Tudásbázis kompaas.hu
telcojournal logo
ÚjdonságokTechkisokosA siker receptjeiLifehack

Mi az az MMS?

2025. March 24. • Interjúk

Mi az az MMS?

Az MMS vagy Multimedia Messaging Service egy mobil üzenetküldési szabvány, amely lehetővé…

26% bevételnövekedés: Hogyan hatott egy felhőalapú contact-center egy mikrofinanszírozási szervezet teljesítményére

2025. March 19. • Szabályozás

Az elmúlt években a contact centerek létrehozására szolgáló felhőmegoldások egyre népszerűbbek a…

Banki contact-center: a szolgáltatás 40%-kal gyorsabb

2025. February 14. • Szabályozás

A contact-center kialakításakor a bankok egyre gyakrabban fordulnak a felhő-megoldások felé. Ez…

Hogyan működik az AI virtuális alközponti forgatókönyvekben?

2025. January 27. • Interjúk

A virtuális alközpontok képességei már régóta túlmutatnak az automatikus üdvözlésen és a…

Mi az a telefonközpont?

2024. December 05. • Techkisokos

Az elmúlt évszázad során a telefonközpontok nagy utat tettek meg a fejlődésben,…

Chatbot oktatási szervezet részére megvalósítási és használati tapasztalatok

2024. October 29. • Techkisokos

A modern technológiák behatolnak az oktatás területére, átalakítják a hagyományos oktatási módszereket…

Hívások küldése e-mailre – mi ez és hogyan kell használni?

2024. October 21. • Techkisokos

Azokban a vállalatokban, amelyek aktívan használják a telefonálást, sok esemény történik nap…

Virtuális alközponti integrációk – mi ez és miért van rá szükség?

2024. October 14. • Techkisokos

A különféle digitális megoldások és platformok integrációja az egyik kulcstényező bármely vállalkozás…

Miért van szükség hívásrögzítésre és hogyan kell használni?

2024. October 07. • Interjúk

A vállalatok különböző módszereket alkalmaznak az ügyfelekkel való interakciós adatok gyűjtésére. Ha…

Mi az a Mini-PBX?

2024. October 01. • Újdonságok

A „mini-PBX”, „irodai alközpont”, „intézményi alközpont” kifejezések körülbelül ugyanazt jelentik – az…

Mi az a SIP protokoll?

2024. September 30. • Szabályozás

A Session Initiation Protocol (SIP) egy jelzésprotokoll, amely valós idejű kommunikációs munkamenetek…

«12345...10...»...»
Vállalat
Rólunk Hírek Technikai támogatás Impresszum ÁSZF
Termékek
AI Contact-center Telefonos AI ügynökök üzleti célokra Magyar telefonszámok SIP Trönk Virtuális alközpont Automatikus hívás Kéttényezős hitelesítés (2FA) Híváskövetés Chatbotok Integrációk
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
Budapest, Kemenes utca 8. félem. 3, 1114 Magyarország
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Belépés
© KOMPaaS 2022–2025. All rights reserved.