Vissza a hírekhez
Lifehack

Miért van szükség a nem fogadott hívásokról szóló értesítésekre?

Az üzleti életben minden hívás fontos kapcsolatfelvételt vagy potenciális üzletet jelenthet, így egy hívás elmulasztása elszalasztott lehetőség. A virtuális alközponthoz készült nem fogadott hívások értesítési megoldása megoldja ezt a problémát, lehetővé téve, hogy mindig értesüljön a nem fogadott hívásokról még a legforgalmasabb napokon is.

Ebben a cikkben közelebbről megvizsgáljuk, hogyan működik ez a megoldás, és milyen előnyökkel jár az Ön vállalkozása számára.

Mi a nem fogadott hívásokról szóló értesítés?

A nem fogadott hívásokról szóló értesítések e-mailben, Telegram botban vagy SMS-ben küldött üzenetek, amelyek egy nem fogadott hívásról tartalmaznak információkat.

Fontos megjegyezni, hogy az MCN Telecom szolgáltatásban a hívás nem fogadottnak minősül, ha a kapcsolat nem jön létre a szolgáltatóval. Ha a hívó a hangmenüt hallgatta, és a kapcsolat megszakadt, ez is nem fogadott hívás.

Az ilyen hívásokról szóló üzenetek fogadásához létre kell hoznia egy integrációs eseményindítót. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan működik ez az integráció.

Hogyan működik a nem fogadott hívásokról szóló értesítés?

Ilyen értesítéseket beállíthat a virtuális alközponthoz csatlakoztatott vagy nem csatlakoztatott számokhoz.

Nézzük meg ezt a folyamatot lépésről lépésre:

  1. Először is létre kell hozni egy szűrőt, hogy a rendszer csak a nem fogadott hívásokról küldjön üzenetet.Ehhez az MCN Telecom személyes fiókjának „Integrációk” részében és a „Szűrők” lapon válassza ki az „ÁFA: Bejövő hívás vége” vagy „Bejövő hívás vége” eseményt. Ezután hozzon létre egy új szűrőt: adja hozzá a „válaszolt” változót, válassza ki az „egyenlő” feltételt és a „0” értéket. Ez azt jelenti, hogy csak a nem fogadott hívásokat választja ki a szűrő.

  2. Lépjen az „Integrációs triggerek” fülre. A számtól függően ki kell választania a megfelelő eseménytípust — „Alközpont,: Bejövő hívás vége” vagy „Bejövő hívás vége”.

  3. Ezután meg kell választani az esemény bekövetkezésekor végrehajtandó műveletet, vagy más szóval a triggert. Attól függően, hogy melyik csatornán szeretne értesítéseket kapni, ez lehet „E-mail: Levél küldése”, „Telegram: Üzenet küldése” vagy „SMS: Üzenet küldése”.

  4. A művelet végrehajtásához létre kell hozni az integrációt az egyik szolgáltatással: „E-mail: Levél küldése”, „Telegram: Üzenet küldése” vagy „SMS: Üzenet küldése”

  5. Ezután szűrőt kell alkalmaznia a nem fogadott hívásokra.

  6. Az utolsó szakaszban ki kell választania a nem fogadott hívás üzenetében megjelenő paramétereket.

Mit tartalmaznak a nem fogadott hívásokról szóló értesítések?

A nem fogadott hívás üzenet tartalmát az integrációs trigger konfigurálásakor a paraméterek kiválasztása határozza meg.

A választható lehetőségek a következők:

  • Hívó telefonszáma – az a szám, amelyről a nem fogadott hívás érkezett;
  • Kezelői szám – a hívott szám;
  • Személyes számlaszám — az a számla, amelyhez az üzemeltetői szám kapcsolódik;
  • Virtuális alközponti szám;
  • Esemény létrehozásának ideje és mások.

Ha a küldés e-mailben történik, akkor meg kell adni a levél fejlécét, amely változókat is tartalmaz. Ekkor az e-mail tárgya így nézhet ki: „Nem fogadott hívás a +7-es számról…”.

Miért hasznosak a nem fogadott hívásokról szóló értesítések?

A nem fogadott hívásokról szóló értesítések nem csak egy lehetőség, hanem stratégiai üzleti előnyt jelentenek, és itt van miért.

Az elszalasztott lehetőségek kockázatának csökkentése. Mindig tudatában lesz a nem fogadott hívásoknak, így gyorsan visszahívhatja ügyfeleit és partnereit, minimalizálva a fontos kapcsolatok és potenciális bevételek elvesztésének kockázatát.

A szolgáltatás színvonalának emelése. A nem fogadott hívásokra adott gyors válaszadás javítja az ügyfélélményt és az elégedettséget.

Csökkentett vásárlói lemorzsolódás. Az az operatív működés és visszajelzés segít megőrizni az ügyfeleket, és megakadályozni, hogy magasabb szintű szolgáltatást nyújtó versenytársakhoz lépjenek.

Munkafolyamat optimalizálás. Ha már nem kell időt vesztegetnie a nem fogadott hívások kézi nyomon követésére, a fontosabb feladatokra koncentrálhat.

Mobilitás és kényelem a felhasználók számára. A nem fogadott hívásokról szóló értesítések fogadása mobileszközén lehetővé teszi a helyzet kézben tartását, tartózkodási helyétől függetlenül.

Következtetés

A nem fogadott hívásokról szóló értesítés megoldás segít vállalkozásának kapcsolatban maradni, és gyorsan reagálni minden fontos kapcsolatfelvételre, ami megnövekedett működési hatékonyságot és jobb ügyfélélményt eredményez.

A megoldáshoz többféle csatorna áll rendelkezésre az értesítések fogadására, és a beállítás nem fog sok időt igénybe venni. Olvassa el a Tudásbázis részletesebb utasításait.

Kommentek:
Érdekesnek találhatja a következőket