Hírek

Press

Hogyan sikerült egy magánklinikának zavartalanul átállni az IP-telefóniára úgy, hogy felesleges költségek nélkül, igényeinek megfelelő belső hírközlési rendszert alakítson ki?

Az ügyfeleink közé tartozó fogászati rendelőhálózat eléggé népszerű Budapesten. Habár a korszerű orvosi intézmény követelményeinek már nem feleltek meg igazán az egycsatornás analóg telefonszámok, ugyanakkor a vezetékes telefonok azonnali kiiktatása felborította volna a rendelő szokványos működését. Az analóg telefóniáról a korszerű telekom-platformra történő szakaszos és zavartalan átállás érdekében a magánklinika az KOMPaaS-ot választotta. Bemutatjuk egy ilyen választás előnyeit, hiszen egy tapasztalt távközlési szolgáltató segítségével egy viszonylag nagy intézményben az átállás gyorsan és problémamentesen valósulhat meg.

Forrás: filter.hu

Az KOMPaaS és YClients integrációjának előnyei

Az KOMPaaS a kis- és középvállalkozások számára már számtalan felhő alapú távközlési és IT-szolgáltatást biztosít. Több mint húsz éve kezdte a tevékenységét, Magyarország mellett még öt országban van jelen Európában. Az KOMPaaS ügyfelei száma dinamikusan növekszik, fejlesztéseiben innovatív megoldásokra törekszik. Költséghatékony ajánlatai révén az KOMPaaS egyre ismertebbé válik a mikrovállalkozások körében is.

Forrás: techpress

Az MCNtelekom és YClients integrációjának előnyei

Az KOMPaaS a kis- és középvállalkozások számára már számtalan felhő alapú távközlési és IT-szolgáltatást biztosít. Több mint húsz éve kezdte a tevékenységét, Magyarország mellett még öt országban van jelen Európában. Az KOMPaaS ügyfelei száma dinamikusan növekszik, fejlesztéseiben innovatív megoldásokra törekszik. Költséghatékony ajánlatai révén az KOMPaaS egyre ismertebbé válik a mikrovállalkozások körében is.

Forrás: hirextra

Újabb elképesztő lehetőségek az YCLIENTS és az KOMPaaS integrációnak köszönhetően

Az online időpontfoglalás azonban sok ember számára nem opció. Sok oka lehet annak, ha valaki jobban preferálja a telefonos időpontkérést az online időpontfoglalásnál. A vállalkozások számára lényeges, hogy a telefonos időpontfoglalás, időpontkérés is gördülékenyen menjen, hiszen ezzel nem csak a vendégeknek biztosítanak magasabb színvonalú szolgáltatást, hanem a konkurencia közül is kiemelkednek.

Forrás: egrisztorik

A telefonos konzultáció magasabb szintre emelése az YCLIENTS és az KOMPaaS integrációjának köszönhetően

Az YCLIENTS mögött összesen 10 évnyi fejlesztési tapasztalat áll. Az YCLIENTS egyik kiemelt célja, hogy a kis - és középvállalkozások a legfejlettebb piacvezető megoldásokat használhassák. A YCLIENTS számos olyan funkciót és lehetőséget biztosít a vállalkozások számára, amelyek jelentősen megkönnyítik a vállalkozások életét, lehetővé teszik az ügyfelekkel történő hatékony és gördülékeny kapcsolatteremtést és kapcsolattartást, nem beszélve ezeknek a vállalkozásoknak a költséghatékony működéséről.

Forrás: kkvnet

Növekszik az KOMPaaS európai előfizetői bázisa

Az KOMPaaS távbeszélő és virtuális alközponti szolgáltató vállalkozás európai szegmensében éves szinten 40 %-os előfizetői növekedésről számol be, tudósit a Tdaily.ru. A szolgáltató további részletesebb adatokat nem közölt. Az KOMPaaS Magyarországon, Szlovákiában, Németországban és Oroszországban szolgáltat. A távközlési cég Magyarországon hamarosan a Telenor, Vodafone és Digi hálózataihoz közvetlenül kapcsolódik, míg Ausztriában a Drei mobil céggel van összekötve.

Forrás: Telecompaper

Így szüntethető meg az ügyfelek telefonos várakoztatása

Kevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző kapcsolására. Egy új ingyenes virtuális szolgáltatás segít csökkenteni ezt a felesleges és bosszantó időt.

Forrás: Origo

Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k

Kevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző kapcsolására. Egy új ingyenes virtuális szolgáltatás segít csökkenteni ezt a felesleges és bosszantó időt.

Forrás: businessonline.hu

Az KOMPaaS betört Ausztriába is

Az KOMPaaS (MCNtelecom GmbH) bejelentette a megjelenését az osztrák piacon. A szolgáltató termékportfóliója jelenleg az ország tíz nagyvárosában, kis- és középvállalkozások számára érhető el. Bécs, Eisenstadt, Sankt Pölten, Graz, Klagenfurt, Innsbruck, Bregenz, Salzburg, Linz azok a települések, ahol az KOMPaaS ezer földrajzi és helyrajzhoz nem kötött telefonszámot kapott az osztrák hírközlési és távközlés szabályozó hatóságtól (RTR). Ausztria a negyedik európai ország, ahol az KOMPaaS cégcsoport már jelen van és teljes körű telefonszolgáltatást, virtuális alközpont szolgáltatást, hívás&chat a weboldalról szolgáltatást, illetve földrajzi és helyrajzhoz nem kötött telefonszámokat nyújt ügyfelei számára. A szolgáltató telefonszolgáltatás és virtuális alközpont szolgáltatásnak az árai hasonlóak a piaci árakhoz. A legfontosabb különbség a versenytársakhoz képest abban mutatkozik meg, hogy a virtuális alközpont szolgáltatásai között van egy ingyenes Free Start tarifa, ami három előfizetőt foglal magában — áll a társaság közleményében.

Forrás: Mínuszos

Válaszok kérdéseire