Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Fraud elleni védelem

2020. április 07. • Techkisokos

Fraud elleni védelem

Hová tűnik el a pénz, amikor alszanak az adminok ? Mielőtt az…

Hogyan támogatja az FMC az értékesítést ?

2020. március 30. • Techkisokos

A Fixed Mobile Convergence (FMC) szolgáltatás egyre népszerűbb a távközlési piacon. A…

Mi az a CRM rendszer? Az üzletvitelhez nélkülözhetetlen dolog vagy egy olyan luxus, amit nem engedhetünk meg magunknak?

2020. március 26. • Techkisokos

A sikeres üzlet titka a jól szervezett üzleti folyamatokban rejlik. Manapság, amikor…

Mi a virtuális telefonszám: miért van rá szükség, és mi a fő jellegzetessége ?

2020. március 23. • Techkisokos

Valószínűleg már találkoztak a virtuális szám fogalmával, de nem tudták mi az….

Hogyan tartsuk meg az ügyfeleket a koronavírus (Covid-19) ideje alatt?

2020. március 20. • Techkisokos

A karantén nem a veszteség számbavételére alkalmas időpont, hanem remek alkalom arra,…

API az üzleti folyamatok automatizálásában, másként: hogyan tudjuk egy irányra felfűzni az összes szolgáltatást?

2020. március 11. • Techkisokos

API? Nagyon örvendek! A vállalkozás sikerességét nagyban meghatározza annak automatizáltsága. Az automatizálás…

Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő Virtuális alközpontot?

2020. március 11. • Techkisokos

A felhő alapú alközpont olcsó, megbízható és minőségi termék, épp ezért olyan…

VoIP – a távközlés minősége előítéletek nélkül

2020. március 11. • Techkisokos

Az emberi természet sajátja, hogy mindent fenntartásokkal fogad. Ha üzletről van szó,…

Önjáró értékesítési részleg

2020. március 11. • Techkisokos

A bejövő hívások feldolgozását forradalmian automatizáló megoldás. Korábban a mikróvállalkozásokért dolgoztunk és…

Röviden a СRM rendszerekről

2019. május 07. • Techkisokos

A sikeres üzlet az üzleti folyamatok megfelelő szervezésén alapul. A mai világban,…

Virtuális telefonszámok: miért van rájuk szükség, és mitől olyan egyediek?

2019. május 07. • Techkisokos

Bizonyára többször találkoztunk már a Virtuális telefonszám fogalmával, de vajon meg is…

«...«...1011121314»
Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.