Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Az ügyfélszolgálat átalakítása: a KOMPaaS.tech Contact Center egészség-biztosító társaságban történő bevezetésének tapasztalatai

2025. április 21. • Szabályozás

Az ügyfélszolgálat átalakítása: a KOMPaaS.tech Contact Center egészség-biztosító társaságban történő bevezetésének tapasztalatai

Az egészségbiztosítás területén az infrastruktúra szerves részévé válnak a contact-centerek kialakítására szolgáló…

Mi az UMTS?

2025. április 02. • Szabályozás

Az UMTS vagy Universal Mobile Telecommunications System egy harmadik generációs (3G) mobilkommunikációs…

26% bevételnövekedés: Hogyan hatott egy felhőalapú contact-center egy mikrofinanszírozási szervezet teljesítményére

2025. március 19. • Szabályozás

Az elmúlt években a contact centerek létrehozására szolgáló felhőmegoldások egyre népszerűbbek a…

Banki contact-center: a szolgáltatás 40%-kal gyorsabb

2025. február 14. • Szabályozás

A contact-center kialakításakor a bankok egyre gyakrabban fordulnak a felhő-megoldások felé. Ez…

Mi az az IoT?

2025. február 03. • Szabályozás

Az Internet of Things, avagy az IoT egymással összekapcsolt eszközök hálózata, amelyek…

Mi az a SIP protokoll?

2024. szeptember 30. • Szabályozás

A Session Initiation Protocol (SIP) egy jelzésprotokoll, amely valós idejű kommunikációs munkamenetek…

Chat-bot nyereményjátékokhoz: tapasztalatok egy kereskedelmi platform használatáról

2024. augusztus 13. • Szabályozás

A tartalom iránti érdeklődés fenntartása és a Telegram-csatorna előfizetőinek aktivitásának növelése érdekében…

Chatbot az autósiskolai hálózat számára: az elköteleződéstől a képzésig

2024. augusztus 07. • Szabályozás

Független szakértők szerint Magyarországon a vezetői engedély megszerzésének átlagéletkora 25 év. Ez…

Mi az az STT és TTS?

2024. június 10. • Szabályozás

Amikor egy intelligens hangszóró válaszol kérdésekre, vagy egy felhasználó hangutasítások révén ír…

Mesterséges intelligenciával rendelkező chatbot egy közlekedési vállalat számára

2024. május 10. • Szabályozás

Nagy volumenű rakomány bonyolult útvonalakon történő szállítása jelentős mennyiségű információ kezelésével jár….

Mi az IP-telefon?

2024. május 02. • Szabályozás

Az IP-telefon vagy VoIP-telefon olyan telefon, amely Voice over Internet Protocol (VoIP)…

123»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.