Vissza a hírekhez
Techkisokos

Hogyan lehet növelni az értékesítést a Call tracking segítségével?

Ha van egy kiváló reklámmenedzserünk, tök jó. De ha van egy olyan menedzserünk, amelyik azt is tudja, hogy melyik értékesítési csatorna a leghatékonyabb, az még jobb.

A hívásokká és értékesítéssé konvertált reklámkampányok hatékonyságát, valamint az ügyfélkiszolgálás minőségét értékelő praktikus eszközt a virtuális alközpontba lehet integrálni.

Ez a Call tracking szolgáltatás, amely lehetőséget nyújt valamennyi bejövő hívás nyomon követésére és növeli a honlap-konverziók számát.

Érezd a különbséget!

Melyik reklám a leghatékonyabb?  Igen az, amelyre telefonhívással reagálnak az ügyfelek. A statisztikák szerint az egyes vállalkozásokhoz beérkező megkeresések 60%-a telefonon érkezik.

Ha az ügyfelek nem telefonálnak, az azt jelenti, hogy az adott kommunikációs csatorna nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, és – legalább is – korrekcióra szorul. Vagy teljesen ki kell iktatni. A nem hatékony csatornák kiszűréséhez van szükség a call tracking-re.

A Call tracking az elemzéshez szükséges adatokat gyűjti össze : melyik reklámcsatorna, forrás, hirdetés, szervezet, kontextus-reklám, SEO-szó vagy banner hatott oda, hogy az ügyfél felhívta az Ön vállalkozását.

Az analitika egyszerű és érthető beszámolók formájában áll össze, amely a reklám hatékonyságát célozza.

A Call tracking a rossz konverzió lehetséges okát is segíthet kideríteni. Csak az ügyfelekkel folytatott telefonbeszélgetések felvételét meghallgatva lehet megérteni, mi ment félre : lehetséges, hogy az ügyfelek rosszul értelmezték a reklámot, vagy belőle nem helytálló következtetésekre jutottak. A reklámkampányba sokféle módosítást lehet tenni annak érdekében, hogy az új színekben tűnjön fel és elégedett ügyfeleket toborozzon.

Hogyan működik?

Kétféle Call tracking létezik. Az offline-környezetben alkalmazott reklámokhoz a statikus Call tracking használatos. Egy értékesítési csatornához egy telefonszám felel meg. Ilyen módon lehet követni az újságokban, folyóiratokban és szórólapokon elhelyezett reklámok útját.

A dinamikus Call tracking az internetes reklámokhoz lett kitalálva. A honlapokat felkereső különleges látogatók különböző telefonszámokat látnak, amely azt a célt szolgálja, hogy beazonosítsuk, hogy a potenciális ügyfél mely reklámforrás alapján hív bennünket. A dinamikus Call tracking az internet-böngészők adatai, a honlapon töltött idő és más adatok alapján végez elemzéseket.

Elképzelhető egy vegyes Call tracking is, ahol  a statikus és dinamikus változatok egyaránt használatosak.

Mindenki ismerős

A Call tracking szolgáltatást a legnépszerűbb internet-analitikai és kontextus-reklám rendszerekkel együtt integrálják.  Nem kell feltalálni a spanyolviaszt, dolgozzanak továbbra is azzal az elemzési rendszerrel, amellyel korábban is. Ezen felül, szükség esetén a Call tracking a CRM-rendszerekkel is integrálható.

Végeredményképpen egy valóban robosztus, mélyre hatoló analitika jön létre. Nem csak vállalkozásunk üzleti folyamatainak optimalizálását segíti elő, de a reklámbüdzsét is megfaragja.

Talán nem titok, hogy egypár honlap csak a klikkelések számára hajt, amelyek nem vezetnek konverzióhoz, vagy valós értékesítéshez. A Call tracking gyorsan „leleplezi” az ilyen erőforrásokat.

 

További hasznos cikkek a Telcojournal-ban !

Kommentek:
Érdekesnek találhatja a következőket