Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Chat GPT-ben

2024. április 15. • Szabályozás

Chat GPT-ben

Útmutató a promptokhoz: hogyan lehet helyesen összeállítani a lekérdezéseket a Chat GPT-ben?…

IP-telefónia

2024. április 08. • Szabályozás

Miért hasznos az IP-telefónia egy web áruház számára? Az online kereskedelem világában…

Munkatársi hívások minőségellenőrzése és elemzése

2024. április 08. • Szabályozás

Gondoljon a legutóbbi ügyfélszolgálati hívásra – mielőtt egy alkalmazottal beszélt volna, egy…

Mi az a VoIP telefónia?

2024. február 26. • Szabályozás

Közel 30 év telt el az első megfizethető VoIP telefon megjelenése óta,…

Mi az API: definíció, működési elvek, felhasználás az üzleti életben

2024. február 20. • Szabályozás

Mi az API közérthetően? Az API az „alkalmazásprogramozási felület” angol kifejezésből származó…

„Most már minden világos” Pszichológiai konzultácival kapcsolatos hivások hangcímkézése

2024. február 13. • Szabályozás

Minden ügyfél-interakció nagyszerű lehetőség arra, hogy megismerjük azokat az embereket, akik támogatják…

Hangrobot alkalmazása a biztosító társaság telefonközpontjában

2024. február 06. • Szabályozás

A McKinsey szerint 2025-re a biztosítási ágazat összes munkafolyamatának egynegyedében robotrendszereket fognak alkalmazni: a…

Mi az online chat: funkciók, előnyök, statisztikák

2024. február 05. • Szabályozás

Az élő csevegés egy online kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások…

WFM rendszer – mi az és hol használják?

2024. január 29. • Szabályozás

A WFM vagy Workforce Management egy humánerőforrás-menedzsment szoftvermegoldás, amelyet a munkaerő hatékonyságának…

Mi az a számkészlet (number pool), és miért van rá szükség?

2024. január 16. • Szabályozás

A hirdetési erőforrások hatékonyságának nyomon követése lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy…

FXS, FXO és VoIP gateway  – mik ezek és mi a különbség köztük?

2023. október 25. • Szabályozás

Mindhárom fogalom az IP-telefóniához kapcsolódik – a telefonos kommunikáció megszervezésének olyan módszeréhez,…

«123»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.