Vissza a hírekhez
Szabályozás

Hogyan lehet 100 %-osan védekezni a telefonhívások elvesztésétől? 

Külső call-center  kisvállalkozások számára, többcsatornás számok használatával 

Az az általános vélekedés, hogy a call centerek bonyolultak, drágák és nem a kisvállalkozásoknak valók.  Ugyanakkor valakinek felelni kell az ügyfél kommunikációért, mind amellett, hogy egy kis csapatban mindenki a saját feladatával l van elfoglalva. 

A kisvállalkozások jellemzően telefonközpontot alkalmaznak, recepcióst vesznek fel, hogy ne veszítsék el ügyfeleiket azért, mert lavírozni kénytelenek a telefonhívások és más feladataik elvégzése között. 

De mit lehet tenni, ha a telefónia telepítése ismeretlen jelenség, és még egy teljes munkaidős alkalmazottat pedig nem tudnak felvenni.  Az egyik szoftver vállalati ügyfelünk példáján elmondjuk, hogyan oldottuk meg ezt a problémát.

KOMPaaS.tech ügyfél jellemzői

Ügyfelünk, egy budapesti szoftverfejlesztő kisvállalat, olyan programot készít, amely egyszerűsíti az üzletvitelt.

Mivel a cég kicsi, ezért nagyon is jól értik a meg nem válaszolt hívások problémáját, ami a kisvállalatok esetében gyakran előfordul. 

Ezért fejlesztett ki, egy “Telefonos kisasszony” külső call-center szolgáltatást kisvállalkozások számára, megfizethető áron. A “Telefonos kisasszony” telepítése  után minden hívás és csevegés egy profi operátoron keresztül megy, amely az információkat egy elektronikus naplóban rögzíti, és értesítést küld a megfelelő alkalmazottnak. 

A szolgáltatás magába foglalja a hívásátirányítási beállításokat, a beszélgetések hangfelvételeihez való hozzáférést, az adatok CRM-rendszerbe való feltöltését — és a modern üzleti telefonálás egyéb lehetőségeit is. 

Ahhoz, hogy mindezen előnyök kihasználását elkezdhessük, elegendő egy virtuális számot csatlakoztatni, de sok vállalat nem rendelkezik ilyennel. 

Tekintve, hogy ügyfeleink nagy része távol áll az IP-telefóniától és nem akartak foglalkozni telepítési kérdésekkel, mi a legegyszerűbb megoldást választottuk: Ezt a szolgáltatást egy virtuális számon keresztül  biztosítjuk ügyfeleinknek. Más szolgáltatókhoz képest a KOMPaaS.tech több várost fed le,és más pozitívumaink miatt is fordultak hozzánk.

Megoldás keresése

Az volt a célunk, hogy előnyös funkciókkal rendelkező virtuális számokat kínáljunk.

Végül a következő csomagot állítottuk össze:

  • Közvetlen városi számok, hogy a vállalkozások könnyebben felvehessék a kapcsolatot a helyi  felhasználókkal
  • Többcsatornás funkció a nem fogadott vagy megválaszolatlan hívások kiküszöbölése érdekében
  • Nincs szükség SIM-kártyára a könnyű csatlakozás érdekében
  • Bónuszként ingyenes tesztidőszak felajánlása 

A számkiválasztást ügyfélkapcsolati projektmenedzseren keresztül szerveztük meg,hogy a tesztidőszak időtartama szabadon meghatározható legyen.

Eredmények

A KOMPaaS.tech sokcsatornás telefonszámain keresztül a szoftver cég több száz ügyfelet kapcsolt be, amelyeknek korábban fogalmuk sem volt az internet-telefóniáról.  

A gondosan megválasztott tarifa csomagnak és a szolgáltatás kiváló minőségének köszönhetően az újonnan csatlakozott előfizetők stabilan hozzáférnek a külső  call-centeri szolgáltatásukhoz, és nem fizetnek feleslegesen  a mobilkommunikációért. 

A két cég együttműködése mindkét vállalkozás reputációját növeli és megerősíti ügyfeleik lojalitását. 

Kommentek:
Érdekesnek találhatja a következőket