Tudásbázis kompaas.hu
telcojournal logo
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Hogyan tudott egy egészségügyi vállalkozás naponta 1500 megkeresést feldolgozni a contact-center bevezetésével?  

2025. June 02. • Interjúk

Hogyan tudott egy egészségügyi vállalkozás naponta 1500 megkeresést feldolgozni a contact-center bevezetésével?  

Az  e-commerce ágazatban a cégek, különösen a gyógyászati ​​termékek értékesítésével foglalkozók, szembesülnek…

Mi az az SMS?

2025. April 09. • Interjúk

Az SMS vagy Short Message Services, rövid szöveges üzenetek mobilhálózaton keresztüli küldésére…

Mi az az MMS?

2025. March 24. • Interjúk

Az MMS vagy Multimedia Messaging Service egy mobil üzenetküldési szabvány, amely lehetővé…

Hogyan működik az AI virtuális alközponti forgatókönyvekben?

2025. January 27. • Interjúk

A virtuális alközpontok képességei már régóta túlmutatnak az automatikus üdvözlésen és a…

Miért van szükség hívásrögzítésre és hogyan kell használni?

2024. October 07. • Interjúk

A vállalatok különböző módszereket alkalmaznak az ügyfelekkel való interakciós adatok gyűjtésére. Ha…

Mi a kitiltás: miért blokkolják a felhasználókat és miért tiltják le a webhelyeket?

2024. April 11. • Interjúk

– Kitiltották az internetről? – Aki olyasmire kérdez rá, ami könnyen megtalálható…

Vállalat
Rólunk Hírek Technikai támogatás Impresszum ÁSZF
Termékek
AI Contact-center Telefonos AI ügynökök üzleti célokra Magyar telefonszámok SIP Trönk Virtuális alközpont Automatikus hívás Kéttényezős hitelesítés (2FA) Híváskövetés Chatbotok Integrációk
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
Budapest, Kemenes utca 8. félem. 3, 1114 Magyarország
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Belépés
© KOMPaaS 2022–2025. All rights reserved.