Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

HR-es példa: Tömeges munkaerő-toborzás robot segítségével

2020. October 30. • Techkisokos

HR-es példa: Tömeges munkaerő-toborzás robot segítségével

A munkaerő toborzásának különböző módszerei vannak: a legismertebbek a kérdőíves, az elbeszélgetős…

A munkában a távolság nem akadály

2020. October 23. • Techkisokos

A pandémiát követően világunkban az irodák nélküli jövőt jósolják: az ingatlanok bérbeadóival…

A városi szám, amely mindig veled van

2020. October 16. • Techkisokos

A mai világban az üzleti túléléshez mobilitásra és gyors döntésekre van szükség….

Win-win: Amikor az ügyfél és a távközlési szolgáltató is nyertes

2020. October 09. • Techkisokos

A kis- és közepes vállalkozások nagy része kénytelen mindenen takarékoskodni, de a…

Szép városi szám versus Zöldszám – melyik jobb az üzlet számára?

2020. August 18. • Techkisokos

Melyik számot válasszuk üzletünk számára: összehasonlítjuk a városi és a zöld szám…

Hogyan válasszunk mobilszolgáltatót spanyolországi nyaralásunk idején?

2020. July 03. • Lifehack

Sikerült orosz útlevéllel SIM kártyát vásárolnom Spanyolországban, pontosabban Malagán! Párizstól eltérően Andalúzia…

Hogyan lehet spórolni a Virtuális Alközpont alkalmazásával?

2020. June 26. • Techkisokos

A távbeszélő és Virtuális alközponti szolgáltatások iránti igényt, többek között, új üzletágak…

Hogyan járul hozzá a hívások automatizálása a klinika bevételeinek növeléséhez és a potenciális ügyfelek megszerzéséhez és megtartásához?

2020. June 19. • Techkisokos

Egy klinikán gyakran nincs elég idő és személyzet arra, hogy minden paciens…

A CRM és a Virtuális Alközpont integrációjának 5 előnye, amelyekről még nem hallott

2020. June 08. • Techkisokos

A modern üzletvezetés nehezen képzelhető el az értékesítési CRM-rendszer használata nélkül. Ez…

API az üzlet automatizálásának szolgálatában: Hogyan tudjuk elérni azt, hogy minden szolgáltatásunk egy irányba húzzon?

2020. May 26. • Techkisokos

Szeretnénk elérni azt, hogy a különböző szolgáltatások és applikációk megkedveljék egymást? Elmeséljük,…

Mit kell tudnunk ahhoz, hogy helyesen válasszunk telefonszámot vállalkozásunkhoz?

2020. May 19. • Techkisokos

A különböző típusú telefonszámok jellemzőiről és előnyeiről, a kis- és nagyvállalkozásokról és…

«...«...1011121314»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.