnek design-stúdiók, és mindegyik egy „szép” telefonszámot használ, amely jól asszociálható az Önön brandjével. Amikor a számra hívás érkezik, az ügyféltől megkérdezik, melyik stúdióval kíván beszélni, — ez könnyebb és praktikusabb, mint egyszerre több számot megjegyezni vagy egy regiszterben kikeresni. Ha a szolgáltatóközpont  munkatársai között el kell osztani a hívásokat és biztosítani kell az optimális számú operátort, a rendszer szigorúan figyeli a sorállást és elkészíti a statisztikát ( csúcsterhelés, állásidők stb.)

Ön nyugodt lehet nem csak abban, hogy a virtuális alközpont helyesen rendezi sorba a hívásokat, de rábízhat további olyan funkciókat is, amelyeket eddig a munkatársai voltak kénytelen ellátni. Így lehet megspórolni jó pár ember-órát. Például, az automata válaszadóra fel lehet rögzíteni az üzlet nyitvatartási idejét, az árlistát, vagy összeállítani a nem kívánatos ügyfelek „feketelistáját”.

  1. Hálózaton belüli ingyenes hívások, többek között mobilszámokra is

Az üzleti telefonelőfizetők már hozzászoktak ahhoz, hogy a cégen belüli hívások díjmentesek, de ha távolvégen lévő munkatársakat kell elérniük, akkor ez pénzbe kerül. Több kisvállalkozónak a munkatársai mozgásban vannak vagy távolról dolgoznak, vagy egyéni vállalkozók (futárok, kereskedelmi képviselők, jogászok, adminisztrátorok stb.)  Az ők elérhetőségének biztosítása jelentős költség lehet.

Az FMC technológia, amely egy hálózatba egyesíti a fix- és mobilhálózati telefonokat, segtségével a vállalati alközpont kilép az iroda falai közül és a felhasználónak további előnyöket biztosít (és terheket is, tekintve, hogy a munkatárs mindig és mindenhol elérhető). Mobility everywhere.

  1. Szolgáltatáscsomagok

Az üzleti távközlést még olcsóbbá lehet tenni és a költségeket a virtuális alközponton túlmenően is tovább lehet csökkenteni: a tarifacsomagok kiválasztásával. Teszem azt a mobilszolgáltatók az alaptarifái mellett további tarifaopciókat is alkalmaznak: további forgalom, percdíj stb. A virtuális alközpont kiegészítő csomagjai is ezt az elvet követik, és az alaptarifa felett kerülnek bekapcsolásra. A MyKOMPaaS fiókban lehet ezeket aktiválni, kikalkulálva a szükséges volument, irányokat (helyi, helyközi, nemzetközi) és a berendezés  (városi vagy mobilhívások) típusát.

Kommentek:
Érdekesnek találhatja a következőket