Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Virtuális alközponti integrációk – mi ez és miért van rá szükség?

2024. október 14. • Techkisokos

Virtuális alközponti integrációk – mi ez és miért van rá szükség?

A különféle digitális megoldások és platformok integrációja az egyik kulcstényező bármely vállalkozás…

Miért van szükség hívásrögzítésre és hogyan kell használni?

2024. október 07. • Interjúk

A vállalatok különböző módszereket alkalmaznak az ügyfelekkel való interakciós adatok gyűjtésére. Ha…

Mi az a Mini-PBX?

2024. október 01. • Újdonságok

A „mini-PBX”, „irodai alközpont”, „intézményi alközpont” kifejezések körülbelül ugyanazt jelentik – az…

Mi az a SIP protokoll?

2024. szeptember 30. • Szabályozás

A Session Initiation Protocol (SIP) egy jelzésprotokoll, amely valós idejű kommunikációs munkamenetek…

Miért van szükség a nem fogadott hívásokról szóló értesítésekre?

2024. szeptember 23. • Lifehack

Az üzleti életben minden hívás fontos kapcsolatfelvételt vagy potenciális üzletet jelenthet, így…

Chat-bot nyereményjátékokhoz: tapasztalatok egy kereskedelmi platform használatáról

2024. augusztus 13. • Szabályozás

A tartalom iránti érdeklődés fenntartása és a Telegram-csatorna előfizetőinek aktivitásának növelése érdekében…

Chatbot az autósiskolai hálózat számára: az elköteleződéstől a képzésig

2024. augusztus 07. • Szabályozás

Független szakértők szerint Magyarországon a vezetői engedély megszerzésének átlagéletkora 25 év. Ez…

Mi az az APN?

2024. július 08. • Techkisokos

 Az APN (Access Point Name) magyarul „hozzáférési pont neve”, mobilhálózati szolgáltatón keresztüli…

Telefonálás induló vállalkozásoknak: hogyan lehet gyorsan beindítani a kimenő hívásos értékesítést?

2024. június 24. • Techkisokos

A franchise, mint  vállalatfejlesztési modell, nagyon eltérhet az alaptevékenység megszervezésétől. Gyakran ez…

Mi az a PBX?

2024. június 17. • Techkisokos

A PBX  egy vállalati automata telefon alközpont, más néven irodai vagy mini-alközpont….

Mi az az STT és TTS?

2024. június 10. • Szabályozás

Amikor egy intelligens hangszóró válaszol kérdésekre, vagy egy felhasználó hangutasítások révén ír…

«12345...10...»...»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.