Tudásbáziskompaas.hu
Újdonságok Techkisokos A siker receptjei Lifehack

Hogyan tudott egy egészségügyi vállalkozás naponta 1500 megkeresést feldolgozni a contact-center bevezetésével?  

2025. június 02. • Interjúk

Hogyan tudott egy egészségügyi vállalkozás naponta 1500 megkeresést feldolgozni a contact-center bevezetésével?  

Az  e-commerce ágazatban a cégek, különösen a gyógyászati ​​termékek értékesítésével foglalkozók, szembesülnek…

Mi az az SMS?

2025. április 09. • Interjúk

Az SMS vagy Short Message Services, rövid szöveges üzenetek mobilhálózaton keresztüli küldésére…

Mi az az MMS?

2025. március 24. • Interjúk

Az MMS vagy Multimedia Messaging Service egy mobil üzenetküldési szabvány, amely lehetővé…

Hogyan működik az AI virtuális alközponti forgatókönyvekben?

2025. január 27. • Interjúk

A virtuális alközpontok képességei már régóta túlmutatnak az automatikus üdvözlésen és a…

Miért van szükség hívásrögzítésre és hogyan kell használni?

2024. október 07. • Interjúk

A vállalatok különböző módszereket alkalmaznak az ügyfelekkel való interakciós adatok gyűjtésére. Ha…

Mi a kitiltás: miért blokkolják a felhasználókat és miért tiltják le a webhelyeket?

2024. április 11. • Interjúk

– Kitiltották az internetről? – Aki olyasmire kérdez rá, ami könnyen megtalálható…

Vállalat
Rólunk Hírek Segítség Impresszum ÁSZF
Termékek
Virtuális alközpont Telefonszámok Hívás & Chat SIP Trönk Robotvezérlő Speech-to-Text/Text-to-Speech
Kapcsolat
Értékesítés és ügyfélszolgálat:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: sales@kompaas.tech
Technikai támogatás:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: support@kompaas.tech
Általános kérések:
Tel. +36 (1) 490 0999 (többcsatornás)
E-Mail: info@kompaas.tech
Cím:
1114, Hungary, Budapest, Kemenes utca 8
Ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hetfőtől-Péntekig
09:00-tól 17:00-ig
Ország: Magyarország
Belépés
© KOMPaaS 2022-2025. All rights reserved.