Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Mi az az SMS?

2025. április 09. • Interjúk

Mi az az SMS?

Az SMS vagy Short Message Services, rövid szöveges üzenetek mobilhálózaton keresztüli küldésére…

Mi az UMTS?

2025. április 02. • Szabályozás

Az UMTS vagy Universal Mobile Telecommunications System egy harmadik generációs (3G) mobilkommunikációs…

Mi az a WCDMA?

2025. március 31. • Techkisokos

A WCDMA, vagy Wideband Code Division Multiple Access a 3 generációs mobil…

Mi az az MMS?

2025. március 24. • Interjúk

Az MMS vagy Multimedia Messaging Service egy mobil üzenetküldési szabvány, amely lehetővé…

26% bevételnövekedés: Hogyan hatott egy felhőalapú contact-center egy mikrofinanszírozási szervezet teljesítményére

2025. március 19. • Szabályozás

Az elmúlt években a contact centerek létrehozására szolgáló felhőmegoldások egyre népszerűbbek a…

Banki contact-center: a szolgáltatás 40%-kal gyorsabb

2025. február 14. • Szabályozás

A contact-center kialakításakor a bankok egyre gyakrabban fordulnak a felhő-megoldások felé. Ez…

Mi az az IoT?

2025. február 03. • Szabályozás

Az Internet of Things, avagy az IoT egymással összekapcsolt eszközök hálózata, amelyek…

Hogyan működik az AI virtuális alközponti forgatókönyvekben?

2025. január 27. • Interjúk

A virtuális alközpontok képességei már régóta túlmutatnak az automatikus üdvözlésen és a…

Mi az a telefonközpont?

2024. december 05. • Techkisokos

Az elmúlt évszázad során a telefonközpontok nagy utat tettek meg a fejlődésben,…

Chatbot oktatási szervezet részére megvalósítási és használati tapasztalatok

2024. október 29. • Techkisokos

A modern technológiák behatolnak az oktatás területére, átalakítják a hagyományos oktatási módszereket…

Hívások küldése e-mailre – mi ez és hogyan kell használni?

2024. október 21. • Techkisokos

Azokban a vállalatokban, amelyek aktívan használják a telefonálást, sok esemény történik nap…

«12345...10...»...»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.