Banki contact-center: a szolgáltatás 40%-kal gyorsabb
Banki contact-center: a szolgáltatás 40%-kal gyorsabb
A contact-center kialakításakor a bankok egyre gyakrabban fordulnak a felhő-megoldások felé. Ez…
A contact-center kialakításakor a bankok egyre gyakrabban fordulnak a felhő-megoldások felé. Ez…
Az Internet of Things, avagy az IoT egymással összekapcsolt eszközök hálózata, amelyek…
A virtuális alközpontok képességei már régóta túlmutatnak az automatikus üdvözlésen és a…
Az elmúlt évszázad során a telefonközpontok nagy utat tettek meg a fejlődésben,…
A modern technológiák behatolnak az oktatás területére, átalakítják a hagyományos oktatási módszereket…
Azokban a vállalatokban, amelyek aktívan használják a telefonálást, sok esemény történik nap…
A különféle digitális megoldások és platformok integrációja az egyik kulcstényező bármely vállalkozás…
A vállalatok különböző módszereket alkalmaznak az ügyfelekkel való interakciós adatok gyűjtésére. Ha…
A „mini-PBX”, „irodai alközpont”, „intézményi alközpont” kifejezések körülbelül ugyanazt jelentik – az…
A Session Initiation Protocol (SIP) egy jelzésprotokoll, amely valós idejű kommunikációs munkamenetek…
Az üzleti életben minden hívás fontos kapcsolatfelvételt vagy potenciális üzletet jelenthet, így…