Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Hogyan járul hozzá a hívások automatizálása a klinika bevételeinek növeléséhez és a potenciális ügyfelek megszerzéséhez és megtartásához?

2020. június 19. • Techkisokos

Hogyan járul hozzá a hívások automatizálása a klinika bevételeinek növeléséhez és a potenciális ügyfelek megszerzéséhez és megtartásához?

Egy klinikán gyakran nincs elég idő és személyzet arra, hogy minden paciens…

A CRM és a Virtuális Alközpont integrációjának 5 előnye, amelyekről még nem hallott

2020. június 08. • Techkisokos

A modern üzletvezetés nehezen képzelhető el az értékesítési CRM-rendszer használata nélkül. Ez…

API az üzlet automatizálásának szolgálatában: Hogyan tudjuk elérni azt, hogy minden szolgáltatásunk egy irányba húzzon?

2020. május 26. • Techkisokos

Szeretnénk elérni azt, hogy a különböző szolgáltatások és applikációk megkedveljék egymást? Elmeséljük,…

Mit kell tudnunk ahhoz, hogy helyesen válasszunk telefonszámot vállalkozásunkhoz?

2020. május 19. • Techkisokos

A különböző típusú telefonszámok jellemzőiről és előnyeiről, a kis- és nagyvállalkozásokról és…

A bankos példa: Hogyan növelte mindössze három hónap alatt 30 %-kal az eladást a mesterséges intelligencia?

2020. május 12. • Techkisokos

Egy népszerű bank esete a Hangos robot létrehozásáról és működéséről, illetve az…

Mitől hatékony a területi értékesítő menedzserek munkája?

2020. május 05. • Techkisokos

Egyes ágazatokban, mint pl. az építőipar vagy az ingatlanpiac, a területi értékesítőknek…

Mi fán terem a virtuális alközpont ? Mire használják az üzleti életben?

2020. április 28. • Techkisokos

Mi jelent a felhő alapú alközpont , hogy jön ide a felhő…

Hogyan lehet növelni az értékesítést a Call tracking segítségével?

2020. április 21. • Techkisokos

Ha van egy kiváló reklámmenedzserünk, tök jó. De ha van egy olyan…

A vírus miatti félelem a mobiltornyok felgyújtásához vezetett Nagy-Britanniában

2020. április 16. • Újdonságok

Az 5G technológiának a koronavírus járvány terjedésére gyakorolt hatásáról szóló pletykák Nagy-Britannia…

Hogy lehet spórolni a bejövő hívásoknál?

2020. április 14. • Techkisokos

Az ügyféllel történő kapcsolattartáson spórolni talán nem a legjobb stratégia, ugyanakkor contact-center…

Fraud elleni védelem

2020. április 07. • Techkisokos

Hová tűnik el a pénz, amikor alszanak az adminok ? Mielőtt az…

«...«...1011121314»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.