Hogyan lehet 100 %-osan védekezni a telefonhívások elvesztésétől?
Hogyan lehet 100 %-osan védekezni a telefonhívások elvesztésétől?
Külső call-center kisvállalkozások számára, többcsatornás számok használatával Az az általános vélekedés, hogy…
Külső call-center kisvállalkozások számára, többcsatornás számok használatával Az az általános vélekedés, hogy…
A legtöbben sztenderd munkarendben dolgozunk — hétköznap este 5 vagy 6 óráig…
Minél nagyobb egy vállalat, annál nehezebbé válik a belső és külső kommunikáció…
Az üzleti életben a versenyképesség megőrzéséhez kulcsfontosságú, hogy lépést tartsunk a feltörekvő…
Ha az Ön webáruházában van tételfoglalás, akkor tudja: A vásárlók soha nem…
Hány igazán tehetséges, hozzáértő értékesítő található a csapatában? Egy? Esetleg több? Ha…
Mi az eSIM? Az eSIM a «embedded SIM» rövidítése, ami azt…
Mi az a trönk? A trönk (az angol „trunk” szóból) egy gerinchálózati…
Mi az ICQ? Az ICQ egy ingyenes üzenetküldő program, amely a 90-es…
A call center (CC) — egy angol szó (brit angol: call…
Mi a teendő akkor, ha a call center operátorai nem tudják feldolgozni…