Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

A bankos példa: Hogyan növelte mindössze három hónap alatt 30 %-kal az eladást a mesterséges intelligencia?

2020. May 12. • Techkisokos

A bankos példa: Hogyan növelte mindössze három hónap alatt 30 %-kal az eladást a mesterséges intelligencia?

Egy népszerű bank esete a Hangos robot létrehozásáról és működéséről, illetve az…

Mitől hatékony a területi értékesítő menedzserek munkája?

2020. May 05. • Techkisokos

Egyes ágazatokban, mint pl. az építőipar vagy az ingatlanpiac, a területi értékesítőknek…

Mi fán terem a virtuális alközpont ? Mire használják az üzleti életben?

2020. April 28. • Techkisokos

Mi jelent a felhő alapú alközpont , hogy jön ide a felhő…

Hogyan lehet növelni az értékesítést a Call tracking segítségével?

2020. April 21. • Techkisokos

Ha van egy kiváló reklámmenedzserünk, tök jó. De ha van egy olyan…

A vírus miatti félelem a mobiltornyok felgyújtásához vezetett Nagy-Britanniában

2020. April 16. • Újdonságok

Az 5G technológiának a koronavírus járvány terjedésére gyakorolt hatásáról szóló pletykák Nagy-Britannia…

Hogy lehet spórolni a bejövő hívásoknál?

2020. April 14. • Techkisokos

Az ügyféllel történő kapcsolattartáson spórolni talán nem a legjobb stratégia, ugyanakkor contact-center…

Fraud elleni védelem

2020. April 07. • Techkisokos

Hová tűnik el a pénz, amikor alszanak az adminok ? Mielőtt az…

Hogyan támogatja az FMC az értékesítést ?

2020. March 30. • Techkisokos

A Fixed Mobile Convergence (FMC) szolgáltatás egyre népszerűbb a távközlési piacon. A…

Mi az a CRM rendszer? Az üzletvitelhez nélkülözhetetlen dolog vagy egy olyan luxus, amit nem engedhetünk meg magunknak?

2020. March 26. • Techkisokos

A sikeres üzlet titka a jól szervezett üzleti folyamatokban rejlik. Manapság, amikor…

Mi a virtuális telefonszám: miért van rá szükség, és mi a fő jellegzetessége ?

2020. March 23. • Techkisokos

Valószínűleg már találkoztak a virtuális szám fogalmával, de nem tudták mi az….

Hogyan tartsuk meg az ügyfeleket a koronavírus (Covid-19) ideje alatt?

2020. March 20. • Techkisokos

A karantén nem a veszteség számbavételére alkalmas időpont, hanem remek alkalom arra,…

«...«...1011121314»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.