Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Miért van szüksége egy szállodának automatikus hívásra? Egy ügyfelünk története

2022. november 14. • A siker receptjei

Miért van szüksége egy szállodának automatikus hívásra? Egy ügyfelünk története

Elmondjuk, hogy hogyan sikerült csökkenteni a költségeket és növelni az ügyfelek lojalitását…

Automatikus hívás  vagy operátor? Összehasonlítottuk  egy autószerviz hatékonyságát

2022. november 07. • A siker receptjei

Az Automatikus hívás szolgáltatást gyakran használják bankokban, mikrofinanszirozású intézményekben, továbbá online áruházak…

Hogyan lehet 5,5 millióval növelni a bevételt az üzleti folyamatok automatizálásával? Egy bolthálózat kulcsfontosságú tippjei

2022. október 31. • A siker receptjei

Nyilvánosan hozzáférhető forrásból származó kutatások szerint szinte minden nagyobb webáruház alkalmaz hűségprogramot,…

Hogyan bővíthető az étékesítési tölcsér bármelyik szakaszban: a Magyar Mikrofinanszírozási Hálózat marketingautomatizálási tapasztalatai

2022. október 07. • A siker receptjei

Egy vállalkozás fejlesztéséhez ki kell bővíteni a teljes értékesítési tölcsért: új ügyfeleket…

A kétfaktoros hitelesítési rendszernek köszönhetően három hónap alatt a keresztértékesítés 15%-os növekedést ért el. Egy nagy gyógyszertár-hálózat esete

2022. szeptember 30. • A siker receptjei

Miért van szüksége egy cégnek hitelesítési rendszerre? Különböző iparágak és szervezetek más-más…

Ügyfelünk tapasztalata: „Most a call center 4,5-szer hatékonyabb”

2022. szeptember 23. • A siker receptjei

Elmondjuk, hogyan optimalizálhatja a call center operátorok műveleteit, hogyan segítheti őket a…

Új megközelítés a vásárlói hűség megerősítésében. Egy nagy bank esete

2022. szeptember 16. • A siker receptjei

Napjainkban több  bank működik Magyarországon, amelyek mindegyike új ügyfelekre szeretne szert tenni,…

Új generációs marketing: modern eszközök az ügyfelek bevonzására

2022. szeptember 09. • A siker receptjei

Nyolc call center operátor 2400 ügyfelet tud felhívni egy munkanap alatt. Ez…

Hogyan lehet 50%-kal lerövidíteni a vásárlási ciklust: egy autókereskedő esete

2022. szeptember 02. • A siker receptjei

Minél hosszabb a vásárlási ciklus, annál fontosabb az ügyfélről szóló összes adat…

Mire használja a HR az Automatikus hívást? A hangrobot szervezi a munkatársak csapatát

2022. augusztus 26. • A siker receptjei

A Az egyik jól imsert fejvadász cég elemzőinek tanulmánya szerint, négyezer jelentkező…

Növelje étterme nyereségességét 2 hónap alatt 35%-kal! Chatbot for HoReCa megvalósításában szerzett tapasztalat

2022. július 25. • A siker receptjei

Egy modern étteremnek az ételkiszállítást meg kell oldani: a vásárlók jelentős része…

«1234»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.