Vissza a hírekhez
Techkisokos

Hogyan támogatja az FMC az értékesítést ?

A Fixed Mobile Convergence (FMC) szolgáltatás egyre népszerűbb a távközlési piacon. A vezetékes és mobil telefonhálózatok egyesítése révén előálló technológiai megoldás az adott vállalkozáshoz tartozó irodai és mobil telefonok egy hálózatba történő integrálása révén a cégen belüli rövidített hivószámos elérést biztosítja mindenkor mindenki számára.

Fillérből lesz a forint

Hogy a nagyobb cégek már régebben alkalmazzák az FMC technológiát, ez nem újdonság. A költséghatékonyság milliós osztalékokat hoz. Egy távközlési szolgáltatóval szerződést kötni mindig egyszerűbb, és olcsóbb is, mint többel is kapcsolatot tartani.

Már 10 évvel ezelőtt is prognosztizálták,  hogy az FMC a közepes vállalkozások számára is érdekes lehet. Különösen ott, ahol a munkatársak sok időt töltenek „terepen”. Vegyünk például egy logisztikai vállalkozást, ahol a diszpécserek, a futárok és az értékesítő menedzserek mindig elérhetőek kell, hogy legyenek. Mind az ügyfelek számára és egymás között is. Erre a feladatra a legegyszerűbb megoldás egy céges mobil flotta és egy vezetékes irodai hálózat beszerzése. A cég részére ez drága, az ügyfél számára nem kényelmes, mert nem tudja a megrendelést teljesítő futárt felhívni.

Napjaink fő trendje az ügyfélközpontúság. Az ügyfél elégedettsége az üzlet kulcsfeladata. Az elégedett ügyfél nem szívesen fordul másik szolgáltatóhoz. Ezért a titkárnőt kiiktató, automatikus hálózatváltás erősiti az ügyfelek lojalitását.

Kommentek:
Érdekesnek találhatja a következőket