Vissza a hírekhez
A siker receptjei

Hogyan sikerült egy magánklinikának zavartalanul átállni az IP-telefóniára úgy, hogy felesleges költségek nélkül, igényeinek megfelelő belső hírközlési rendszert alakítson ki?

Az ügyfeleink közé tartozó fogászati rendelőhálózat eléggé népszerű Budapesten. Habár a korszerű orvosi intézmény követelményeinek már nem feleltek meg igazán az egycsatornás analóg telefonszámok, ugyanakkor a vezetékes telefonok azonnali kiiktatása felborította volna a rendelő szokványos működését. Az analóg telefóniáról a korszerű telekom-platformra történő szakaszos és zavartalan átállás érdekében a magánklinika az KOMPaaS-ot választotta. Bemutatjuk egy ilyen választás előnyeit, hiszen egy tapasztalt távközlési szolgáltató segítségével egy viszonylag nagy intézményben az átállás gyorsan és problémamentesen valósulhat meg.

Milyen feladatokat kellett megoldani?

A fogászati rendelőhálózat jó pár évig egycsatornás telefonokat alkalmazó analóg rendszert használt. Az egységes hálózat hiányában gyakorlatilag nem volt hatékony a szervezeti egységek és az orvosi intézmény munkatársai közötti kommunikáció.
A projekt célja az egységek és a munkatársak egységes hálózatba történő szervezése volt anélkül, hogy megnövekedjenek a távközlési költségek.

Mely termékeket alkalmazták?

1. KOMPaaS virtuális alközpont
2. Prémium tarifa

Milyen hozadéka volt a virtuális alközpont alkalmazásának?

• Ingyenes belső telefonálás konferenciabeszélgetések szervezésének lehetőségével
• A klinika minden részlegének egy hálózatba tömörítése, minden munkatársnak egy rövid hívószámú mellékállomás hozzárendelésével
• A bejövő hívások hatékony szétosztása
• Hangos menü alkalmazása a munkatársak idejének kímélésére és minél több hívás feldolgozására.
• Részletes hívásstatisztika
• Hívásrögzítés a szolgáltatás minőségének megtartása érdekében és biztonsági okokból

Milyen feladatok vannak még hátra?

1. A tervek szerint a munkafolyamatok maximális automatizálása, hogy csökkentsék a munkatársak terhelését és javítsák a hatékonyságot. Például az ügyfelek időpontkéréseinek megerősítését vagy áthelyezését egy robot is végezheti. Most ezt is a munkatársak látják el.
2. Még egy stratégiai feladat – azon ügyfelekkel is kezdeni kell valamit, akik első próbálkozással nem tudták felhívni a recepciót. A gyakorlat azt mutatja, hogy ez a kis figyelem jelentős mértékben növeli az interneten a pozitív hozzászólások számát, végső soron pedig a klinika reputációját.

Milyen termékek felhasználása várható még?

Az KOMPaaS fejlesztéseinek fő irányvonala egy olyan egységes telekom-platform, amely a jövőben az új termékek egyszerű és zökkenőmentes integrációját biztosítja, miközben csökkenti a járulékos költségeket.

Éppen ezért, a virtuális alközpont bekapcsolását követően, látva az IP-telefónia hatékonyságát a magánklinika újabb, kiegészítő termékek vásárlását tervezi az KOMPaaStól, amelyek javítják a páciensek kiszolgálását, valamint létszámbővítés és drága berendezések beszerzése nélkül növeli a termelékenységet:
• Hangos robotok az időpontkérések visszaigazolására és a páciensek visszajelzéseinek rögzítésére
• Robotvezérlő, az elveszett hívások kiküszöbölésére: a robot hívja fel azokat a pácienseket, akiknek a hívása elveszett, és egyben a hívást odairányítja a szabad munkatárshoz

A 3 fős Virtuális alközpont ingyenes bekapcsolása
és a Robotvezérlő hozzáadása havonta 990 Ft-ért,
hogy egyetlen hívást se veszítsen el !

Bekapcsolni !

Kommentek:
Érdekesnek találhatja a következőket