5 tipp arra, miért használj VOIP telefont mobil előfizetés helyett
Máris mondunk 5 tippet arra, hogy miért gondoljuk így!
Ha biztosítod vendégeid számára az online időpontfoglalás lehetőség, akkor már kiérdemeltél egy vállveregetést. Ezzel az előnnyel ugyanis kitűnhetsz a konkurencia közül: vendéged bárhol és bármikor, gond nélkül jelentkezhet be hozzád, bármely szolgáltatásodra a neki legmegfelelőbb időpontra.
Vannak üzletek, ahol az online időpontfoglalások elérik a 60-70%-ot is, míg másoknál ez az arány 30-40%. Akárhogyan is, gondolnunk kell arra a rétegre is, akik továbbra is telefonon szeretnének időpontot foglalni. Ez esetenként akár az ügyfeleink 50-60%-a is lehet.
Ha a vendégeink továbbra is jobban szeretnek telefonon időpontot egyeztetni, esetleg kérdésük van egy-egy szolgáltatással kapcsolatban, amennyiben a vonal éppen foglalt vagy munkaidőn kívül hív, bizony nem fog tudni elérni minket. Mivel a legtöbb szalonnak mobiltelefonja van, nem tud egyszerre több hívást fogadni vagy várakoztatni és nem rendelkezik üzenetrögzítővel vagy hangposta funkcióval, így a nem fogadott hívások elveszhetnek. A vendég pedig keres egy másik szalont, ahol azonnal kiszolgálják, a tőle származó bevételtől pedig elesik vállalkozásunk.
A legprofibb szalonok online időpontfoglalás mellett az KOMPaaS szolgáltatásait is biztosítják vendégeiknek. Ez a távközlési szolgáltató és szoftvertermék fejlesztő cég 2000 óta működik Oroszországban. Európai terjeszkedését a közelmúltban kezdte meg: jelen van már Magyarországon, Németországban, Szlovákiában és Ausztriában. Fő profilját tekintve elsősorban távközlési szolgáltató, amely VOIP (internet alapú) telefonszolgáltatásokat és a hozzájuk kapcsolódó műszaki megoldásokat nyújt üzleti ügyfelei számára.
Köszönhetően az KOMPaaS és a YCLIENTS üzleti együttműködésének, azaz integrációjának, a YCLIENTS felhasználói a távközlési cég számos ingyenes szolgáltatását igénybe vehetik. De hogy melyek ezek közül a legfontosabbak és hogyan könnyíthetik meg szalonod mindennapi életét, a recepciósok és a szakemberek munkáját, valamint hogyan teszik átláthatóbbá a kollégák munkáját, azt máris eláruljuk Neked:
1. „Visszahívást kérek”
Ha VOIP telefont használsz, akkor elhelyezhetsz egy „visszahívást kérek” gombot weboldaladon. A vendégnek nincs más dolga, mint megadni a számát, amit a rendszer feljegyez és jelezni fogja, hogy vissza kell őt hívni.
Ez a lehetőség főként olyan szalonok esetében előnyös, ahol több különböző telefonszám (mellék) is van, mint például panaszkezelés vagy ügyfélszolgálat.
2. Név szerint köszönteni
A beérkező hívások azonnal megjelennek a YCLIENTS digitális naptárjában push értesítés formájában. Ezzel a recepciósod munkáját könnyíted meg, hiszen az értesítésből látható, hogy ki a hívó fél. Ha új vendég, akkor kiírja a számát, ha pedig meglévő ügyfél, akkor a nevét. A recepciós így azonnal a nevén szólíthatja a hívó felet, ami sokkal személyesebb és professzionálisabb ügyfélkezelést tesz lehetővé.
3. Információk a hívó félről
Ha meglévő vendég telefonál, akkor néhány kattintással megnyitható a vendégkartonja. Így láthatjuk, mikor volt utoljára és milyen szolgáltatást vett igénybe, illetve minden látogatási előzményt. Időpontfoglalás esetén nem kell beírni a nevét és a számát újra. Így a recepciós időt takarít meg, a munkája pedig hatékonyabbá válik.
4. Új ügyfélről új vendégkarton
Ha új vendég telefonál, akkor a YCLIENTS automatikusan új vendégkartont nyit neki és előre kitölti a telefonszám rubrikát. Így a recepciósnak már csak a nevet és e-mail címet kell beírnia, illetve a megjegyzés rovatba megadhatja az egyéb, szolgáltatás szempontjából esetleg fontos adatait. Ezáltal csökkenthető a hibák lehetősége és hasznos időt takaríthatunk meg a munkatársak számára.
5. Hívásfogadás helyszíntől függetlenül
Ha üzlethálózatot irányítasz, felesleges több különböző telefonszámot, azaz előfizetést fenntartanod, mivel a telefonszám független a helyszíntől. Egy recepciós megoldja a problémád, hiszen bárhonnan tudja kezelni a hívásfogadást. Ráadásul így az ő munkáját is tökéletesen kontrollálhatod, hiszen átlátod a bejövő és a kimenő hívásokat.
Minden egy helyen, a könnyebb irányíthatóság érdekében:
Az KOMPaaS-nak köszönhetően (VOIP telefon) tehát az üzlet tulajdonosa számára könnyedén lekövethető a YCLIENTS rendszerén keresztül az, hogy üzletében vagy üzletegységeiben a recepciós hány hívást fogadott, hányat nem. Mennyi esetben történt visszahívás és ebből pontosan hány régi és hány új ügyfél volt.
A YCLIENTS-nek köszönhetően minden vendégkartonban nyomon követhető és visszakereshető a nem fogadott hívások, tárcsázott hívások száma, akár egy évre visszamenőleg.
Te tudod, hogy vállalkozásod hány hívást fogad egy hónapban? Mikor és hány percet beszélnek átlagosan a munkatársak egy-egy ügyféllel? Szereznéd magasabb szintre emelni az ügyfelek telefonos kiszolgálását és csökkenteni a hibalehetőségeket? Akkor próbáld ki a YCLIENTS és KOMPaaS integrációt IDE kattintva.
Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel