Tudásbázis kompaas.hu
telcojournal logo
ÚjdonságokTechkisokosA siker receptjeiLifehack

FXS, FXO és VoIP gateway  – mik ezek és mi a különbség köztük?

2023. October 25. • Szabályozás

FXS, FXO és VoIP gateway  – mik ezek és mi a különbség köztük?

Mindhárom fogalom az IP-telefóniához kapcsolódik – a telefonos kommunikáció megszervezésének olyan módszeréhez,…

Quality of Service — mit is jelent ez pontosan?

2023. October 25. • Szabályozás

Quality of Service (QoS) -szó szerinti fordításban a szolgáltatás minőségét jelenti. Maga…

Mi az az IVR, és miért van rá szüksége minden vállalkozásnak?

2023. August 07. • Szabályozás

Mi az IVR? Ez  a  rövidítés telefónia  világából származik. Az Interactive Voice…

Hogyan csökkentette felére a nem fogadott hívások számát a robotvezérlő?

2023. June 22. • Szabályozás

A nem fogadott hívások problémája azokban az iparágakban a legégetőbb, ahol a…

Hogyan lehet 100 %-osan védekezni a telefonhívások elvesztésétől? 

2023. June 01. • Szabályozás

Külső call-center  kisvállalkozások számára, többcsatornás számok használatával  Az az általános vélekedés, hogy…

«123
Vállalat
Rólunk Hírek Technikai támogatás Impresszum ÁSZF
Termékek
AI Contact-center Telefonos AI ügynökök üzleti célokra Magyar telefonszámok SIP Trönk Virtuális alközpont Automatikus hívás Kéttényezős hitelesítés (2FA) Híváskövetés Chatbotok Integrációk
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
Budapest, Kemenes utca 8. félem. 3, 1114 Magyarország
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Belépés
© KOMPaaS 2022–2025. All rights reserved.